-
Re: Vliegen met United Airlines (2)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
laanvdj
iemand hier ervaring met de clubpassen?
Als ik met United vlieg gebruik ik dan ook altijd de United Lounge (Ik heb al jaren De United Club lounge pasje).
Het voordeel is voornamelijk de rust...
Eigenlijk is alles daar gratis. Verder kunnen ze bij vertragingen grote hulp bieden met omboeken enz.
De prettigste lounge is voor mij de Chicago Lounge. Tegenwoordig hebben ze ook betere WiFi.
Schiphol heeft geen United Club, daar gebruik ik altijd de Pivium Lounge.
Ik moet wél zeggen dat tegenwoordig de BA lounge écht veel beter is, veel luxer en met beter eten en drinken.
-
Een layover van 3 uur op de heenreis. Daar zit dus ook immigratie, douane en controle daarna nog bij in? Ik weet niet hoe veel tijd er dan nog over blijft om te genieten van die lounge.
Wij hebben iets van 2.40u overstap en ik ga er vanuit dat we nog redelijk wat tijd kwijt zijn voor we boven in de hal staan om naar de volgende gate te gaan. Meestal is er nog even tijd om ergens wat eten/drinken te halen en dan richting de gate.
-
Citaat:
laanvdj
nu ga ik nog de united club passen aanschaffen via EBay , als dit lukt.
Is dat dan legaal om van die clubpassen via eBay te kopen?
-
Waarom zou het dat niet zijn?
Iemand had dit hier of op een ander forum gepost, dus ben gaan zoeken. En ze staan er met bosjes op.
Ik heb er inmiddels twee aangeschaft voor $20, zullen we snel genoeg weten of het werkt of niet.
-
Citaat:
laanvdj
Wij hebben het toch maar gedaan. Maar waar moet ik nu inchecken? Staat het aangegeven ?
Het staat altijd keurig aangegeven, zowel bij de incheckbalie als op de monitoren bij de gate
https://lh3.googleusercontent.com/-o...42/premier.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-E.../premier-2.jpg
-
-
Laatste vlucht met de 767 was de elektronica aan het spoken. Lampen aan en uit, we zaten in het midden. Gingen ze de boel resetten. Deden mijn knoppen niets meer en kon ik geen films meer kijken op het schermpje (3 uur in de vlucht) en mijn vrouw kon dus niet meer lezen op haar e-reader. OK, de stoelen zaten ook wat gammel in elkaar en waren toe aan vernieuwing. Even klagen bij United en ieders 5000 miles erbij vanwege de problemen. Op die manier en met Rocketmiles, gaan we toch wel héél snel richting de gratis vliegtickets. Mag wel vaker zoiets fout gaat tijdens de vlucht. ;)
Eigenlijk heb ik nog nooit Delta en American Airlines etc geprobeerd naar Amerika. Alleen wel jammer dat ze nog steeds oude 767's inzetten. Je had ze met schermpje die kon kantelen, dat heb ik al jaren niet meer gezien. Gelukkig wel WiFi aan boord, dus
ik kon de tijd nog wel wat doden. Hoe dan ook, de servicegerichtheid van de Amerikanen is gewoon heel erg goed!
-
Oei, klinkt niet goed. Wij vliegen ook met een 767. Kunnen voor de heenvlucht wel geen stoelen meer vastleggen daar economy helemaal vol zit. Ben benieuwd waar ze ons gaan plaatsen, als we maar naast elkaar kunnen zitten. Ik heb een ereader met verlichting en mijn man dowload het laatste seizoen van house of cards op zijn tablet. Is er wel een mogelijkheid om op te laden?En wat betaal je voor WiFi?
-
Hallo als je vlucht 947 naar Washington hebt kun je niet opladen in het vliegtuig. Wij hebben meestal deze vlucht en ik heb een 5200 mAh batterijlader bij me. Die gebruik ik voor mijn Seagate Wireless harde schijf als het nodig is. Ik kan er ook onze iPad's mee opladen als het nodig is. Werkt perfect. Misschien is dit een idee voor jullie?
-
Idd 947, we hebben allebei een batterijlader. Deze maar opladen voor het geval we ze nodig hebben.
thx
-
Nog ff seatguru geeft aan dat er 110 ac power aanwezig is tussen de stoelen. Dit klopt dus niet.
-
Er zit een geen USB poortje maar wel een gewone power outlet...
deze kun je vinden tussen de stoelen van je eigen zit rij en wanneer deze ingeschakeld zijn,
dan brandt er zelfs een blauw ledje in hetzelfde blokje waar power outlet zit.
-
4 weken geleden geen power outlet in economy en economy+
Volgens Seatguru vlucht 947 van United:
There are regular 110V AC power ports in first and business class. There are no power ports in economy.
-
Dan kijk ik verkeerd, als ik zoek op UA947 krijg ik onderstaande te zien. We wachten maar af, nemen de powerbanks mee.
En anders gaan we maar gezellig met elkaar kletsen, net als vroeger:)
110v AC power are available in all classes. BusinessFirst seats have personal power ports and Economy class seats share power ports between seats.
-
Hallo,
Er zijn meerdere uitvoeringen van de 767-300. Vlucht UA947 gebeurt met een 3 cabin toestel en daar geeft United zelf ook aan dat er geen power outlets zijn in economy en economy+.
International fleet 110V power availability Note
747-400 All seats
757-200 All seats
767-300 2-cabin All seats
767-300 3-cabin Premium seating only
767-400 All seats
777-200 2-cabin All seats
777-200 3-cabin All seats
787-8 All seats
787-9 All seats
-
Geen power outlets gezien. HAd wel 10600 powerbank bij me. Zelf niet gebruikt, mijn vrouw wel. En een Duits meisje naast me, die 13 maanden als au pair in Washington had gewerkt, die had bijna geen stroom meer voor haar telefoon.
Uiteraard zat die powerbank nog vrij vol, dus heb 'm meteen aangeboden. Kan ze ook een filmpje kijken op haar foon en later nog contact hebben met het thuisfront.
WiFi, wat kost dat. Dat ligt er aan. Wil jij onboard films en series streamen (let op: niet de nieuwste die in Hemisphere staat), dan is dat gratis. Wil jij ook echt kunnen internetten (geen video streamen), dan was dat dacht ik $16,95.
Net even gekeken hoeveel miles ik kreeg voor Amsterdam -> Orlando. 930 + 185 = 1115 miles. Het gaat nu echt afhankelijk van de klasse waarin je vliegt. Vorig jaar was dit nog iets van 2500 miles (al dan niet deels via Chicago).
Ik kan niet verder terugkijken dan 2015, maar ik weet zeker dat het daarvoor veel hoger lag. Toen had je ongeveer 6 vluchten en een keer een klacht nodig, om gratis te kunnen vliegen.
Maar goed, nog 3573 miles en ik kan weer gratis vliegen. Als ik daarna nog maar 1115 miles krijg, is het tijd om rond te gaan shoppen, mits de overstaptijden net zo mooi zijn als bij United.
-
Ik vlieg eind augustus met United, nu log ik in, en zie dat mijn gereserveerde stoel voor de 2e keer weg is. Ik zit nu op een heel andere stoel.
Zet het dan weer terug, maar dit wordt dus de 3e keer dat ik het vast ga leggen. Als ik over een week kijk is het wellicht weer veranderd.
Weet iemand hoe dat kan en hoe ik mijn stoel gereserveerd kan laten staan.
Bedankt alvast.
-
Hadden wij, tot twee x toe plaatsen weg. Gebeld, getwitterd, konden hier niks aan doen. Moesten het bij het inchecken maar bekijken. Uiteindelijk kwam er twee dagen voor onze vertrekdatum weer twee plaatsen naast elkaar vrij. Weer vastgelegd, en bij het inchecken waren we ineens 7 rijen uitelkaar geplaatst .
Weer gebeld, konden ons niet helpen . Moesten het maar op het vliegveld regelen, dit lukte ook niet, moesten het maar in het vliegtuig regelen. Toen hebben we maar economy plus genomen. Plaatsen terugreis bleven wel gewoon staan.
-
Hm, gek dan toch he! Ga nu maar elke week even checken. Nu scheelt het dat ik alleen reis, dus hoef geen stoelen naast elkaar.
Maar vind het wel belangrijk dat ik aan het gangpad zit. Moet er niet aan denken dat ik bv in het middenstuk in het midden zit, of bij het raam.
Dat ik dan elke keer een vreemde moet gaan vragen of hij even wil opstaan (strek graag af en toe mijn benen door even naar het toilet ofzo te lopen).
-
Bij ons ook al 2 x keer gebeurd voor onze vluchten deze zomer, ik dacht het kwam doordat de tijden van de vluchten gewijzigd waren maar door deze berichten lijkt het erop dat dit toch anders zit. Ik kan bij een vlucht ook ons niet meer 2 aan 2 achter elkaar plaatsen maar zitten wij met zijn vieren op 1 rij met gangpad, vind ik persoonlijk minder maar ga het nu door deze berichten extra in de gaten houden :(
-
Bij mij zijn de tijden niet veranderd, dus daar kan het niet aan liggen, tenminste, bij mij dan.
Wekelijks maar even inloggen tot vertrek :D
-
Had ik bij Delta ook voor mijn afgelopen reis in mei. Vluchttijden bleven hetzelfde maar wel 4 keer van onze stellen gemikt. Heb ze steeds weer terug gezet. Heb het om de dag bekeken.
-
Kan ik ook wel doen, om de dag, elke keer denk je dan toch aan de komende vakantie dus geen straf :D
-
Ik zou even bellen met United op Schiphol. Daar kun je dit melden en ze zijn meer dan bereid je te helpen. We hebben dit zelf vorig jaar aan de hand gehad in verband met een vluchtwijziging. En zijn toen prima geholpen.
-
Bedankt voor de tip, ik ga het even in de gaten houden en dan even contact met ze opnemen als er weer wat veranderd (of om te kijken of ze kunnen helpen om toch 2 x2 achter elkaar te zitten ipv 4 op een rij :))
-
Ga ik toch ook even doen, mocht het weer veranderd zijn. Dan bel ik ze even.
-
Ik heb even een vraag over de toegestane bagage . Wij vliegen met 2 volw 1 kind en 1 baby.
Vandaag heb ik gebeld met united want ik wilde weten of ik bagage bij elkaar mag voegen. Dat mag dus niet.
Maar de beste Amerikaanse mevrouw gaf aan dat wij allemaal 23 kg mee mogen. Dus ook de baby. Toen ik vroeg of
dat wel klopte zei ze dat ik het in de voorwaarden terug kan vinden. Alleen kan ik dit niet vinden.
Dus ook maar even met vliegwinkel.nl gebeld. En ook daar zeiden ze dat het ik de boeking staat 4x 23 kg. Ook gaf ik aan dat op mijn papieren 3x23 en 1x10 staat. Maar dat was fout. Het is 4x23. Nu wil ik weten of iemand hier ervaring mee heeft. Want als ik straks op de luchthaven sta met 4 koffers en het is niet zo. Ben ik niet blij natuurlijk. Ook nemen we een kinderwagen mee. Ik hoor graag ervaringen.
-
23 kg per zitplek in economy dus als je voor de baby een zitplek hebt is het 4x 23 kG. Als de baby op schoot zit is het een lager gewicht wat je voor de baby mee mag nemen.
Daarnaast heb je nog je handbagage per persoon 1 trolley/tas en daarnaast een personal item zoals een tablet, handtas, laptop, ....
-
De baby zit op schoot, dat heb ik ook tegen beide dames verteld. Ik dacht ook voor de baby 10 kg.
Ik heb voor de baby 83 euro betaald. Maar allebei geven ze aan dat ik ook voor de baby 23 kg mee mag nemen.
Maar ik vind het zo vreemd. En anders ga ik nog een keer bellen of ze dat dan even op mijn tickets willen aanpassen mocht dit echt zo zijn.
-
Dit is wat ik zie op de site van United:
Checked baggage allowance for children
The standard checked baggage allowance applies to children with purchased tickets, including infants traveling internationally on 10 percent of an adult fare. If a child’s baggage allowance is exceeded, the excess will become part of the fare-paying adult's baggage allowance. All standard checked baggage restrictions and service charges apply.
-
Zijn er nog recente ervaringen met United Airlines???
We kijken namelijk naar onderstaande vlucht....
http://www.momondo.nl/flightsearch/?...paign=Symbaloo
-
Uit betrouwbare bron (van een zeer veel vlieger): United is de laatste jaren erg achteruit gegaan. Vroeger was het een goede maatschappij,
maar er is teveel bezuinigd. Vaak oude vliegtuigen met schermpjes in het gangpad. Nieuw beleid is geen schermpjes meer; de bedoeling is
dat je gebruik maakt van je eigen device.
-
United is een prima maatschappij om mee te vliegen ik vlieg dit jaar voor de 5e keer met ze en altijd naar tevredenheid. Ze hebben een erg goed op tijd record en erg vriendelijk personeel , ik heb nog nooit een overhead televisie gezien altijd entertainment op eigen scherm gehad. Het enige eventuele minpunt is dat de films op een cyclus draaien en je niet zelf kan kiezen , echter zou ik persoonlijk nooit mijn keuze laten afhangen van eventueel wat mindere entertainment.
-
Citaat:
Marie-Anne
Uit betrouwbare bron (van een zeer veel vlieger): United is de laatste jaren erg achteruit gegaan. Vroeger was het een goede maatschappij,
maar er is teveel bezuinigd. Vaak oude vliegtuigen met schermpjes in het gangpad. Nieuw beleid is geen schermpjes meer; de bedoeling is
dat je gebruik maakt van je eigen device.
De afgelopen 8 jaar iets van 18x met United naar Orlando gevlogen dus ben een redelijke frequent-flyer. Op zich heb ik niet het idee dat ze erg achteruit zijn gegaan en mijns inziens nog steeds een goede maatschappij met een goede punctualiteit mbt de verttrektijden. Een aantal vluchten van/naar Amsterdam wordt inderdaad met 'verouderde' toestellen uitgevoerd, maar hebben toch altijd schermpjes in de stoelen. Inderdaad zitten er in de nieuwe toestellen die worden ingezet op de binnenlandse vluchten geen schermpjes meer in de stoelen maar moet/kun je gebruik maken van je eigen device. Mij beviel dat in iedergeval prima, dus....
http://penpe.nl/penpeintheusa-sept20...0-IMG_1339.jpg
De prijzen die zij tegenwoordig rekening voor de EconomyPlus rekenen zijn wel belachelijk hoog geworden. Zo kwam er voor ons bovenop de ticketprijs van 580 Euro een toeslag van 450 Euro dus helaas uit moeten gaan kijken voor een andere 'carrier'. We vliegen volgende week naar Orlando met Virgin Atlantic, betaalden bij hun een ticketprijs van 540 Euro , incl de upgrade naar extra beenruimte dus een mooie deal. Maar als United 'addict' gaat dit voor mij toch een vreemde ervaring worden.....
-
Wij zijn afgelopen zomer met United gevlogen: binnenlandse vluchten binnen de VS en terug naar Amsterdam (heen met Lufthansa).
Wij waren niet kapot van de vluchten met United. Vorige jaren met Delta gevlogen en dat vonden wij qua service en toestellen (bij United oude toestellen) stukken beter. Op de vlucht van Washington naar Amsterdam geen personal entertainment systeem alleen een klein schermpje waar ze de hele vlucht dezelfde film herhaalden.
Daarbij hadden wij op onze vlucht van LA naar Oahu een vertraging van 12 uur (!!). We zijn nog steeds met United "in gevecht" om kosten vergoed te krijgen die we daardoor gemaakt hebben maar dat gaat vast goed komen.
Volgende keer kies ik toch weer voor Delta.
De vlucht van Lufthansa vonden wij dan wel weer goed vanuit Frankfurt.
-
Oke het blijft dus toch ook wel weer erg persoonlijk hoe en wat. Qua vertragingen kan een maatschappij er ook niet altijd zelf wat aan doen dus ja da is pech of geluk. We zullen het eens goed op een rijtje zetten. Afgelopen 2 jaar met Air Berlin gevlogen en dat was erg goed.....
-
Als je Air Berlin erg goed vind gaat United je niet tegenvallen.
Overigens hebben maar weinig maatschappijen op hun zogenoemde korte vluchten eigen schermpjes.
-
Citaat:
PENPE
We vliegen volgende week naar Orlando met Virgin Atlantic, betaalden bij hun een ticketprijs van 540 Euro , incl de upgrade naar extra beenruimte dus een mooie deal. Maar als United 'addict' gaat dit voor mij toch een vreemde ervaring worden.....
Wáár hebben jullie de overstap? :cool:
-
-
Volgens mij vliegt Virgin ook vanaf Manchester.