-
Re: Vliegtickets voor 2010
Ik ben op moment aan het kijken voor vliegtickets voor juli, augustus 2010. maar met martinair rechtstreeks kom ik bijna uit op 1000 euro p.p.
en tickets met een tussenstop rond 800 euro p.p uit.
Weet iemand bij welke maatschappijen dat goekoper kan?
Alvast bedankt :)
-
Ik ben deze zomer met Lufthansa naar Orlando gevlogen. Via de site van Lufthansa kun je al weer boeken voor juli en augustus 2010. Ik zie dat de prijzen dezelfde zijn als dit jaar. Misschien is dat een indicatie voor wat de prijzen bij de andere aanbieders zullen zijn.
-
Toevallig heb ik gisteren ook even gekeken op de site van Lufthansa en ik kwam uit op tickets voor meer dan 800 Euro. Kan dat kloppen?
Is dat normaal voor augustus?
We hebben de data nog niet vast staan maar wrschlk wordt t zo rond 14 aug vertrekken en rond 28 aug terug.
mrloes
-
Ik heb via Lufthansa even uitgerekend wat dit voor mijn gezin zou kosten : 3 volwassenen + 1 kind, resultaat € 4.398,32. (za 31.07- wo 18.08)
Ik weet niet meer precies op welke site, maar daar ben ik al bedragen van ca €3.200 tegengekomen.
En indien ik mijn geduld kan bewaren, dan ben ik ervan overtuigd dat ik voor ca €2.500 mijn vliegtickets kan aankopen.
Afgelopen jaar, eind april begin mei, kon je via Connection voor dit bedrag vliegen vanaf Brussel, met United en American Airlines.
Met Delta was je €2.700 kwijt.
Saluukes
-
Ik heb het even nagekeken op de Lufthansa site en het klopt wat je hebt uitgerekend. Het verschilt nogal per datum. In mijn geval (19-7-2010 tot 11-08-2010, 4 volwassenen) zou ik €3944 kwijt zijn.
De tarieven voor april en mei zijn uiteraard heel anders dan in juli en augustus. In deze periode ga je echt geen tickets vinden met een prijs van €2.500 voor 3 volwassenen en 1 kind.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
rob gertsen
De tarieven voor april en mei zijn uiteraard heel anders dan in juli en augustus. In deze periode ga je echt geen tickets vinden met een prijs van €2.500 voor 3 volwassenen en 1 kind.
Ik bedoel : Toen ik eind april/begin mei '09 op de site van connections en terminala keek, waren de prijzen voor de periode eind juli/begin augustus wel degelijk de bedragen die ik hierboven vernoemd heb. Bij connections werd dit ondergebracht in 'lentepromoties'. En deze prijzen waren gedurende enkele weken te boeken.
Ik ben nl sinds maart '09 de prijzen intensief aan het volgen.
Saluukes
-
Vanaf 17 augustus is het low season en daardoor voor € 494,- p.p. te boeken.
-
Wij zijn dit jaar in juli naar San Francisco (over het algemeen een stuk duurder dan Florida) gevlogen voor nog geen € 2.800 voor 4 volwassenen en 1 kind. Als connections in januari weer komt met actietarieven dan denk ik dat € 2.500 voor 3 volwassenen en een kind best mogelijk zou moeten zijn. Maar ja, het blijft afwachten of er weer van die waanzinnige aanbiedingen komen.
-
Hoogseizoen vwb ticketprijzen start zo rond begin juli, kan per maatschappij variëren, de prijzen zakken weer zo rond 17/18 augustus.
Op dit moment is dat bijv. goed te zien bij American Estates, waar al wat prijzen ((nog weinig hoor) bekend zijn voor 2010.
Mensen die in de schoolvakantie moeten gaan kunnen soms nog voordeel halen uit het feit dat zij óf vroeg kunnen boeken (1e periode) of laat (3e periode).
De ticketprijzen voor juli/aug 2010 beginnen nu en de komende weken/maanden bekend te worden. Verder kunnen er het gehele jaar door "speciale akties" voorbij komen, van de luchtvaartmaatschappijen zelf of touroperators/reisbureaus.
-
Citaat:
brutus
bedoel je dan 17 augustus 2010. zo ja waar kan ik zo'n prijs verwachten?
http://www.americanestates.nl/ onder het tablad vluchten.
Groet Michael.
-
Hallo,
Ik heb bij Ebookers de volgende vluchten geboekt voor volgend jaar
29 april vliegen vanaf Schiphol naar New York
2 mei vliegen vanuit New York naar Memphis
21 mei vliegen vanuit Orlando naar Amsterdam
Wij zijn voor deze vluchten totaal 1194,60 kwijt
We vliegen dan met Continental Airlines waarvan we alleen op 21 mei een tussenstop hebben op het vliegveld Newark (New York). De andere 2 vluchten vliegen wij rechtstreeks.
-
net geboekt via connections
vertrek 29-04-2010
terugkomst 14-5-2010
2 volwassenen / 2 kind 4 en 7 jaar
delta
brussel - atlanta / atlanta - miami
miami - atlanta / atlanta - brussel
totaalprijs 1480.-
-
heb net op de site van supersavers.nl gekeken voor juli 2010 dan kan je al voor 525 eurovliegen je vliegt dan wel met een overstap in engeland
-
2 dagen terug en nu geboekt voor volgend jaar:
vertrek 30-06-2010 Amsterdam-Washington-Orlando
terug 20-07-2010 Miami- Washington-Amsterdam
totaalprijs voor 5 volwassene: 2713 euro
Geboekt bij World Ticket Center
Groetjes Erika
-
OP www.supersavers.nl en op www.skysaver.nl kan je al vanaf 525 euro vliegen in juli
-
Geboekt via Delta.com
Heen 3 april 2010, AMS/Atlanta/MCO
Terug 17 april 2010, MCO/Atlanta/AMS
Voor mij ideale verbinding/uren en korte overstap tijden.\\:D/
543.25 P.P. (Belgische paasvakantie!)
-
Ook wij gaan 29-4 2010 voor 16 dagen!
Hebben € 550,- pp betaald met Delta Airlines:
Amsterdam - New York JFK(stop-over van 4 dagen)
New York La Guardia - Tampa
Fort Lauderdale - Atlanta - Amsterdam
Delta Airlines is ons uitstekend bevallen dus daarom weer met Delta.
-
volia na veel lezen men eerste post op dit forum....
3 weken geleden geboekt via Delta.com
4 personen
10/02/10 Dusseldorf - Orlando (overstap atlanta)
20/02/10 Miami - Dusseldorf (overstap atlanta)
1515,00 euro ! (voor de ganse familie)
-
Citaat:
disney-golf
Geboekt via Delta.com
Heen 3 april 2010, AMS/Atlanta/MCO
Terug 17 april 2010, MCO/Atlanta/AMS
Voor mij ideale verbinding/uren en korte overstap tijden.\\:D/
543.25 P.P. (Belgische paasvakantie!)
Toen Martinair bekendmaakte dat er vanaf 15 okt rechtsstreekse vluchten naar Orlando zouden plaatsvinden, zocht ik meteen naar de prijzen voor de paasvakantie. Vertrek op za. 03.04 - € ca 430 pp.
Vlug stelde ik mijn vrouw voor om eventueel 2 weken met Pasen naar Florida te gaan. Zeer zonnig, fijne temp. en weinig tot geen neerslag.
Ze wilde echter veel liever in de zomer.
Enkele weken later informeerde ze hoe het weer in de zomer daar is. Veel extremer : broeierig heet, kans op veel neerslag,... Plots leek het haar wel een goed idee om met Pasen te gaan. :roll:
Meteen stortte ik mij weer op de site van Martinair. Tot mijn verbazing was de ticketprijs al opgelopen tot € 910.
Een andere optie , vlucht met tussenstop, is met de paasvakantie niet aan de orde. (volgens mijn vrouw te vermoeiend voor de kinderen, zeker als ze meteen weer naar school moeten) :-s
Het staat nu echter vast dat het zomer van 2010 zal worden. En zo zal geschiedde. Want nu stel ik niks meer voor. Indien ik een goede prijs zie voorbijkomen, boek ik de tickets en nadien stel ik mijn vrouw wel op de hoogte. =D>
Saluukes
-
geboekt via OZ-reizen.be
Heen 1-7-2010 AMS/MAN/MCO KLM en Virgin Atlantic
Terug 15-7-2010 MCO/MAN/AMS Virgin Atlantic en KLM
2 uur overstaptijd in Manchester
Prijs 2000 voor 2 volw + 2 kind
Daar ik aangesloten ben bij Onafhankelijk Ziekenfond gaat daar nog 7% korting vanaf
-
Re: Vliegtickets voor 2009
Gister een ticket geboekt Amsterdam / Miami via www.ebookers.nl totaalprijs voor 2 personen is € 775,42, niet slecht denk ik.
-
23 september / 8 oktober
6.45 Amsterdam (KLM) - London
10.00 London (American Airlines) - Miami
17.20 Miami (Britisch Airlines) - London
08.30 London (Britisch Airlines - Amsterdam
-
Kreeg net de nieuwsbrief van Martinair: ze bieden Orlando aan voor 449 p/p maar er zitten natuurlijk voorwaarden aan de data, geloof nog voor t eind van t jaar vertrekken.
En ja, dat willen we allemaal wel .. maar kunnen is een 2e!
Voor wie de aanbieding gaan scoren - slim! Geniet er van!
-
Geboekt via lufthansa.de
heen 04/01/2010 dusseldorf - frankfurt en dan frankfurt - orlando
terug 16/01/2010 orlando - chicago en dan chicago - dusseldorf
Goede aansluitingen , 1 uurtje in frankfurt en 3 in chicago
Prijs 1881,12 voor 2 volw en 2 kids
Nog super goed geholpen via klantenservice nadat ik nog een paar vragen had na de internet boeking. Maaltijden van de kids werden omgezet naar kids maaltijden . Dat is pas service.
-
Hallo allemaal, ik heb me net geregistreerd op dit forum omdat we 9-07-2010 t/m 05-08-2010 naar Florida willen. Het idee was om te landen in Orlando.
Ik vond een rechtstreekse vlucht via Martinair voor 888 euro pp inclusief alles.
We gaan met 3 volw. + 1 kind van 14 (telt dus ook als volw.)
Mijn vraag aan jullie is of dat duur is. Zit er verschil in hoog/laagseizoen enz.
Ben heel benieuwd naar jullie commentaar en reacties.
Mocht ik het forum niet goed gebruiken of iets verkeerd hebben gedaan excuses
Alvast bedankt. Loekie
-
Ik denk dat je beter even hier kunt kijken http://www.floridaforum.nl/showthrea...881#post104881
Daar staan de tickets voor 2010 en kunje de vraag ook wel weer neerzetten.
-
Citaat:
loekie60
Excuses zijn niet nodig hoor. En welkom op dit forum waar vragen vrij staat. Maar ik zou wel even kijken hoe het Forum is ingericht, dan voorkom je namelijk dat in de verkeerde topics verdwaalt. Bovendien haal je op die manier veel meer informatie uit het forum! Indien nodig is er altijd wel iemand aan boord die je de weg wijst. Zo is er een topic over de ticketprijzen in 2010 waar je de Martinairprijzen met andere aanbieders en luchtvaartmaatschappijen kunt vergelijken. Dat kan overigens ook op andere manieren, bijvoorbeeld door de sites van de grote aanbieders zoals cheaptickets, vliegwinkel of onze belgische vrienden van connections te raadplegen.
De prijzen van vliegtickets varieren namelijk als gevolg van vraag en aanbod. Ook seizoenen hebben invloed op de prijzen. Maar, net als bij AH en C1000 zijn er ook regelmatig koopjes op de markt. Vliegtickets kopen kost tijd en energie, maar dat verdien je dubbel en dwars terug.
-
Hallo allemaal, ik heb me net geregistreerd op dit forum omdat we 9-07-2010 t/m 05-08-2010 naar Florida willen. Het idee was om te landen in Orlando.
Ik vond een rechtstreekse vlucht via Martinair voor 888 euro pp inclusief alles.
We gaan met 3 volw. + 1 kind van 14 (telt dus ook als volw.)
Mijn vraag aan jullie is of dat duur is. Zit er verschil in hoog/laagseizoen enz.
Ben heel benieuwd naar jullie commentaar en reacties.
Alvast bedankt. Loekie
-
Ik zou ook nog even afwachten. Ik was dit jaar € 450 per persoon kwijt. Dat scheelt dus nogal.
Groetjes Monique
-
In het hoogseizoen??
Gaarne wat meer details waar en wanneer je dat geboekt hebt. Ik heb vanaf de zomer 2008 tot en met juli 2009 de ticketprijzen een beetje gevolgd en ik heb geen ticket gezien in het hoogseizoen onder de 800 euro. Niet rechtstreeks of met tussenstop.
-
Citaat:
rob gertsen
In het hoogseizoen??
Monique was wel iets later in het seizoen op reis, maar voor de vakantieperiode had ze best een mooie prijs. Zie ook haar bericht van januari met alle details.
-
Wij vliegen 13 februari heen en de 27e teurg met martinair voor €489,- pp. Geboekt bij vliegwinkel.nl.
-
Hoi Loeki,
Maandag geboekt bij Swiss Air. Ams-Zrh-Mia retour 704 Euro p.p.
inclusief alles. Heen 22 juli en terug 19 augustus. Kan zelfs omboeken. Dinsdag weer gekeken en dezelfde vluchten waren toen 603 Euro. Misschien een idee voor je. Dus te vroeg geboekt (: Dit jaar ook met Swiss Air hetzelfde ritje gedaan in het hoogseizoen ook voor 700 p.p. Swiss is prima bevallen. Zurich is een prima luchthaven om over te stappen. Per auto Miami - Orlando is ong. 3 1/2 uur rijden.
Misschien breng ik je op een idee.
Good luck
-
april - mei 2010
KLM via Detroit naar Miami
hoewel KLM, naar Detroit en Miami met NorthWest (dus Delta)
terug via Parijs met Air France en naar Schiphol met KLM
nog geen € 2000
-
Hallo
Ik ben nieuw hier en zal me zo even voorstellen in het daarvoor bedoelde deel.
Wij gaan in juli voor het eerst naar Florida en ik heb tickets geboekt via schiphol.nl
2 juli t/m 23 juli AMS-Manchester-Orlando vv voor 508 euro per ticket.
Monique
-
ALs ik het goed zie heeft ze via Schiphol.nl geboekt :wink:
Zelf heb ik al tickets via USAFunvacations geboekt bij United voor € 860 per ticket, voor de periode 7 juli tm 17 juli 2010. Zal zeker niet de goedkoopste zijn. Maar wel ideale overstaptijden en dat vind ik ook wel wat waard.
Ik heb voor de gein ook even gekeken bij schiphol.nl en kom op een prijs van € 600, vliegen met Atlantic.
Maar als ik kijk naar de vliegtijden :-k:-k
Je vliegt AMS - Manchester 21.15 - 21.35 op 2 juli. Maar dan vertrek je pas de volgende dag!, 3 juli van Manchester naar Orlando om 10.25 uur!
Ik hoop niet dat je zo'n vlucht hebt geboekt, anders moet je nachtje overblijven op het vliegveld.
Maar ik hoop voor je dat je gunstiger tijden hebt:roll:
-
hi
De nacht in Manchester ben ik ook tegen gekomen toen ik voor tickets aan t speuren was. Ik kwam toen een prijs tegen van 512 E p/p en vond dat niet verkeerd. Je kunt de nacht in Manchester in een goedkoop hotel slapen en dus de volgende dag uitgerust aan je 'rechtstreekse' vlucht beginnen.
Het heeft mijn voorkeur ook ff gehad maar toen we wilden boeken, was de vlucht nergens meer te vinden dwz de actie/prijs.
Als je een hotelkamer boekt voor bv 80 E en je deelt 'm met 4 personen komt er dus eigenlijk 20 E p/p extra bij aan kosten.
-
Ik vlieg zelf op 1 juli ook via Manchester maar vlucht is op zelfde dag.
Schiphol 8u10 - Manchester 8u35 Manchester 10u25 Orlando 14u20
2 uur overstaptijd is netjes (terug ook 2 uur overstaptijd)
Tickets waren 2000 euro voor 4 personen (2 volw + 2 kind) via ozreizen.be
Gewoon even horen of er geen ochtend vlucht meer beschikbaar is (vaak wel als je via reisbureau boekt)
mpaauwe wie weet komen wel elkaar nog wel tegen.
-
Zijn er meer mensen die via ebookers.nl een vliegticket hebben geboekt?
Vind dat deze site tickets voor een zeer goede prijs aanbiedt!
Wij vliegen as woensdag via parijs naar miami en terug miami - londen - amsterdam en dat voor € 387,50 pp
-
Hallo Allemaal, ik ben ook aan het kijken voor AMS naar Florida (ongeacht welke plaats). Vertrek 27/7 en terug 13/8 voor 4 personen. Ik kan niets vinden voor € 2000 !!! Ik ben best bereid via Manchester of weet ik welke plaats te vliegen. Alle tarieven nu beginnen rond de € 2900,00. Iemand nog een tip ?