Dat is gewoon via internet een formuliertje invullen en je kan je pasje met nummer uitprinten. Dan ben je meteen klaar.
Dus ja, dat kun je nog steeds gewoon doen.
Afdrukvoorbeeld
Dat is gewoon via internet een formuliertje invullen en je kan je pasje met nummer uitprinten. Dan ben je meteen klaar.
Dus ja, dat kun je nog steeds gewoon doen.
Ok dank, dacht dat het pasje verstuurt werd. Dan ga ik direct even regelen;)
Ik heb de dollar expresscard destijds (vorig jaar) wel via de post gekregen.
duurde een week of vier.
De vraag is nu nog waar je de auto hebt gehuurd; Bij Dollar via een broker of direct Via Dollar.com? Wil je plezier hebben van je Express Card dan moet deze, dacht ik gekoppeld zijn aan je reservering. En dat lukt, wanneer je niet via Dollar.com hebt geboekt, bij de een wel en bij de ander niet volgens eerdere berichten in dit topic.
Via eautoverhuur.nl, dat van de reserveringen koppelen had ik ook al gelezen, maar kan het altijd proberen natuurlijk. Maar als het een aantal weken duurt voordat je expresskaart er is dan heeft het weinig zin want dan zit ik al in miamiO:)
Teleton, ik loop al een paar jaar zonder de reservering gekoppeld te hebben door naar de garage en mag daar elke keer wegrijden met een mooie auto. Het is zelfs zo dat ik de eerste keer bij de balie op de luchthaven weggestuurd werd toen ze in de computer zagen dat ik express member was.
Dus gewoon lekker naar de garage lopen en je daar bij de kiosk melden.
En wat betreft de pas, ik heb er nog nooit 1 opgestuurd gekregen. :-x
En waar was dat? Mijn ervaring is: Op Orlando werken ze mee, en krijg je inderdaad een fraaie auto, maar Miami was moeilijk. Uiteindelijk werd ik niet teruggestuurd, maar het ging niet helemaal van harte.
Weimar, ik ben tot nu toe altijd op MCO geland
In de garage staat geen "kiosk"
http://www.uscarhire.co.uk/pictures/AlamoKiosk.jpg
Dollar heeft bij mijn weten ook niet zo'n kiosk zoals jij plaatst, welke overigens van Alamo is.
Maar bij Dollar staat er een zgn. bouwkeet die ze daar kiosk noemen.
Er is voor zover ik weet 1 bedrijf dat je dollar express card nummer aan de reservering toevoegd: http://www.uscarhire.co.uk/
Het voordeel is dat je dan niet in de rij hoeft te staan en allerlei verzekeringen krijgt aangesmeert.
Daarvoor hoeft hij niet gekoppeld te zijn hoor en tegenwoordig vink je dat in MCO af op een terminal waar je zelf steeds je paraaf voor moet zetten dat je dingen weigert of accepteert . Dat gaat nu een stuk meer geautomatiseerd dan voorheen.
Ik heb vorig jaar via expedia.nl een auto bij dollar gehuurd in las vegas.
Zij hadden er geen boodschap aan dat ik express member was en ik kon gewoon in de rij gaan staan.
Via expedia was het niet mogelijk mijn express card nummer aan de reservering toe te voegen.
Klopt helemaal, want dat zijn gewoon de voorwaarden. Natuurlijk wordt er wel eens een oogje dichtgeknepen, maar je kunt er zeker niet op rekenen. Voor wie het lukt: mazzel. Sommige Expresse leden glippen er per ongeluk tussendoor.....\\:D/. Maar wie toch terug wordt gestuurd naar de balie, mag niet mopperen. Je had het per slot van rekening zelf in de voorwaarden kunnen lezen.
Zowel op MCO als MIA (en RSW ook trouwens, moest een auto huren om vergeten spullen te halen...) was het feit dat alle gegevens al bekend zijn via het membership de reden om me toch in het hokje te helpen.
Bij MCO met een lach en zelfs moeite doen om de upgrade voucher geldig te laten zijn, in MIA met een beetje gemopper. Een vriendelijk woord (en iets over moe, lange reis, kinderen er bij) deed hier wonderen!
Hallo allemaal,
Twijfel nog een beetje over het voordeel van die "dollar-express-card". We landen volgende week vrijdag 25/11 namelijk op Orlando Sanford. Heb het forum beetje doorgespit, maar kom zo snel geen ervaring tegen van Dollar op Sanford. Is toch wat kleiner vliegveld (dacht ik), dus schiet je echt wat op bij zo'n express-lane? En kun je dan ook rechtstreeks melden bij de garage (ipv eerst bij de terminal op vliegveld)? En is deze garage dan makkelijk te vinden? Geboekt via eautohuur.nl trouwens. Geen extra verzekeringen laten aansmeren toch?
Hoor graag wat ervaringen!
John.
De meeste leden landen ook op MCO ipv Sanford dus met Sanford is veel minder ervaring.
De Dollar Express card is gewoon gratis en kan online worden aangevraagd dus daar hoef je het niet voor te laten.
Verder durf ik dus niet te zeggen of je op Sanford ook een kiosk hebt en of de auto's in een garage staan of dat je met een busje naar de verhuur locatie toe moet.
Wel zie ik steeds dat de auto's van de express members apart staan opgesteld t.o.v. de andere auto's.
En verder gaat het om de tijdwinst die je er eventueel van hebt, als er niemand bij de balie staat kun je daar net zo goed terecht mits ze je niet doorverwijzen naar de express balie.
En behalve even nadenken over roadsite assistence geen verzekeringen erbij nemen aangezien je die waarschijnlijk al bij je pakket hebt afgesloten.
Ik ben in mijn nopjes.. vandaag voor de periode van 20/2 tm 2/3 een Midsize SUV gehuurd bij Dollar inclusief alle verzekeringen, services, fees en VAT. Voor de luttele, voor mij ongelovelijke prijs van € 235,24
Nog even na gebeld en ik hoef echt geen verzekeringen of andere zaken af te sluiten bij aankomst.. nu nog uitzoeken bij een ander topic wat en hoe met de tol...
Dollar.com, dollar.de, dollar.co.uk ?
VAT is de Britse BTW...
Dus wellicht .co.uk
Naar wie gebeld, want wij van wc eend willen nog wel eens wc eend adviseren...Bij wie gehuurd? Dan kunnen wij het ook zien!
Via co.uk staat 'ie vandaag in de lijst voor 260 euro. Bij .de voor 271 euro en bij usareisen.de voor 298 euro. Dus 235 euro ziet er heel mooi uit, maar wie o wie biedt deze auto met een volledig pakket, ex fuel en drivers, aan voor 235 euro?
E-bookers.com
En vertel me niet dat t niet klopt..... want dan wordt ik geeeeeeekkkkk!!
Ben zo lang aan t zoeken geweest.. In eerste instantie was ie niet boekbaar.... dus ik dacht....daar gaan we.. maar na nog een telefoontje met e-bookers (in A'dam) bleek dat zij m ook niet konden boeken, paar uur later kreeg ik een telefoontje dat ik m kon boeken.. waarschijnlijk was de verbinding met de dollar site uit de lucht en ICT had t opgepakt... en opgelost meteen gedaan dus... en via shopkorting nog eens € 8.75 korting....
Nu maar hopen dat dit lukt... want dan is er eindelijk het bewijs (nadat ik mijn dochter in bed heb gestopt!)
http://img713.imageshack.us/img713/9678/ebookt.png
Uploaded with ImageShack.us
Monique, je bent me net voor want ik krijg exact hetzelfde als dat jij krijgt.
En hier de condities die er bij horen:
Prijs inclusief:
- Luchthaven toeslag
- Schadeverzekering en diefstalverzekering zonder eigen risico.
- Lokatie toeslag.
- Aanvullende WA verzekering
- Lokale belasting
- WA verzekering in geval van schade aan derden
- Ongelimiteerde mijlen/kms
- Kenteken registratiekosten.
Prijs exclusief:
- Extra bestuurder
- Kinderzitje voor baby
- Brandstof: U krijgt de auto mee met een volle tank benzine en u dient deze leeg in te leveren. Er zal voor een tank benzine worden doorbelast op uw creditcard. Er zal in geen geval refund gegeven worden op niet-gebruikte brandstof.
- Navigatiesysteem
- Persoonlijke inzittenden verzekering
- Bagageverzekering
- Wegenwacht hulp.
- Toeslag voor jonge bestuurders is niet inclusief en dient ter plaatse te worden voldaan. Deze toeslag is van toepassing op bestuurders van 21 t/m 25 jaar. De hoogte ervan is afhankelijk van de leverancier en auto categorie.
Is het wel een al risk verzekering??
Ik heb gevraagd bij e-bookers of ik nog een verzekering bij moest afsluiten en die meneer zei: ze zullen je wel nog iets proberen te verkopen, maar dat is niet nodig. Je bent volledig verzekerd.... mss dat ik tzt daar nog maar eens een mail aan waag, om te kijken of ik het op schrift kan krijgen...
Maar eerlijk gezegd verwacht ik de hele dag al een mailtje met een... sorry voor die prijs kan t natuurlijk echt niet....
"Onze tarieven zijn fully inclusive waar vermeld: CDW/LDW (LDW (Collision Damage Waiver/Loss Damage Waiver)"
Zie ook: https://www.ebookers.nl/book/booking...entId=popup302 Lijkt mij (met het oog van een leek) goed te zitten.
Voor 60 euro meer krijg je volgens mij hetzelfde bij usareisen. Shoppen loont dus, en in dit geval is ebookers goedkoper. Wij hebben wel bij usareisen geboekt (Alamo minivan, dus niet bij dollar), omdat het daar weer goedkoper was.
Thanks Rolandino... voor je bemoedigende tekst... ik heb echt heeeel wat uren op internet gezocht... en uiteindelijk dit gevonden... en zo blij dat ik voor de prijs waar ik bij een ander nog niet een koekblik had, nu een echte auto (voor mijn dochter en mij zelf, goed zat) heb kunnen boeken!
Ik verbaas me eigenlijk altijd over de grote verschillen, en dus hoeveel er blijft kleven, tussen de brokers. Nu ben ik een behoorlijke leek, en ga ik puur uit van wat ik zo snel met Google kan vinden. Ben wel benieuwd of Njit al hetzelfde bedrag heeft weten tevoorschijn te toveren? ;-)
Het is een mooie prijs, vandaag is 't ie al weer wat hoger. Ook dit zijn dagprijzen. Net op tijd geboekt. En geboekt is geboekt, dus geen zorg over mailtjes, de prijs kan niet meer veranderen. Prijswijzigingen krijg je alleen nog als de tax wijzigt en dat komt nauwelijks voor.
De condities worden niet berpaald door e-bookers maar door Dollar. De voorwaarden staan in je huurcontract dat je pas krijgt als je de auto ophaalt. Op de site van Dollar kan je vast ook die voorwaarden wel vinden, maar dat zijn een heleboel kleine lettertjes......
Het verzekeringspakket van Dollar is standaard en het maakt niet uit of je dit bookt via e-autohuur, usareisen.de. Uitzondering is iig Sunny Cars, die iets duurder zijn, maar wel een afwijkend pakket leveren. Bij het ophalen van de auto betaal je een tank benzine met je creditcard. That's it. Het huurcontract staat dus ook niet op $ 0.00 in dit geval
Alle andere voorstellen wijs je af. Je krijgt dan je huurcontract waarop je een aantal paraafjes moet zetten vanwege het afwijzen van de voorstellen (let op, alleen tekenen als decline is ingevuld) Uiteindelijk teken je het contract. Bij het inleveren van de auto staat je bon niet op $ 0,00 want je betaalt wel de benzine.
Laat je niet in de war maken door opmerkingen over een all risk verzekering. Het systeem met het verzekeren van huurauto's in de VS is volstrekt onvergelijkbaar met 'ons' systeem. Je komt bij geen enekel aanbieder de keuze "all rsik" tegen. Het pakket dat je nu hebt is goed, niet meer over piekeren.
Bij mij rekenen ze meer. Ieder krijgt wat 'ie verdient, kennelijk.
http://img836.imageshack.us/img836/7782/aaaaadollar.png
Uploaded with ImageShack.us
Je zit bij MCO te kijken Teleton, je moet bij SFB kijken. Had zelf de fout ook eerst gemaakt. Ik kom uiteindelijk op precies dezelfde prijs uit als Monique.
Dat maakt mijn dag weer goed Teleton...
Maar ik haal m iets later op en lever m iets eerder in; mss dat dat nog uitmaakt?? 19.00u vs 15.00u?? Of zou leeftijd er iets mee te maken kunnen hebben of t feit dat ik een vrouw ben??
Oei, maakt allemaal niks uit, als je de auto maar niet later terugbrengt. Dat kost geld, want de huurperiode is per 24 uur.
Oeps, even vergeten dat er tegenwoordig meer opties dan MCO zijn. Dan blijkt niet alleen het vliegen naar SFB voordelig te zijn, de autohuur scheelt ook al.....!
Nee, nee de auto gaat eerder terug, we vliegen om 18.00 uur.. dus het plan is om er nog eerder te zijn... no worries...
Ik blijf trouwens shoppen... and keep you posted... we hebben geen COUPONNING in Nederland... anders deed ik dat ook wel... maar internet afstruinen naar de laagste prijzen is wel een hobby, niet persé omdat ik geen geld heb... maar wel omdat ik het dan weer aan iets anders kan uitgeven.. :-)
hallo allemaal, ik had nog een vraagje ivm de express card.
Als je met meerdere bestuurders bent, heeft dit dan nog zin om te doen want alle bestuurders moeten toch geregistreerd worden, niet? Of doe je dit dan in de garage of moet je toch aan de balie aanschuiven?
Dit kan gewoon bij de kiosk in de garage.
Kiosk in de garage???
Waar staat die dan... Naast het kantoortje? of noem je dat een kiosk...
Zo'n veredelde bouwkeet dan.