-
Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
weasel
Ik heb eens eventjes voor ons gekeken via het bestandje door naar ticketmania.
Daar heb ik het volgende gevonden: 4* 314 USD = 1256 USD (7 Day Magic Your Way Hopper & Visits Expiration Adult) omgerekend 857.37 Euro. Klopt dit een beetje en is dus alles inbegrepen incl. verzending naar Belgie?
Zie het bestandje. Voor het omrekenen naar Euro: het is maar net welke koers je opgeeft. Voor verzendkosten: zie mijn post van 14-1 hierover.
Citaat:
weasel
Het is de eerste keer dat we gaan dus graag eventjes bevestiging door de ervaren leden :lol:
Daar is nou net het bestandje voor .... ](*,)Maar ja, ik ben dan ook nog niet zo ervaren.
Citaat:
weasel
Nog een vraagje om te eindigen, ik heb ook gekeken voor de kindjes maar daar staat bij van 3 tot 9. dus mag ik ervan uitgaan daar onze kindjes 2 en 1.5jr zijn dat ze nog gratis binnenmogen?
Ja.
Citaat:
weasel
Nog wat extra info we gaan van 09/03 tot 19/03 met 4 adults en 2 kindjes van 2 en 1.5 jaar. Zijn de temp. in die periode nog hoog genoeg om de waterparken te doen?
Over het weer nu en gedurende het jaar vind je alles in de Florida FAQ op dit forum.
-
Citaat:
Marjol
Heeft iemand al wel eens besteld bij Ticketmania? Het lijkt allemaal zo mooi... :)
Woensdag (9/1) besteld, vandaag (17/1) ontvangen in een stevige kartonnen enveloppe inlcusief een stapel foldertjes van attracties.
Communicatie verliep perfect(bevestiging bestelling, bevestiging dat de tickets daadwerkelijk verzonden waren + mailtje van USPS dat er een enveloppe naar me onderweg was met trackingnummer).
-
Ben nog even in het bestandje gaan kijken en de huidige koers ingegeven voor mijn bestelling. Daar loopt er volgens mij iets mis ik heb tickets besteld bij Ticketmania en het tarief voor 7 dagen klopt perfect maar als je in het bestandje ingeeft voor 6 dagen dan geeft hij een te goedkoop tarief want op de site bij ticketmania is een 6 daagse pas duurder dan een 7 daagse. Klopt dit een beetje of zit er weer naast.:^o
Het gaat hier over de Hopper + WaterFun&More
-
Of je het mis hebt .... :-?
In het bestandje heb ik het laagste bedrag gezet voor het aantal dagen dat je Disney wilt bezoeken, niet voor het x-aantal dagen dat een ticket geldig is. Dat wil dus niet altijd zeggen dat je een ticket met dat aantal dagen moet kopen, want - zoals ik al eerder/vaker in dit topic meldde - om een waarschijnlijk heel domme reden zijn de tickets met meer dagen soms goedkoper.
-
Souveniersshops en Disney tickets
Hallo,
Je ziet in Kissimmee bij heel veel souveniersshops dat ze ook allerlei tickets voor o.a Disneyworld enzo verkopen(Volgens mij ook nog behoorlijk goedkoper dan in de parken zelf)Nou vraag ik me af of dit soort kaarten wel zo "veilig"zijn om aan te schaffen.Wel of juist absoluut niet doen???
Wie heeft hier ervaring mee????
Groetjes Fam.Tanzer die 27 april 2008 weer naar Orlando gaan.
-
Re: Souveniersshops en Disney tickets
Bij de meeste verkopers zit een addertje onder het Floridiaanse gras. Je moet namelijk eerst naar een timeshare bijeenkomst waar je veel tijd kwijt bent en waar ze op opdringerige irritante manier je een timeshare proberen aan te smeren.
Mijn advies.....niet doen. Alleen in hotels en appartementencomplexen is het "veilig". Als de prijs erg laag is, zit er iets achter.
Walter ::cool::
-
Ik twijfel of ik de tickets bij ticketmania ga bestellen of gewoon bij Tui. Prijs maakt wel wat verschil maar niet heel veel. Ik vind het eng om zo via internet te bestellen maar ik lees toch goede berichten bij iedereen dus wellicht dat ik het ook maar eens ga doen.
-
Ja klopt via internet kan eng zijn
Maar dan hebben we het over ebay ed, koop daar nooit ik zeg nooit tickets.
Maar de sites hierboven beschreven en genoemd zijn allemaal stuk voor stuk bekenden zeg maar.
Veel mensen zijn je al voorgegaan en hebben goede ervaringen hiermee, daarnaast is het zo dat Michael je heus niet zomaar ergens heen stuurt.
Durf je nog steeds niet zo goed, kun je altijd zeggen ik doen AE of AV dat is wel via internet maar wel in nederland.....
-
AV vind ik duurder . 196 euro voor magic + hopper 4 dagen . bij tui 185 euro en dan krijg ik 7 dagen
Seaworld en universal zijn ook enkele euro's duurder dan bij Tui.
Ik ga ticketmania nog maar eens berekenen en als dat dan minder dan 10 euro scheelt met tui dan boek ik gewoon vanuit nederland en anders bij ticketmania.
-
hallo,
Ik zit nu te kijken hoe dat gaat met de disney tickets en bij ticketmania beland ,en zoals ik daar lees staat er 3 dgn kopen en 2 dgn extra krijgen bv bij de base ticket.
Ik zie door de bomen het bos niet meer zoveel tips en zo, het bestand van michael heb ik door hoe dat werkt [is erg handig trouwens].
Wij willen naar 3 disney parken en ook naar een waterpark en ook naar seaworld en gatorland leek ook leuk en naar het strand en een winkelcentrum [weet niet hoe dat heet daar] hoe kan ik dan het beste doen? is mijn vraag.
Gr astrid
-
Wil je hoppen of niet als je in Disney bent???
Wel hoopen is een 3 daagse MYW + Hopper
Niet hoppen is een 3 daagse MYW base ticket.
Los kopen 1 ticket voor een waterpark.
1 ticket voor Sea World
1 Ticket voor Gatorland
-
Toch besloten om mijn tickets via internet te bestellen.
Bij ticketmaina het disney hopper ticket voor 4 dagen. (krijg je 6 dagen)
Via de seaworld officiele site goed aanbieding gezien . Dagticket ( tweede gratis zo als overal) 58 dollar.
Op de universal site 7 dagen entree tot beide parken 86 dollar.
Vond dit goede prijzen. Gaat dan via e tickets dus zal eens gaan bekijken hoe dat werkt. Via de officiele sites zal het wel veilig zijn dus ga het maar proberen!
Maar nu eerst naar het reisbureau en onze vakantie boeken \\:D/
-
Hoi,
Net zoals iedereen die naar Disney wil gaan, ben ik ook naarstig op zoek op dit forum wat nu de beste oplossing is.
Wat ik mij afvraag waarom niemand het heeft over tickets in Orlando zelf te kopen en dan door de goede dollarkoers een goede deal te sluiten.
Is dit een fout idee? Ik hoop dat iemand daar wat over kan vertellen.
Anders denk ik dat de optie van AE met de gratis extra dagen zeker niet verkeerd is.
We gaan al over 3 weken dus er moet nu wel wat beslist worden ....
-
Citaat:
Rosalin
Wat ik mij afvraag waarom niemand het heeft over tickets in Orlando zelf te kopen en dan door de goede dollarkoers een goede deal te sluiten.
Is dit een fout idee?
Wat mij betreft zijn ideeën nooit fout. Dat om te beginnen. Maar ik snap 't niet. Daarom twee kanttekeningen bij je opmerking:
- Als je dit topic goed leest zul je zien dat een aantal van de genoemde aanbieders van Disney-tickets "ter plaatse" zijn. Het zijn wel aanbieders die hun waar aanbieden via internet, maar niet versturen naar Nederland of België. En ook de wordt de verkoop van tickets viqa Disney zelf meegenomen in de vergelijking. Dus er staan wel degelijk aanbieders van tickets aan "ter plaatse".
- De goede dollarkoers wordt sowieso meegenomen in de vergelijking. Naast AE en AV zitten er alleen maar Amerikaanse aanbieders in de vergelijking, die hun prijzen in dollars publiceren. Het bestand rekent het alleen maar om naar €€ om e.e.a. te kunnen vergelijken.
Gezien de bovenstaande argumenten snap ik je opmerking dus niet.
-
Hoppen tussen de parken
hallo,
Mijn vraag is het hoppen in de parken hoe gaat dat , ik begrijp dat je 2 parken per dag kan bezoeken maar ga je dan met eigen vervoer naar een ander park? Of is er een mogelijkheid om met bus of trein van disney te gaan. Dat is nog niet erg duidelijk hoe dat gaat of hoe je dat het beste kan doen.
Gr astrid
-
Re: Hoppen tussen de parken
Heel simpel: Ene park uit, andere park in. De parken liggen (helaas) niet op loopafstand van elkaar, je zult dus gebruik moeten maken van vervoer. Als je met de auto bent rijd je naar het andere park, parkeert daar weer (je betaalt maar 1x parkeergeld per dag) en gaat het andere park in. Tussen de parken is ook (gratis) busvervoer. En er is ook nog de Disney-monorail die Epcot en Magic Kingdom aandoet.
Als je ter plaatse bent zul je het zelf wel allemaal zien, het is allemaal erg simpel. Kijk ook maar eens op het plattegrondje van Disney.
-
Hi Michael,
Bedankt voor je commentaar en ik heb het gewoon niet goed gelezen..
Had gewoon niet door dat er al Amerikaanse aanbieders ter plaatse bij zaten...Sorry .:oops:
Ik blijf toch nog wel problemen zien en ben benieuwd wat jullie echte Florida gangers daarvan vinden.
De dollarkoers is heel gunstig maar doordat er een ongunstige koers berekent wordt door eigenlijk alle creditcardmaatschappijen plus een koersopslag van 2% b.v bij VISA heb je toch eigenlijk helaas een minder goede deal gedaan.
Dit probleem hou je altijd ook als je in Florida bent en daar met je creditcard betaalt.
We kunnen ons rijk rekenen met de huidige dollarkoers maar dat is toch niet de koers die we berekent krijgen helaas.
Ik heb navraag gedaan bij een aantal creditcardmaatschappijen en daar zeggen ze dat er 10 dagen de tijd is om een transactie af te boeken en dat er dan gekeken wordt naar wat voor de bank de gunstigste koers is, ofwel niet de aankoop maar de verkoopkoers. Bij Visa rekenen ze momentheel 1.39 dat scheelt aanmerkelijk met de huidige dollarkoers!! Plus een opslag van 2%. Tel uit de winst.[-X
Ik denk daarom dat ik de tickets maar gewoon in euro's ga bestellen bij een bedrijf waar ik ook meteen in euro's betaal. Dat zal dan wel een Ned. bedrijf worden wat ik met jouw ontzettend makkelijke schema snel ga vinden.
Mijn hotel boekings heb ik mede door dit fantastische forum via price-line gedaan en daar heb ik dus minder profijt gehad van de gunstige dollarkoers dan ik had gehoopt. Desalniettemin wel megagoede deal gedaan dus dat compenseert zeker!!!:-o
Wat betreft alle uitgaven in Florida heb ik bedacht dat ter plekke pinnen en dan veel cash betalen misschien wel een goede optie is... Het scheelt in elk geval elke keer een koersopslag van 2 % en de "gewone"bank rekent toch wel een gunstigere koers dan de creditcardmaatschappij, .
Ik ben benieuwd wat jullie vinden...
-
Bovenstaand antwoord van Michael66 is geheel volledig.....
Citaat:
famdr
ik begrijp dat je 2 parken per dag kan bezoeken
Als je wilt kun je alle 4 de themeparks in 1 dag doen.....
Hoppen is meerdere parken op 1 dag dus net zoveel en vaak als jij dat wilt.
-
Niet all CC maatschappijen hebben ongunstige koersen. Mijn ervaring van de afgelopen weken is dat Mastercard (heb ik via de Postbank) een cent of 2-3 van de middenkoers afzit en de kosten zijn hier dan al in berekend.
Wellicht alleen een probleem bij VISA en/of American Express?
Overigens kon ik al na een dag of 2-3 op mijn rekening zien wat de gehanteerde koers was. Die 10 dagen gaat dus voor Mastercard (in ieder geval bij de Postbank) niet op....
-
Is Keith Prowse veel duurder dan al de andere aanbieders? Ben wel benieuwd.....
-
Geen idee. Zelf al gekeken? Ik vind de website te omslachtig, er zijn geen tabellen waar de tarieven in staan. Beetje zelfde systeem als themeparkticketsdirect.com die ik hier eerder besproken heb.
NB: Ik heb net even de 10- en 7-daagse basetickets bij KP bekeken, en die zijn € 178 resp. € 173. Bij UnderCoverTourist ben je voor € 157 resp. € 148 klaar. Da's zelfs veel duurder dan je bij WDW zelf betaald: € 162 resp. € 158.
-
Hoi Michael,
Ik heb net weer van alles over de tickets gelezen plus je schema bekeken en heb toch nog een vraag, nl. je schrijft over een speciale link van MouseSavers. Nu heb ik hun site over de tickets gelezen en begrijp dat je via de nieuwsbrief dan hun goedkopere prijzen te zien krijgt. Plus dat ze deze rond de 15e versturen.
Nu mijn probleem , wij vertrekken de 22e feb. dus dat is te laat om nog tickets op tijd te krijgen.
Volgens mij gebruik je deze speciale prijzen ook in jouw schema maar dan doet de link het (vandaag?) niet goed. Ze geven technische problemen aan. Als deze link inderdaad ok is kan ik dan hier ook die speciale ticketprijzen bestellen?
Als laatste wat reken je dan voor koers en opslag voor het betalen met cc? Ws. staat het wel ergens maar lees ik er (weer ) overheen.
Het blijft nog steeds een item die tickets, ben blij als ik ze in huis heb!!
Ik vraag me nog steeds af hoe het had gegaan als ik dit forum niet had ontdekt...volgens mij zou ik vreselijk veel meer geld hebben moeten betalen voor hotels (nu alles vie price-line) en voor de tickets ....
Dus nogmaals BEDANKT!!!!!!!
-
Net mijn basetickets (7d) via Holland International meebesteld, € 158 voor volw. en € 130 voor kinderen.
-
Citaat:
Rosalin
Ik heb net weer van alles over de tickets gelezen plus je schema bekeken en heb toch nog een vraag, nl. je schrijft over een speciale link van MouseSavers. Nu heb ik hun site over de tickets gelezen en begrijp dat je via de nieuwsbrief dan hun goedkopere prijzen te zien krijgt. Plus dat ze deze rond de 15e versturen.
Nu mijn probleem, wij vertrekken de 22e feb. dus dat is te laat om nog tickets op tijd te krijgen.
De 22e vertrekken een probleem? Nou, ik zou het heerlijk vinden! Ik vertrek pas de 28e:(
Hoe zat het ook alweer met die gekheid en dat stokje?
Bestellen zo kort vantevoren (op/na 15 feb) is geen probleem. Ik zou trouwens op save gaan en ze no sowieso niet meer op laten stiuren. Je kunt ze ook ter plaatse ophalen. Alle Amerikaanse aanbieders in mijn bestand bieden overigens de mogelijkheid op de tickets daar af te halen, de meeste zitten binnen een kilometer of tien van Disney.
NB:In het bestand kun je helemaal onderaan op het tabje "Websites" klikken, en op die pagina op de link van UCT. Kijk maar waar je dan terechtkomt.
Citaat:
Rosalin
Volgens mij gebruik je deze speciale prijzen ook in jouw schema maar dan doet de link het (vandaag?) niet goed. Ze geven technische problemen aan. Als deze link inderdaad ok is kan ik dan hier ook die speciale ticketprijzen bestellen?
De link is OK. Ze hebben gewoon eventjes onderhoud op de website, moet soms gebeuren. Gewoon morgen nog eens proberen. "Check back later"
Citaat:
Rosalin
Als laatste wat reken je dan voor koers en opslag voor het betalen met cc? Ws. staat het wel ergens maar lees ik er (weer ) overheen.
Ik reken helemaal niets, dat mag je helemaal zelf doen, helemaal zelf invullen in het bestandje. Ik ga zelf meestal zo'n 2 cent onder de koers van XE.com zitten, reken me daar misschien wel wat te rijk mee, maar ja ... zo ben ik dan wel weer. Mijn CC's rekenen geen kosten, dus daar heb ik geen probleem mee.
Citaat:
Rosalin
Het blijft nog steeds een item die tickets, ben blij als ik ze in huis heb!!
Zoals gezegd: Ik zou ze zo kort vantevoren niet meer toe laten sturen. Als er een kinkje in de kabel komt met verzenden heb je niets. Aan de andere kant kan het uiteraard ook heel snel gaan. Aan jou de keuze.
Citaat:
Rosalin
Ik vraag me nog steeds af hoe het had gegaan als ik dit forum niet had ontdekt...volgens mij zou ik vreselijk veel meer geld hebben moeten betalen voor hotels (nu alles vie price-line) en voor de tickets ....
Dan was je misschien wel niet op vakantie gegaan. Kan nog voordeliger zijn. En (zeker) minder leuk :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
-
Ik raad het echter af. Neem gewoon voor elk park 1 dag de tijd. ZO heb je genoeg tijd om alles te zien. Sommige mensen gaan te snel door een park heen en missen alle prachtige attractie´s die wat minder bekend zijn.
Het is zonde van je geld en van je reis!
-
Je kunt ook 2 parken per dag doen, dus halve dag AK en dan de rest vanm de dag naar MG, dan doe je de dag erna de parken andersom en heb je toch een hele dag rondgebracht in de parken. maar wel met wat afwisseling.
-
AK is geen hele dag park, eenvoudigweg omdat het al vroeg sluit en je soms daarna nog 5 uur naar MK kan.
Het is niet altijd alleen maar haasten wat een bezoeker doetr, soms is planning, 1 dag MK zonder vuurwerk omdat je dan gewoon geen rijen hebt en dus snel in de mountains kunt is een hele goede optie zeker als je dan na je dag AK het vuurwerk gaat bekijken.......
-
Wij hebben vorig jaar wel hoppers genomen, maar doen het dit jaar niet. Onze ervaring is, dat we ons prima een hele dag in een park kunnen vermaken. En op de AK-dag gaan we 's-avonds gewoon iets anders doen. Lekker uit eten en naar de bioscoop bijvoorbeeld :)
-
Hallo,
Bedankt voor jullie reacties ons schema is nog niet helemaal klaar wel weten we dat we niet gaan hoppen en dat heeft verschillende redenen; de jongste is gigagiga erg veel auto ziek en ik krijg beperkt med mee van de huisarts en wij hebben het gevoel als ik een dag ineen park ben dat we niet gauw gaan hoppen naar een ander park.
EN OM DE Atracties die favo zijn doe ik het niet ik mag toch nergens in met mijn bekken klachten dit is puur voor de kinderen. Maar ik weet nu wat het inhoud en dat was voor ons een willen weten of hetwat voor ons is.
{Ik zal blij zijn als jauwk niet zo erg reisziek zal zijn}
-
Ik heb tickets bij ticketmania besteld. Binnen ongeveer anderhalve week had ik de kaartjes thuis met ook nog een berg folders. Dat is echt wel vakantie voorpret !
Nu nog even wachten welke koers er is ingehouden op mijn creditcard.
Bedankt voor het handige schemaatje waardoor ik bij ticketmania ben uitgekomen uiteindelijk.
-
Tickets Animal kingdom voor 1 dag
Hallo ik zou graag mijn tickets voor Animal Kingdom online kopen .
Maar ik vind nergens een site waar je voor Dinseyland tickets voor 1 dag kan bestellen ,het is meestal voor 3 of meer dagen.
Kan iemand mij hier mee helpen of moet ik de kaarten dan gewoon aan de ingang kopen .
Wij zijn begin juni in orlando.
-
Re: Tickets Animal kingdom voor 1 dag
Dagkaarten kun je alleen bij de ingang kopen.
-
Je kunt de tickets voor 1 dag volgens mij wel van tevoren aanschaffen, in ieder geval op de site van Disney zelf.
-
Citaat:
Mickey99
Je kunt de tickets voor 1 dag volgens mij wel van tevoren aanschaffen, in ieder geval op de site van
Disney zelf.
Inderdaad, maar is online duurder dan aan de kassa aangezien je ook nog verzendkosten betaald ($9 per zending geloof ik).
-
De verzendkosten (internationaal) bedragen $ 10,00. Je kunt er echter ook voor kiezen om ze op te pikken als je naar het park gaat (Will Call).
Je moet dan wel "gewoon" in de rij bij het park maar je kunt de kaartjes dan nu alvast betalen.
-
Dat laatste heb ik ook gedaan. Je krijgt een Ticket Order Confirmation en kunt vanaf een bepaalde datum je tickets op halen. Wij gaan in Juni maar kunnen al vanaf 24-12-2007 onze tickets ophalen. Je kunt ze op elk Disney Park ophalen dus hoeft niet perse AK te zijn.
-
Re: FAQ: Walt Disney World en overige pretparken
Hallo iedereen
Zit met een vraagje. Wij vertrekken op 1 juni dit jaar en willen ook onze tickets voor de parken op voorhand kopen. We hebben echter gezien dat op de site waar volgens de meeste de goedkoopste tickets worden aangeboden er geen evrzending naar Belgie is. Kan iemand mij helpen ?
jurgen
-
Hallo, wij hebben ons tickets besteld bij A.E. .
Voor 10 dagen tickets disney 155 €, en geen probleem met opsturen naar belgie =D>
-
Disney tickets: hier bestellen of ...
Ik ben benieuwd of het voordeliger en ook wellicht handiger is om hier alvast de tickets te bestellen voor WDW. Dit om mischien lange rijen daar ter plekke te voorkomen en ook weet ik niet of het ook scheelt qua kosten. Ik heb op het forum gelezen dat er veel aanbieders zijn waar je van te voren tickets kan bestellen, welke is een betrouwbare en tevens voordelige aanbieder? Graag tips uit eigen ervaring.
groetjes,
Simone
-
Re: kaarten hier bestellen of ter plekke
Dit lijstje geeft de meest gebruikte aanbieders: Disney Tickets: Een prijsvergelijking
Allemaal betrouwbaar, de ene net wat goedkoper dan de ander.
Opmerkingen en vragen kun je in dat topic plaatsen. Deze gaat op slot.