-
Re: Nieuwe tickets Universal 2010
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
rob gertsen
Maar dat geldt toch alleen als je tickets of passes neemt die voor residents zijn bedoeld?
Yip, Rob. Klopt, het ging volgens mij over de vraag over florida resident discount tickets Uit eigen ervaring weten we dat de IDees aan de poort steekproefsgewijs worden gecontroleerd.
Voor de UK tickets zou ik eigenlijk best eerst de kleine lettertjes eens precies willen zien. Persoonlijk lijkt het me geen probleem om ze te kopen, maar zolang ik de voorwaarden niet heb gezien kan ik het niet bewijzen.
-
Indien je Florida Resident tickets koopt, willen ze een photo ID uit Florida zien bij aanschaf... :D
Een FL rijbewijs is al voldoende...
-
Citaat:
corrus
Indien je Florida Resident tickets koopt, willen ze een photo ID uit Florida zien bij aanschaf... :D
...
Klopt. Da's dus het probleem niet voor de vraagsteller uit bericht 31. Dat ID heeft z'n familie vast, dus aanschaffen is zo gepiept. Het probleem ontstaat als hij met dat ticket van z'n floridiaanse tante naar binnen wil en z'n ID wordt gecontroleerd........tenzij hij natuurlijk erg op z'n tante lijkt en hij ook haar ID kan gebruiken...:mrgreen:
-
Hallo allemaal,
Ik zag net bij attraction-tickets-direct.co-uk Disney&Universal Combo pass voor 299 pond. Iemand deze al eens gekocht? Nog nooit ergens anders gezien.
-
Citaat:
Marita
Hallo allemaal,
Ik zag net bij attraction-tickets-direct.co-uk Disney&Universal Combo pass voor 299 pond.
Kijk ook even in hun voorwaarden:
Citaat:
Attraction Tickets Direct hold contracts with all the major Parks and Attractions throughout the US and for contractual reasons
we regret that we are not permitted to sell to customers outside of the United Kingdom. Sorry for any inconvenience this may cause. We do have an office in Dublin for ROI customers. See
www.attractionticketsdirect.ie
-
Dank je Teleton,
was ook te mooi om waar te zijn.Volgende keer zal ik toch maar even verder kijken dan mijn neus lang is.
-
Citaat:
Marita
even verder kijken
Probeer het eens hier, daar vind ik zo'n clausule niet. Ik heb er zelf geen ervaring mee.
-
Re: Combineren Universal Studios en Islands of Adventure op 1 dag
Wij willen 1 dag naar Magic Kingdom, 1 dag naar Universal en 1 dag naar Seaworld.
Welke tickets raden jullie aan en waar te kopen?
Kreeg net bericht van Undercover Tourist dat ik wel Seaworld tickets kan kopen bij hun maar dat Universal niet buiten de US/Canada verkocht wordt via hun????
Bij Ticketmania moet je tegenwoordig ook betalen voor het opsturen. $43,50 via FedEx. Wie heeft er goede tips?
Bedankt.
-
Re: Universal Studios & Islands of Adventure
1 dag Seaworld: Online bestellen bij www.seaworld.com
1 dag Disney's Magic Kingdom: Aan de kassa kopen van het park zelf.
-
En universal ook gewoon online bestellen. Deze kun je thuis printen.
-
Ik vind het vreemd van Undercover Tourist wat ik heb ze daar vorige maand besteld van Universal en ook gewoon gekregen binnen 10 dagen.
gr Belinda
-
Re: Universal Studios tickets
Kan er iemand mij vertellen welke tickets ik het beste kan aanschaffen voor Universal studios?
Onze planning is bezoek aan de twee thema parken op 3/4 , 8/4 en 9/4 2010 inclusief de optredens tijdens Mardi Gras.
Heb op de site van Universal zelf het volgende gevonden , maar weet niet of er mischien iets beter bestaat.
3-Day Base + Park to Park Access Ticket 140$ PP
-
Zo leer ik ook wat bij. Universal had vorig jaar nog de 2-Park Unlimited Access passen (wat nu de 7-dagen pas is). Maar ze zijn zo te zien de Disney kant opgegaan.
Ik denk dat je het juiste ticket hebt uitgekozen. Je kan met deze pas 3 bezoeken brengen binnen 14 dagen.
-
Ligt het aan mij of wordt het steeds duurder?
Ik heb namelijk de kaartjes opgezocht via de site en zie nu 110,- staan voor beide parker in 1 dag.
Iemand nog een goede site of tip voor kaartjes?
Ik kan namelijk nergens meer iets vinden over die express tickets wanneer je geen hotel erbij boekt. Alleen de VIP tickets maar dat gaat me iets te ver.
-
hallo,
heb mijn tickets hier gekocht
http://www.attractionticketsdirect.i...sort/index.htm
2 parken van universal 96 euro onbeperkt bezoek voor 14 dagen
christel
-
Na het betalen van de deposit van de door ons te huren villa, kregen we deze tip mee van de locale agent. www.ksgtickets.com
Zoals ik hier kan zien kosten de kaartjes omgerekend $ 110 ex tax. (+/- 81 euro ex tax)
Oeps, typefoutje van mijn kant.. Het moet zijn www.kgstickets.com
-
Citaat:
baluga
Even snel één steekproefje genomen. Voor een 2 parkticket ben je bij deze broker 48 cent voordeliger uit dan bij Universal. Een ééndaags ticket voor 1 Universal park kost hier weer iets (68 dollarcent) meer dan een e-ticket op de site van Universal. Bovendien moet je het ticket ophalen, of je betaalt extra wanneer het naar je huisadres wordt gestuurd terwijl je het e-ticket direct in de mailbox krijgt.
't is maar net wat je wilt, maar deze aanbieder onderscheidt zich, voor wat betreft de steekproef, in ieder geval niet echt. 't Blijft dus een kwestie van goed vergelijken.
-
Bedankt voor je check Teleton. Het klinkt dus leuker als dat het in werkelijkheid is. Voor shipping vragen ze $20 naar Canada en UK. Heb ze gemaild met de vraag of ze ook naar NL kunnen shippen en de kosten daarvan, maar daar heb ik nog geen antwoord op gekregen. En dankzij jou hoeft dat ook niet meer;))
-
Ik heb een beetje het zelfde dilemma.
Wil graag naar Universal maar eigenlijk alleen maar naar de nieuwe Harry Potter op Adventure Island.
Hoe lang doe je erover om van het ene park naar het andere te komen?
Aangezien ik niet zeker weet dat Harry Potter in de eerste week van mei open is, twijfel ik dus nog over een 1 day ticket voor 1 of 2 parken...
Advies is welkom.
-
Als je bedoelt hoe lang het duurt tussen Universal en Island of Adventures ?
Een stief kwartiertje :-), als je kalm aan doet, te voet, ze liggen nl. naast elkaar.
-
Citaat:
Ta2 Gerrit
Island of Adventures
Islands of Aventure[zonder s]. Zie ook de titel van dit topic.
http://img408.imageshack.us/img408/7652/univioa.jpg
-
Daar doe je niet zo lang over hoor...hoewel het wel een heel eind lijkt als je ergens in Juli daar loopt:-?
Je gaat vanuit Universal naar links en na een paar 100 mtr. zie je de ingang al!
-
Nog een vraagje: ik heb mijn ticket al tijd terug via internet besteld, en daar staat ook dat het incl. CityWalk is. Betekent dit dat als ik de CityWalk oploop, mijn termijn van mijn ticket ingaat?
Ons hotel zit namelijk vlakbij Universal, die pas is maar 7 dagen geldig maar we zitten er 15 dagen, maar we zouden daar 's avonds weleens wat willen drinken misschien
-
Citaat:
Roberto_
Nog een vraagje: ik heb mijn ticket al tijd terug via internet besteld, en daar staat ook dat het incl. CityWalk is. Betekent dit dat als ik de CityWalk oploop, mijn termijn van mijn ticket ingaat?
Yip! Je ticket bestaat eigenlijk uit twee gedeelten: Je kunt vanaf je eerste bezoek aan City Walk nog veertien aaneengesloten dagen gebruik van het ticket maken voor dit gedeelte. Voor het andere gedeelte van je tickets (de themaparken) gaat het ticket ook pas in wanneer je het voor het eerst gebruikt. Je mag dan vanaf die datum gedurende veertien aaneengesloten dagen 7 keer van het ticket gebruik maken.
Citaat:
Ticket is valid for any seven (7) calendar days during a fourteen (14) consecutive calendar day period which includes the first day any portion of the ticket is used. This ticket also includes fourteen (14) consecutive calendar days of admission to the paid entertainment venues of Universal CityWalk® ("CityWalk") which commences and includes the first day any portion of the ticket is used.
-
Ligt het aan mij of is de 1 day park to park het goedkoopste bij universal zelf?
Of heeft iemand een goedkoper adres?
-
Het ligt niet aan jou.
Bij eigenlijk de meeste parken zijn de 1- en 2-daagse tickets het gunstigst geprijsd aan de kassa of op de websites van de parken zelf. Pas bij meer dan twee dagen is het blijkbaar gunstig voor ticketbrokers om hier "in te stappen".
-
Heb nog een vraagje ivm m'n tickets die ik gekocht heb op de site zelf. Iets is me niet duidelijk ivm die City Walk. Moeten we hiervoor over een extra ticket beschikken om deze te kunnen betreden? Of lukt dit met de gewone tickets? Ik heb een 1 day - 2 park ticket gekocht.
Op het einde van onze reis slapen we nog een laatste keer terug in Orlando. Die avond zou ik graag de show van the Blue Man Group doen. Iemand ervaring hiermee? Koop ik de 5de best mijn tickets voor de show van de 15de? Of koop ik ze de avond zelf? Of beter online?
-
Citaat:
Brechtje1983
Heb nog een vraagje ivm m'n tickets die ik gekocht heb op de site zelf. Iets is me niet duidelijk ivm die City Walk.
Hieronder zie je het verschil tussen de 1 day en de 2 day-tickets. Jouw ticket geeft geen toegang tot de city walk. Een ticket hiervoor kost 11,99 ex. tax.
Je ticket voor de Blue Man group is 10 dollar voordeliger als je deze vooraf via internet bestelt.
Citaat:
The 1-Day Park to Park Ticket entitles one (1) guest admission to BOTH Universal Studios Florida® AND Islands of Adventure® on any one (1) calendar day.
The 2-Day Park to Park Ticket entitles one (1) guest admission to BOTH Universal Studios Florida® AND Islands of Adventure® on the same day for the duration of the base ticket. Ticket is valid for any two (2) calendar days during a fourteen (14) consecutive calendar day period which includes the first day any portion of the ticket is used. This ticket also includes fourteen (14) consecutive calendar days of admission to the paid entertainment venues of Universal CityWalk® which commences and includes the first day any portion of the ticket is used.
-
Citaat:
Brechtje1983
Heb nog een vraagje ivm m'n tickets die ik gekocht heb op de site zelf. Iets is me niet duidelijk ivm die City Walk. Moeten we hiervoor over een extra ticket beschikken om deze te kunnen betreden?
Even een kleine kanttekening wat betreft de City Walk.
Die kun je zo betreden, sterker nog, daar kom je automatisch op als je de parkeergarage verlaat op weg naar de parken.
Alle winkels en restaurants e.d. mag je zo in, alleen als er entree betaald moet worden (clubs, theaters e.d.) dat moet je betalen met een 1-day ticket.
Met een 2-day ticket mag je daar gratis naar binnen.
-
Dus als ik het goed begrijp zit het als volgt:
er eens rondwandelen en misschien iets eten (tips?) of drinken => gratis
plaatsen waar betaald moet worden => dagticket
-
Zit er een prijsverschil tussen online kopen of aan de kassa?
-
Heb even voor je gekeken
1 Dag 1 park kost $ 79,99 = €59,77
1 Dag 2 park kost $ 109,99 = € 82,18
Dit zijn de prijzen aan de gate
Via
www.orlando-ticket-deals.co.uk betaal je voor een
2 Park bonus ticket (Omgerekend) $128,93 = € 96,33, hiervoor kun je dus 14 dagen onbeperkt in Universal en Island of Adventure ( Gaat in op de eerste dag van je bezoek en is dan 14 dagen geldig)
Volgens mij komt er dan nog wel verzendkosten bij of zo.
Natuurlijk hoef je ze niet hier te bestellen, maar het geeft je een idee dat het inderdaad goedkoper is om online te bestellen.
Wordt misschien wel een beetje "krap" met de datum van vertrek.....
Groetjes Marja
-
Hoi Marja,
Bedankt hiervoor :)
We zijn echter maar 1 dag echt in orlando dus daar hebben we niet heel veel aan :S
Anders is dit zeker voordeliger.
-
Ik heb zojuist besteld bij www.orlando-ticket-deals.co.uk. Een beller is sneller en ik werd uiterst vriendelijk te woord gestaan door één van hun medewerkers. Ze hebben me beloofd dat de tickets hier zijn binnen 8 dagen, dus ff geduldig afwachten. Omdat we in Nederland wonen moest ik wel 10 pond extra shippingkosten betalen, maar het blijft goedkoop.
-
Hey Baluga,
Weet jij of deze tickets een verloop datum hebben, m.a.w. moet jer ze gebruikt hebben voor een bepaalde datum.
Vind ze ieder geval niet te duur :grin:.
Ben benieuwd wanneer je ze ontvangt.
Laat maar iets weten.
Greetz,
Pascal
-
Nee hoor, de datum gaat in op het moment dat je ze gaat gebruiken.
Ik denk alleen wel dat je ze dit jaar moet gebruiken...
Ook ik heb net de 2 park bonus pas besteld bij dezelfde site, en ook afwachten wanneer ze binnenkomen!
-
Ik ben er eigenlijk van uit gegaan, dat de tickets ingaan op het moment dat we ze voor het eerst gaan gebruiken.
Dit is een quote van hun website: Tickets are activated the first time you visit one of the parks and you can visit both of the parks as many times as you like during this period. This great value ticket also includes all-club access to the live entertainment at Universal CityWalk®.
Ik zal het jullie laten weten of we de tickets op tijd in huis hebben..;)
-
Citaat:
Micktomar
!
Dat is nu net wat ik mij afvraag :wink:
-
Citaat:
Micktomar
Nee hoor, de datum gaat in op het moment dat je ze gaat gebruiken.
Ook ik heb net de 2 park bonus pas besteld bij dezelfde site, en ook afwachten wanneer ze binnenkomen!
Heb jij ze ook telefonisch besteld?? ik heb hun mijn e-mailadres gegeven voor bevestiging en tot op heden nog niets van ze ontvangen. Ook is er nog niets van de cc afgehaald? Of wil ik nou alles te snel??
-
Ja hoor, afgelopen zondag besteld en zojuist netjes door TNt afgeleverd!!