Ik vroeg mij af of je moet betalen en reeds een reservering moet hebben om je als gold member bij hertz te registreren.
En welke voordelen heb je als gold member?
Afdrukvoorbeeld
Ik vroeg mij af of je moet betalen en reeds een reservering moet hebben om je als gold member bij hertz te registreren.
En welke voordelen heb je als gold member?
Om Gold member te worden hoef je niet te betalen, staat op hun website. Normaal krijg je pas een status op basis van het aantal boekingen per jaar. Als je dus ook echt een trouwe klant bent. Ik heb even heel vluchtig gekeken, maar Gold Member ben je al gelijk bij inschrijven als ik het goed zie, dus daar moet je geen hele spectaculaire zaken van verwachten.
https://www.hertz.com/rentacar/membe...ment/gold/step
Ik ben zelf bijvoorbeeld Platinum bij Sixt (dat is dus een verkregen status), maar helaas zijn zij in de States niet zo ruim vertegenwoordigd als hier. Maar hun service voor Platinum members is wel uitstekend. Altijd een upgrade gehad tot noch toe.
Maar jij hebt dus al een heleboel reservatie gemaakt bij sixt?
Wij hebben vorig jaar een auto gehuurd via alamo brits, dus het is misschien interessanter om daar een insider account te maken?
Dank je voor de info
Ik heb afgelopen jaar 350+ huurdagen gehad bij Sixt ;) Via mijn werkgever weliswaar, maar wel op persoonlijke titel. Dus dat tikt lekker aan.
Ik zou indien je een account aanmaakt, het daar aanmaken waar je gaat huren inderdaad.
Via de ANWB kan je ook Gold member worden. Het voordeel van een Gold membership is in ieder geval een aparte balie bij aankomst waarmee je de - zeker in het hoogseizoen - lange rijen kan vermijden.
Ik woon in België dus kan geen lid zijn van ANWB spijtig genoeg want heb gezien dat je via hun ook korting kan krijgen en via mastercard ook.
Wij zijn goldmember bij de Anwb. Maar dan zijn we dat nu niet automatisch bij Hertz toch? 'Wij hebben daar nu voor het eerst een auto gereserveerd voor in de meivakantie in florida
Nee je bent dat niet automatisch, je moet hiervoor het formulier op de site van de ANWB invullen.
Ik probeer op hertz.be te kijken hoeveel de auto zou kosten van 26/09 tot 12/10 maar als ik op betaal nu klik gebeurt er niks meer op de site. Ik vind de prijs wel goedkoop maar misschien is er daarom iets mis? Iemand een idee?
Je kan beter op de US site kijken hertz.com
Ik vind Hertz fors duurder geworden:(
Niet alleen Hertz, alle verhuurbedrijven zijn een behoorlijk eind duurder geworden in vergelijking met vorig jaar!
Ben een beetje aan het shoppen voor dec/jan en idd allemaal zijn ze aardig aan de prijs!
Heb meestal Hertz, kan ik altijd goed slagen maar die is nu zowat verdubbeld! Ook met de ANWB korting!
Mei jl. ook nog bij Hertz gehuurd, toen was de dollar ook al behoorlijk gestegen, maar de prijzen waren heel redelijk.
De economie trekt daar ook aan en gaat beter dan sommige delen van europa. Was te verwachten helaas :(.
Je krijgt via Mousesavers wel 10%korting bij Hertz, is misschien aantrekkelijker dan de ANWB (weet niet hoeveel die geven).
Grappig want bij ons komt Hertz altijd als voordeligste uit de bus (gold card, vooraf betalen). Voor mijn gevoel hebben wij niet veel meer betaald dan voorgaande jaren.
Wat wel duurder is geworden is het parkeren bij de parken (maar dat is een ander topic ;D )
Ligt er aan wat je zoekt natuurlijk. In wat ik nu aan het uitzoeken ben komt Hertz voor een economy car het goedkoopste uit (scheelt 80,- totaal met Alamo).
Wanneer ik een Midsize SUV kies is Hertz ineens 120 euro duurder dan budget voor diezelfde periode.
Is nogal wat je zoekt en wat ze hebben.
Ik ben een eind terug gegaan in dit draadje.
Daarom mijn vraag.
Ik ga volgende week een auto van Hertz ophalen in Miami.
Zijn er nog forumleden die ervaringen met mij willen delen?
Dit is wat ik er in febr over op mijn blog schreef(ook Miami): Deze keer bij Herz gehuurd. Ik had me van te voren opgegeven voor het Goldmembership. Dan moet je alleen de 1e keer dat je huurt langs de balie om je creditcard en rijbewijs te tonen. Ahh, you are Goldmember zei de man. Ehh yesss, zei ik. Voelde me gelijk heel belangrijk, ahum! Er is ook een speciale balie voor Goldmembers werd me verteld, maar die was een verdieping lager. Heel handig en duidelijk dus. Onze auto stond klaar in vak 488, het is een Chevrolet Cruze
Heerlijk Hannie. Dank je voor het antwoord.
Ik ben natuurlijk inmiddels ook Gold Member en hoop er eigenlijk nog een upgrade uit te slepen. :-)
@Frans1949
Maar jij gaat toch zeker alleen een auto ophalen om naar Sebring te rijden en daar inleveren om met je eigen auto verder te rijden?
Heerlijk Hannie. Dank je voor het antwoord.
Ik ben natuurlijk inmiddels ook Gold Member en hoop er eigenlijk nog een upgrade uit te slepen. :-)
Inderdaad Knaapje, we halen de auto op en blijven een nachtje in de buurt van Miami.
Want we willen de volgende dag wat shoppen bij Ikea en gaan dan naar Sebring.
Maar de Hertz vestiging in Sebring is op zondag gesloten dus ik breng de auto pas maandag terug.
Frans, als goldmemberend Hertzklant loop je direct door naar de garage. In een onopvallende hoek van de verhuurhal moet je daarvoor de lift nemen (even zoeken dus). Daar staat je naam op een bord met een nummer erachter. Mocht je je nog vergissen, dan staat je auto op dat nummer met daar nog een groot verlicht bord erboven. Er staat op
FRANS VAN EIJK
Ik kan 'm helaas niet laten knipperen; maar een troost, dat doen ze bij Hertz ook niet.
Bij het controlepunt waar je de garage verlaat krijg je je rental agreement en moet je je rijbewijs laten zien.
Dat betekent, dat er weer een half jaar Sebring aan komt?
Je hebt grote geluksvogels en hele grote geluksvogels... zij een half jaar, wij drie weken. Verschil moet er zijn.
@Koen, dat werkt alleen niet zo als je de 1e keer bij Herz huurt. Dan moet je eerst naar de balie. Wij hebben 1x op mijn naam en een paar maanden later op mijn man's naam bij Herz gehuurd (beide 1e keer Herz) We zagen toen idd wel onze naam op een bord maar er stond dus niet achter waar onze auto stond. Dit kregen we bij de Goldmember balie te horen.
Dit staat er op de site van Herz bij Goldmember: Het enige wat u hoeft te doen is uw rijbewijs te laten zien en uw sleutels op te halen bij de Gold balie op meer dan 1000 locaties wereldwijd.
Om mijn bevestiging van Goldmember staat ook nog dat ik de 1e keer m'n creditcard moet laten zien aan de goldmember balie.
Inderdaad. De planning is tot eind april.
Maar ja, of de immigratie officier ons 7 maanden geeft weten we niet.
We wachten het af.
Nu hebben we het idee om ergens in april terug te gaan per boot.
Maar nog niets geboekt eerst kijken hoeveel tijd we mogen blijven.
Ik zag een aanbieding bij Auto Europe en dan huren we de auto bij Hertz, alleen hoe zit het met de sunpass,?
Die is dan stukken duurder als je hem minder dan een maand huurt dan bij bv Alamo, iemand hier ervaring mee?
Wie weet hoe bij Hertz de sunpass werkt?
Dit is bij sunpass.com/rentalcar
Dit is bij Hertz zelf:
Hertz $4.95 fee per rental day plus tolls (at posted cash/TOLL-BY-PLATE Citaat:
Fee: Hertz customers will pay a service fee of $2.50 per rental day, including any days when customers do not use PlatePass®, plus the posted cash toll rate for any incurred tolls. The maximum service charge (excluding tolls) is $10.00 per month. After the rental car is returned, your credit card will be charged separately for the posted cash toll rate for the tolls used (as opposed to any discounted electronic toll rate) and the applicable service fee. Charges will appear on your credit card by PlatePass®. You will receive an itemized listing of all tolls and charges by mail.
Ik zou gewoon op de info van Hertz afgaan (of indien twijfel Hertz bellen), bij Sunpass lopen ze nog wel eens achter op de website.
Gewoon aangeven dat je gebruik wil maken van de sunpass als je aan de balie bent.
De afrekening van de gebruikte tolwegen komt een paar dagen nadat je thuis bent en wordt van je CC afgeschreven.
Volgens mij hoef je bij Hertz niet eens op/aan te geven dat je Toll-By-Plate wil gebruiken. Deze optie wordt automatisch geactiveerd zodra je onder het eerste tolpoortje doorrijdt. Houdt er wel rekening mee dat als je veel tollroads rijdt het bedrag wat uiteindelijk van je cc af gaat aardig op kan lopen. In mij geval was dat vorige maand zo'n 75 euro...
Hallo, dit vond ik bij Hertz op de website. Als je niet zoveel wil betalen is een transponder of sticker ook een idee. Je rijdt naar je 1e accomodatie door de cashlanes en dan kun je zo'n ding kopen bij Publix bijvoorbeeld. Dat staat wel op de sunpass website. En je krijgt nog korting op de tol ook. Je tol via Hertz wordt pas geactiveerd als je de 1e keer onder zo'n poortje doorrijdt. Als hij geactiveerd is kun je er niet meer vanaf vandaar dus bij aankomst eerst door de cashlanes rijden. Of de tolwegen mijden. Dit werkt ook zo bij Alamo en National. Als je een transponder gekocht hebt gaat deze altijd boven de toll by plate van de verhuurders. Wij plakken hem in de auto en activeren hem pas de volgende ochtend. Vooral als je wat vaker in Florida komt is dit erg handig. Wij hoeven nooit te kijken welk systeem een bepaalde verhuurder gebruikt.Citaat:
All of our vehicles in Florida, Colorado, Texas, the Greater San Francisco Bay Area and Northern California are PlatePass® enabled. There is no need to sign up or reserve anything. If you would like to use the cashless toll lanes all you have to do is drive through. In this area, your rental car license plate acts as the transponder.
Ebookers geeft 10% korting op huur auto in USA (geldig t/m donderdag 19-11). FF doorgeklikt is korting op Hertz. Best mooie prijs dan voor 3 weken JUli/augustus Midsize SUV vanaf Miami Airport € 485....
Ik denk dat dit komt omdat ik doorklik vanaf een mail die ik heb ontvangen en ben ingelogd bij ebookers. Want als ik jouw periode bekijk, zie ik het volgende (midsize SUV):
Ophalen:vr 22 jul 2016, 09.00 uur, Miami Airport, Miami, Florida, Verenigde StatenAfleveren:za 13 aug 2016, 09.00 uur, Zelfde als ophaallocatieLeeftijd bestuurder:25+De aangegeven afstand is vanaf de gezochte locatie tot de dichtstbijzijnde verhuurlocatie.
Opnieuw zoeken
Verhuurmaatschappijhttp://www.tnetnoc.com/siteImages/GL.../ZD/ZD-100.gifBudget OphalenIn terminalTip: Klik in deze cel om alleen huurauto's van locatie Budget te bekijken in onderstaande resultaten. Verhuurmaatschappijhttp://www.tnetnoc.com/siteImages/GL.../ZE/ZE-100.gifHertz OphalenIn terminalTip: Klik in deze cel om alleen huurauto's van locatie Hertz te bekijken in onderstaande resultaten. Verhuurmaatschappijhttp://www.tnetnoc.com/siteImages/GL...mpany/AL-1.gifAlamo OphalenIn terminalTip: Klik in deze cel om alleen huurauto's van locatie Alamo Rent A Car te bekijken in onderstaande resultaten. Verhuurmaatschappijhttp://www.tnetnoc.com/siteImages/GL.../ZI/ZI-100.gifAvis OphalenIn terminalTip: Klik in deze cel om alleen huurauto's van locatie Avis te bekijken in onderstaande resultaten. Verhuurmaatschappijhttp://www.tnetnoc.com/siteImages/GL.../ZT/ZT-100.gifThrifty OphalenIn terminalTip: Klik in deze cel om alleen huurauto's van locatie Thrifty Car Rental te bekijken in onderstaande resultaten. Verhuurmaatschappijhttp://www.tnetnoc.com/siteImages/GL...mpany/ZR-1.gifDollar OphalenIn terminalTip: Klik in deze cel om alleen huurauto's van locatie Dollar Rent A Car te bekijken in onderstaande resultaten. Verhuurmaatschappijhttp://www.tnetnoc.com/siteImages/GL...mpany/ZL-1.gifNational OphalenIn terminalTip: Klik in deze cel om alleen huurauto's van locatie National Car Rental te bekijken in onderstaande resultaten. Type:http://www.tnetnoc.com/siteImages/GL..._ZD_US-100.jpgSUV Tip: Klik in deze cel om alleen SUV huurauto's te bekijken in onderstaande resultaten. Type:€626,24 Type:€558,37 Type:€690,69 Type:€957,98 Type:€957,98 Type:€976,45
Jarenlang mijn bij Hertz gehuurde auto's door de express lanes van Sunpass gestuurd, en de grap is, dat ik pas de laatste vakantie voor het eerst een afrekening heb gehad. Alle andere keren is er nooit wat bij me afgeschreven... geen idee hoe dat nou kwam en ik ga het ze ook niet vragen :p
Ik dacht ook weer bijdehand te zijn maar werd direct afgestraft.
Ook ik heb natuurlijk een account bij Hertz.
Maar ik dacht laat ik het maar eens omzetten naar ons Floridiaanse adres en ons Bank of Amerika creditcard.
Nou had ik al prijzen opgevraagd omdat ik binnenkort een auto nodig heb.
Maar na het omzetten wilde ik boeken en toen kwamen er heel andere prijzen uit.
Royaal meer dan het dubbele.
Met de nodige moeite het account weer teruggezet naar Nederland en daar kwamen de goedkope prijzen weer.:)