Vraagje, want ik weet niet of ik er overheen lees in de papieren, maar hoe lang van tevoren moet je aanwezig zijn in Miami om in te checken? Hoe laat gaan de balies open? En hoe groot is de kansdat je in Miami nog kunt upgraden naar Premium comfort?
Afdrukvoorbeeld
Vraagje, want ik weet niet of ik er overheen lees in de papieren, maar hoe lang van tevoren moet je aanwezig zijn in Miami om in te checken? Hoe laat gaan de balies open? En hoe groot is de kansdat je in Miami nog kunt upgraden naar Premium comfort?
De balies in Miami openen 3 uur voor vertrek. Verstandig is dat je je ook 3 uur voor vertrek bent. Zker als je nog wilt upgraden.
"Openingstijden" van de check-in balies vind je hier: http://www.arkefly.nl/klantenservice/?FaqNodeId=8907
Aangezien ArkeFly aankomende zomer met toestellen naar Miami/Orlando vliegt waar slechts 12 Premiumstoelen in aanwezig zijn, acht ik de kans dat je op de luchthaven nog kan upgraden klein.
Deze klasse is vaak snel uitverkocht.
Voor de winter tot eind april heeft de maandagvlucht wel 31 stoelen. Dan maak je wat meer kans.
Het gaat idd om een maandagvlucht in de winter. ik zat meer met de passagiers die in Orlando opstappen.,die hebben natuurlijk eerder de kans op te upgraden.
Ik las ergens, dat als je naar Sanford vliegt, dat eerste de mensen van boord gaan, die doorvliegen naar Miami.
Hoe controleren ze dat, ik wil nl. ook zo snel mogelijk weg, en hoef niet naar Miami ;)
Omdat de ene groep naar "links" wordt geleid en de andere naar "rechts"?
Ik heb werkelijk geen idee, maar als iedereen tegelijk van boord gaat heb je de kans dat de machine onnodige vertraging oploopt doordat passagiers die verder moeten met dezelfde machine dan wellicht achterin de rij kunnen komen te staan?
Tja, gewoon een beetje geduld opbrengen en rekening houden met je medepassagiers, dus wachten. Iedereen wil er snel uit ;)
Wordt pas gecontroleerd als je in de rij voor immigrations staat, dat komt iemand vragen wie er "transfer" heeft. Loodst je dan naar een ambtenaar voor controle.
In het vliegtuig wordt een paar keer gevraagd om de passagiers naar Miami eerst te laten uitstappen, maar hier trekken weinig mensen zich iets van aan. Bij ons in het vliegtuig stond iedereen op en begon gelijk de race naar de aankomsthal en immigrations.
Triest, en dan ben je op vakantie...
In en in triest inderdaad. En eigenlijk vind ik het gewoon asociaal.
Zowiezo wordt er slecht geluisterd in het vliegtuig en bij het in en uitstappen....
en daarin spannen de Nederlanders echt negatief kroon.
Even een vraagje b767-300er, begrijp ik het goed dat er aankomende zomer alleen naar orlando/ miami wordt gevlogen met toestellen zonder winglets? ( dit nav je opmerking over de 12 premiumstoelen). Wij vliegen 4 juli en ik was al een beetje aan het rondneuzen welke stoelen we willen reserveren, we vliegen met twee kinderen dus is het leuk om bij het raam te zitten, maar kan nergens vinden of we met een toestel met of zonder winglets vliegen.