Ja, daar had ik het dus wel over. Gistermiddag aangeschaft ;)
Verschil met Nl € 180,- . Dat is de moeite vonden wij.
Afdrukvoorbeeld
Ja, daar had ik het dus wel over. Gistermiddag aangeschaft ;)
Verschil met Nl € 180,- . Dat is de moeite vonden wij.
Gefeliciteerd met je aankoop! Geen geld voor een Ipad. In Nederland zie je zulke mooie aanbiedingen eigenlijk nooit. Misschien zijn ze voorraad aan het wegwerken voordat de nieuwe modellen weer komen?
Maar nu nog even een vraag. Uiteraard heb ik een US adapter erbij gekregen. Kan ik die gewoon in een stekker stoppen van US naar EU ? Of ligt het voltage dan dwars? Kan er niet echt een antwoord opvingen online.
Wie weet dit?
Ja hoor, alle adapters zijn geschikt voor 110-230 volt
Dank u! :up: Nu alleen nog even kijken of ik wel een ‘andersom’ stekker heb.
Of gewoon een eu-adapter kopen, net zo makkelijk.
De iPad kun je in Nederland met een gewone USB stekker opladen.
Ik heb ze van Apple,Samsung en één stekker waar 4 USB stekkers in kunnen.
De voeding hoeft niet speciaal van Apple te zijn.
Bijvoorbeeld deze kan ook:
https://www.iwebshop.com/nl/smartpho...s-stekker.html
Let wel op dat je het goede model iPhone koopt, anders heb je er niks aan met een NL SIM.
ze hebben in de US een CDMA en een GSM variant (vanwege de verschillende netwerken), dus wel de goede unlocked versie kopen...
Ik lees ook graag mee welke variant want zoon
lief wil van de zomer een nieuwe iphone X kopen en als dat in Florida kan en zoveel scheelt zou dat erg prettig zijn :)
Gewoon bij de aankoop melden dat hij in de EU gebruikt gaat worden. Dan krijg je automatisch de T-Mobile/ AT&T versie. Deze zijn geschikt voor onze sim kaarten.
Je kunt ook op deze pagina van Apple kijken:
https://www.apple.com/iphone/LTE/#iphone-X
Ik vroeg mijzelf af wanneer ik een iPhone koop kan ik de eerste weken met een Amerikaanse simkaart gebruiken en daarna zonder problemen omschakelen naar een Nederlandse simkaart? Ik hoorde van iemand wanneer je eerst een Amerikaanse kaart erin doet hij blokkeert voor een jaar voor buitenlandse kaarten. Ik kan verder er niets over vinden, maar als het waar is, is het wel handig om het van te voren te weten.
Bij vorige aankopen van een Iphone nooit problemen mee gehad. In de apple store deden ze de telefoon zelfs al instellen in het Nederlands.
Zoals al eerder vermeld moet je wel de juiste versie kopen.
Als je de unlocked versie van de iPhone koopt heb je geen problemen. Wel als je bv een AT&T toestel koopt en je doet er vervolgens een AT&T simkaart in dan is de telefoon inderdaad gelocked en verloopt het lock na een x periode voordat je er een andere kaart in kunt doen.
Dankjewel voor het antwoord. Klinkt vrij logisch, we gaan dan opzoek naar een simlockvrije telefoon.