Dat is mooi :lol: ! Maar ... waarom nou Del Frisco's :roll: ?
Afdrukvoorbeeld
Dat is mooi :lol: ! Maar ... waarom nou Del Frisco's :roll: ?
De keuze is reuze maar uiteindelijk moet je een keuze maken. Alle reviews lopen uiteen en gezien mijn uitstekende ervaringen met del Frisco´s kies ik voor hen. Ik kijk er in ieder geval weer naar uit.
en daar heb jij weer gelijk in. :-k
Laten we het erop houden dat de naam dermate positieve gevoelens weet op te roepen dat de keuze op hen is gevallen. Ik ben heel benieuwd. Uiteraard pakken we ook een avondje outback mee. Kijk nu alweer uit naar de melbourne medium rare :sun:
Om even input te geven op het onderwerp in dit Topic: zowel Ponderosa als Sizzlers aan de US 192 is ons (en kids) erg goed bevallen als buffetrestaurant, meermalen gegeten en ontbeten. De Kids Eat Free Card beviel ook prima !!
Tony Roma's op de international drive, ook zeer goede steaks en spare ribs...
Wel een iets ander niveau dan de restaurants die we hier bespreken hoor :mrgreen:
Smaken verschillen, maar Ponderosa hoeft van mij niet meer. Die hebben wel een hele goedkope formule en het vlees vonden we gewoon niet lekker. Ik heb op de 192 in aardig wat restaurants gegeten. Aanbevolen: Olive Garden ( Italiaan, zeer goed zijn we 2 keer geweest ), Logan´s ( moet je een keer gedaan hebben met die doppinda´s ), Bennigans ( lekkere steak, goede service ), Red Lobster ( vonden wij qua eten er echt uitspringen, wel de duurste van allemaal en een te koude airo in het restaurant ), Oriental Garden ( yuk, niet aanbevolen ), TGI Fridays ( heerlijk ribs in Jack Daniels saus ). Maar ja, over smaak valt niet te twisten............
inderdaad, en wij als niet vleeseters hebben mogelijk daarom andere ervaringen, waren namelijk goed tevreden over onze vis/garnaal schotels.
Ik was laatst even aan het praten met een klant die een paar jaar in Orlando heeft gewoond en haar man is daar geboren en zij heeft wat restaurants voor me opgeschreven die erg goed zouden moeten zijn.
Dus ik dacht ik deel het met jullie
Del Frisco's
Benihana
Amura
Taquitos Jalisco
Lee & Rick's Oyster bar
K - bar (nee geen gay bar ;) )
Enjoy \\:D/
wij hebben echt overal heerlijk gegeten...
o.a bij
*Bahama Breeze op de Idrive,
*Rainforest cafe in het animalkingdom
*Sharkgrill in seaworld
* Outback
dit waren onze toppers, verder hebben we geen een dag aan de fastfood gezeten, en dus elke dag lekker en lux gegeten
de garden grill in epcot is ook een aanraden qua eten, maar die opdringende irritante bediening maakt het minder!!
Na alle goede recenties goed om te lezen (Yabbadabbadoo) dat ik niet de enige ben die klaar is met Pondersora. Slecht is het natuurlijk niet, maar het blijft een vreetschuur. Het lijkt goedkoop, maar al met al ben je toch nog behoorlijk wat kwijt en had je voor hetzelfde geld (of ietsjes meer) bij Olive Garden. Outback, TGI, of vergelijkbaar kunnen eten. Ook meegemaakt dat de rekening meer aangeeft dan je bestelt hebt! Niet alleen maar negatief: de kids vinden het fantastisch: onbeperkt pakken is natuurlijk grandioos!
Benihana moet je zeker proberen in Orlando, zeer goed gegeten aldaar !!!!
Mijn favoriete restaurants in Orlando zijn toch wel :
Golden Corral
Bahama Breeze
Outback steakhouse
Heb eigenlijk 2 vragen, wie heeft ervaring met Bamboo wok aan de 27 bij de Publix. Mijn 2de vraag is wie weet welk menu in de buurt komt van Babi pangang, Fu Yong hai en Tjap Tjoy.
Alvast bedankt voor jullie meeedenken.!!=D>
Nou daar kun je gerust eten halen hoor, maar vergeet de chinese/nederlandse keuken maar snel. Niks lijkt op babi pangang.
Maar ze hebben heerlijke andere gerichten.
Sesame Chicken , Bour bon Chicken, gewoon proberen, het lijkt een gek tentje maar het eten is niet als P.F. Chang's, maar zeker lekker.
Dit is hun website : http://bamboowok.weebly.com/index.html
Wij halen er meestal als we geen zin meer hebben om uit eten te gaan en lekker een avond thuis willen hangen..
Zie deze link: http://rick-mandy-jasper-2010.blogsp...re-dingen.html
Babi pangang, Fu Yong hai en Tjap Tjoy ~ Sweet & Sour Pork, Egg Foo Youg + Chop Suey.
Maar qua smaak lijkt het niet echt op De Lange Muur :lol: Gewoon proberen.
@Ta2 Gerrit
Bedankt daar kom ik teminste in de richting!=D> Ik begrijp wel dat iedere Chinees anders is, maar het gaat om de kids die zijn gauw huiverig om iets nieuws te proberen.:)
@Sunshine State
bedankt voor je Info.!! Ik heb je Blog (oude) gezien en ook je huidige, en zie dat je er nu bent. Wij moeten nog 20 dagen wachten voor Solana Resort.:-k Ik heb je youtube fotocolaage gezien, mag ik vragen hoe en met wat je die gemaakt hebt.=D>
Ik ben nog ontdekkende met het maken van een blog. Wel raar dat men van beneden naar boven moet lezen!
Ik ga je blog volgen om vast in stemming te komen.
Nou dat volgen.... is alvast gezellig!
Zo een foto verhaal maak ik met Photo Story 3. Werkt redelijk eenvoudig, er zullen wel anderen programma's zijn die dit ook doen maar... hier kan ik mee omgaan. De reden van die collage is dat je er op een leuke manier een flinke indruk van de dag in kunt verwerken.
Groetjes
Rick
Net terug uit Orlando. Onze goede eetervaringen zijn: Kobe (japanese showcooking), Olive Garden (2 keer gegeten; kwaliteit eten prima, bediening tweede keer slecht!); Benihana (heerlijke sushi); Johnny's Hideaway (heerlijke seafood)...
Geweldig de website van Bamboowok; gewoon de een foto van de menukaarten ingevoerd. Ik kon er "smakelijk" om lachen (en ga er zeker een keer wat te eten halen tijdens onze vakantie).
Op tripadvisor krijgt het iig goede kritieken (ook al zijn het er maar 4 ;) )
Ik wil dit jaar de Olive Garden gaan uitproberen. Ik neem aan dat dit echt Italiaans eten is. Dus niet z'n spaghetti wat je in de Footcourt krijgt? Dat smaakt echt naar Spaghetti met een klodder ketchup. :(
Olive Garden is zeker geen simpele Italiaan. Hier ga je heen om te GENIETEN! Dit is ook echt UIT eten \\:D/=D>:lol:
Mijn favo's:
Chicken Alfredo
http://www.olivegarden.com/images/me...fredo_3842.jpg
Chianti Braised Short Ribs
http://www.olivegarden.com/images/me..._ribs_6900.jpg
Ga er alleen wel met goede honger heen of bestel anders alleen een hoofdgerecht. Want voor + hoofd + na past anders echt niet. Je krijgt bij je hoofdgerecht standaard ook een soep of een salade (en die krijg je al ruim voor je hoofdgerecht). En bovendien krijg je er heerlijke breadsticks.
En het is toch zonde om dit over te slaan :)
http://www.olivegarden.com/images/me...lcini_7310.jpg
Deze week een keer gegeten bij Chinees Super Buffet op de 192 net voor de Publix bij de kruising met de 27.
Veel keuze en eten was erg smakelijk. Prijzen: 10,99 + 1,99 drinken + Tax + tip.
Grappig: Je krijgt een lepel en een vork. Messen kennen ze niet. Maar ieder geval beter dan stokjes.....
@ Njit Dat ziet er echt super lekker uit!!! Water loopt me nu al in de mond!! Ik ga er zeker eten! :D
Wij eten in onze vakantie meestal ook wel een keer bij Olive Garden. Vooral het voorafje van gegratineerde champignons is bij ons favoriet maar dat delen wij altijd omdat de breadsticks en de salade ook erg lekker zijn naast de lekkere hoofdgerechten =P~
Ik weet niet of hij al een keer genoemd is (zal vast wel eigenlijk) maar bij onze favoriete ketens staat The Cheesecake Factory nu op 1 samen met Outback Steakhouse. De hoofdgerechten zijn heel redelijk qua prijs in verhouding met de kwaliteit (héééél erg goed en lekker) en de hoeveelheid (grote porties). Ze hebben voor elk wat wils en het is een hele leuke tent qua aankleding.
Probeer ook ruimte te houden voor een dessert want de toetjes (de cheesecakes :lol:) zijn overheerlijk!
In Orlando zit er een filliaal in The Mall at Millenia.
Sonja
5100 W Colonial Drive. Op een plaza met uitsluitend Vietnamese bedrijven (in Orlando zit een grote Vietnamese gemeenschap) vind je naast een toko ter grootte van de gemiddelde Publix een klein restaurantje dat Phó Saigon heet. Daar kun je originele Vietnamese noedelsoep (phó) eten in diverse variëteiten: steak, kip, doorregen rundvlees, runderpens (dat moet je wel lusten). Het is een licht gekruide bouillon met vlees en rijstnoedels plus een schaaltje met 'thaise' basilicum, pepers en taugeh die je er naar smaak doorheen kan doen.
Een kleine kom is een goede lunch, een grote kan ik niet op. Op de kaart ook andere Vietnamese specialiteiten die ik nooit geprobeerd heb: mijn vrouw en ik zijn helemaal verslingerd aan de phó. Het is er meestal gezellig druk, voor 2/3 aziaten (wat, naar ik heb begrepen een maat is voor hoe origineel aziatisch de keuken is) en eten doe je er met stokjes en een porceleinen lepel, wat garant staat voor voldoende lang eetplezier. ;-) Met z'n drietjes ben je voor twee tientjes (excl. tip) klaar. Nabij kruising Kirkman Road / Colonial; een paar mijl ten westen van I-4. Recensies van anderen: www.yelp.com/biz/pho-saigon-orlando
Hmmm...dat klinkt allemaal lekker zeg. Nog een paar dagen, dan zullen we veel van de restaurants uit dit topic gaan uitproberen. Outback Steakhouse en TGI Friday zijn mijn favorieten, maar er zijn nog genoeg lekkere tentjes die we nog niet uitgeprobeerd hebben. Olive Garden, bijvoorbeeld en die Vietnamees lijken me ook erg lekker. :-)
Wij vonden Ponderosa wel gaan, geen culinair hoogstandje maar voor het geld oké, 2 keer geweest. Golden Coral vonden wij wel veel beter steaks waren malser en ik vond het buffet zelf ook beter, als we terug gaan zien ze ons zeker weer. Ook gegeten bij Outback pffttt... alleen het voorgerecht is voor mij al een hele maaltijd, maar wel erg lekker. Op nr 1 staat voor ons de Chili's! De buffetresto's gingen ons op het eind vervelen maar zijn wel een leuke afwisseling en het is toch wel fijn om eens even helemaal los te gaan (bij het toetjesbuffet warme fudge en hot caramel mmmm....)
Chili´s en Outback zijn onze favorieten, we gaan volgend jaar toch ook Olive Garden uit proberen. Manlief is van de grote en dikke steaks (geen vis, kip, kaas, champignons etc :roll:) vandaar dat we vorige keer hier niet zijn geweest. Na de goede recensies toch maar eens proberen. Ook wille we de Crackerbarrel wel van dichterbij bekijken.=P~
Njit,
Die laatste foto was toch voor 5 personen bestemd neem ik aan:wink:
Oscar
Olive garden: een keten die florida in veel plaatsen is.
Het voorgerecht is gratis (soep/sla) en het menu niet duur 10-15 dollar.
Het is Italiaans met een amerikaanse inslag, maar wel lekker.
Maar wel druk, reserveren scheelt wachttijd.
Wij zijn net weer terug en hebben net als in 2008 vooral genoten van TGI Fridays (inderdaad, die Jack Daniels Ribs zijn boterzacht en geen grammetje vet) en Cici's pizza was verrassend lekker. Veel soorten pizza waarvan je een of meerdere punten mag pakken, pizzabodem met een soort cinnamon/appelgebak en warme (!) cinnamonrolls. Er is ook salade, erg lekkere soep en pasta. Tip: vraag om een pizza met macaroni, dan zetten ze een pizza met macaroni 'n cheese erop neer, héérlijk! Een klein jochie vroeg erom en toen ze hem neerzetten, heb ik er een stukje van gepakt. Ze maken op verzoek alles wat je wilt. Voor $ 5,99 per persoon eet je je buikje rond en zoek even op internet voor een bon voor een gratis buffet. Wij waren met z'n vijven (> 12 jaar) 30 dollar kwijt voor 5 buffetten inclusief grote beker drinken en onbeperkt refill (meer dan 1 krijg je toch niet op :mrgreen:)
Olive Garden was ook lekker, net als Outback Steakhouse. Kost wel wat meer, zeker als je met drie grotere kinderen bent, maar hier in NL ben je dan meer kwijt. Ik vind het bijna overal veel te koud, maar alleen bij TGI Fridays was het goed te doen en hoefde ik geen vestje aan te trekken.
Vanochtend ontbeten bij Ponderosa en wij vonden het niet echt geweldig (en dan druk ik mijzelf nog subtiel uit). Zo zie je maar weer dat smaken verschillen !
Nou is Ponderosa ook niet meer wat het geweest is en er is zit ook wel een verschil tussen de ene Ponderosa en de andere.
Wij waren een paar jaar geleden aan het ontbijten bij Ponderosa aan de int. drive.
En dat was op zich nog wel te doen (wij zijn sowieso geen fan buffet restaurants , maar dat terzijde). Twee dagen later waren we gaan ontbijten bij Ponderosa in of vlakbij Kissimmee en dat ronduit slecht.
Tegenwoordig halen we broodjes bij de supermarkt of bakker , voor ons geen buffetrestaurants meer.
Wij zijn onlangs bij Golden Coral gaan ontbijten,ze hebben daar een uitgebreid ontbijtbuffet.Maar ondanks dat het er goed uit zag,heb ik er niet lekker gegeten.Wat die Amerikanen toch allemaal eten 's-ochtends,nee wij gingen liever naar de bakker voor verse broodjes met kaas en een lekker kopje thee.Ook voor ons geen buffet restaurants meer.
Heb het volgens mij al eerder gepost, maar zie dat ik bijval heb. Ik had meer van Ponderosa verwacht. Vlees is oke, maar verder ... Toen ze ook nog eens teveel in rekening brachten was ik er echt klaar mee.
Lees veel berichten over Olive Garden: sluit me daar graag bij aan: leuke tent, prima eten, gevarieerde kaart, beetje opdringerige serveerster (maar dat is een momentopname). OG zit nu ook aan de westkant van de 192 (ten westen van de I4, bij de nieuwe Super-Target). Maar ja, daar zit ook een Longhorn welke zeer de moeite waard was, dus dan wordt het lastig ... (echt niet: vandaag naar LH, morgen naar OG)
Maar je hebt toch wel je FREE GIFT opgehaald in de naastgelegen giftshop ....?!?