Ja, dat is inderdaad mijn vraag, de rest wist ik helaas al, in iedergeval bedankt voor je reactie.
Afdrukvoorbeeld
Ja, dat is inderdaad mijn vraag, de rest wist ik helaas al, in iedergeval bedankt voor je reactie.
Dank je wel Fleurida voor het meedenken, ik houd het voorlopig nog even op mijn "oude" crumpler.
Hallo Richie, ik heb mijn koffertje in Florida gekocht, bij Brookstone in de Florida Mall hebben ze ook van alles. Je kunt ook via Amazon of Ebay iets kopen en bij je vakantiehuis laten bezorgen. Je moet alleen wel Paypal hebben hiervoor. Dan kun je een extra adres toevoegen en worden de spullen daarheen gestuurd. Als we naar Florida gaan bestel ik meestal de dag voor vertek de spullen die ik hebben wil, meestal geeft een verkoper een dag of 3 levertijd op. Dan heb ik de spullen aan het begin van de vakantie al binnen. Dit werkt mooi en op Amazon of Ebay kun je dan ook mooi de laagste prijs en of het free shipping is opzoeken. Ik heb een mooi horloge gezien wat ik volgende week donderdag ga bestellen:)
Dank je wel, misschien heeft iemand anders er iets aan, is wel een leuk koffertje
Genoemde afmetingen passen niet onder de stoel.
50x40x20 past precies onder de (middelste) stoel, vandaar de garantie dat deze aan boord mee kan. Grotere objecten passen niet onder de stoel alleen in de bakken erboven.
Dank je b767-300er, het was mij ook al wat duidelijker geworden, dan het wellicht niet zou passen, maar jouw bericht bevestigd dit nu helemaal.
Ik hoorde net op het reisbureau dat Arke stopt met het vliegen op Amerika.
Ze maken dit seizoen nog af, meisje van het reisbureau zei dat het te maken had met het kopen van de vliegrechten of zo die zouden nu weer opnieuw aangevraagd moeten worden.
Het was ook al een drama geweest om die rechten toendertijd te krijgen.
Ben benieuwd, wanneer (als dit idd waar is) dit officieel wordt gemeld.
Dat zou wel balen zijn... :( Volgende week vrijdag dus waarschijnlijk de laatste keer met ArkeFly :(