helemaal waar, komend weekend gaat daar de klok 1 uur voorruit
Afdrukvoorbeeld
9 maart gaat de zomertijd in, je vertrekt naar Amsterdam ook een uur later met dezelfde aankomsttijd. Wij hebben hetzelfde, hebben we op de terugweg lekker de tijd om onze week af te sluiten bij Olive garden :)
Weet iemand wanneer de winterdienstregeling van Arkefly vrij komt om te boeken? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Hou de website van Arkefly in de gaten. Sommige bestemmingen zijn al te boeken, dus ze zijn ermee bezig.
Wij vliegen op 9 mei van AMS naar Orlando en retour op 27-05 vanuit Miami naar AMS. De vluchttijden toen we boekten waren heen vertrek om 13uur en retour om 21.30. Als ik nu op de arke site kijk en op mijnarke inlog staat er ineens vertrek heen om 9uur en terug om 16.30. Ik heb een bericht via Facebook naar Arke gestuurd en kreeg de mededeling dat de vluchttijden inderdaad nieuw ware maar dat ze altijd aangepast konden worden.
Ik zie dat de OR317 de laatste tijd steeds rond 13uur of iets later vertrokken is. Heeft iemand van jullie nog dit rare geval?
Waarom het belangrijk is? omdat we anders een hotel in de buurt van schiphol moeten boeken omdat we vanuit zuid-limburg moeten komen :-).
Thanks
Wij vetrekken 3 juni...hadden precies hetzelfde (zie eerdere posts)..hebben dus inderdaad maar hotel bij schiphol geboekt...
Klopt hoor vertrek op 9 mei, staat al een paar maanden op 9.00 uur (wij zitten ook op die vlucht). Heerlijk komen we lekker bijtijds aan:up:
Gezellig! Wij vliegen ook op 9 mei. Het is te hopen dat het 9:00 uur blijft, dan hebben we nog wat aan de middag daar!
Ooooh...ik zie net dat die van ons op 8 augustus ook van 13.00 naar 09.45 is...komen we lekker om 14.40 al aan in Sanford, heerlijk. Terug vanaf Miami wordt wel haasten dan, begin van de avond, als we vanuit Cape Coral moeten komen en onderweg nog een airboatride willen doen....
Ik kan bovenstaande tijden alleen maar bevestigen.
Ze staan ook op deze website (klikkerdeklik), die het de afgelopen jaren ook altijd bij het rechte eind had.