Voor wie het graag weten wil; de wintergids is (beperkt) gearriveerd bij usareisen.
Er kunnen auto's gehuurd worden, rabat is 7 % voor de vroegboekers.
Afdrukvoorbeeld
Voor wie het graag weten wil; de wintergids is (beperkt) gearriveerd bij usareisen.
Er kunnen auto's gehuurd worden, rabat is 7 % voor de vroegboekers.
Wij hebben toevallig afgelopen zondag voor het eerst een auto via usareisen.de gehuurd en gebruik gemaakt van de vroegboek korting.:razz::razz:
We hebben voor € 296 een PCHooft traktor gehuurd voor 9 dagen, bij Alamo zelf koste dit $644.
Omdat we nog niet weten hoe het verder in zijn werk gaat, heb ik nog de vraag aan de meer ervaren usareisen.de huurders of de voucher in pdf vorm die wij de volgende dag in de mail kregen voldoende is om de auto bij Alamo op te halen?
Alvast bedankt voor de reacties\\:D/
Sjon, Bianca en Romy
Ja.Voucher, creditcard en rijbewijs/zen, dat is alles wat nodig is.
Knaapje
Welke auto heb je dan en in welke periode?
Bedoel je een SUV? Die staat nu voor 9 dagen in de lijst voor pakweg 453 euro. Je hebt dan echt een koopje\\:D/.
Of heb je een ordinaire midsize SUV (waarmee je je echt niet in de PC kunt laten zien), dat komt qua prijs meer in de buurt........
Ook ik ben reuze benieuwd, ik kan nu nog annuleren en een nieuwe boeking maken :-k
Dat komt op zo'n € 32,88 per dag maar weet niet welke verzekeringsvorm je erbij genomen hebt :-k
Zelf heb ik via hun ook een midsize-SUV geboekt ( Super-Inklusif-Plus ) voor 14 dagen komt op € 428,97
en omgerekend kom ik dan op € 30,64 per dag ( ik kreeg 9,5% korting )
http://img850.imageshack.us/img850/8...reisenjuni.jpg
Ach, de site was live, dus we hebben de automobiel voor Feb. maar vast geboekt.
Tahoe or similar, Alamo, 2 weken €628, scheelde toch weer een bundel met een viertal andere aanbieders. Dus we zijn weer zeer tevreden.
@Teleton;
We hebben voor 9 dagen in de laatste week van maart een Ford Escape gehuurd. Ok een mini tractor dan:razz::razz::razz:
Ophalen en afleveren op IAD.
Daarom hebben we hem ook genomen. Het verschil tussen de kleinste(koektrommel op wielen) en deze mid-size SUV was € 30.
Vandaar dat we deze hebben genomen.
Voor ons de eerste keer een SUV, normaal hebben wij een MPV of een mid-size car.
Mwah.. heb 1x een Ford Escape gehad en ondank de vele luxe 'onboard' was ik er niet rouwig om hem na een kleine week ivm een defect om te ruilen voor een Chevvy Equinox, die reed een stuk beter in vergelijking met de Escape.
'Onze' Escape was overigens wel een uniek exemplaar, want het was de enige 'fully loaded' Escape die we ooit gespot hebben bij Alamo, de rest van hun Escape's zijn nogal basic...
http://1.bp.blogspot.com/_itsdkGev1v...1+DSC_0033.JPG
http://1.bp.blogspot.com/_itsdkGev1v...1+DSC_0027.JPG
http://2.bp.blogspot.com/_itsdkGev1v...1+DSC_0031.JPG
Ach dan gewoon kiezen voor een equinox, maar dan wel met leren stoelen want die zitten lekkerder dan de stoffen stoelen. ;)
Chevrolet rijdt toch het lekkerst. :D
We halen de auto op in Washington, en ik weet dat we daar bij Alamo zelf de auto uit een rij mogen halen.
En als we dit mogen doen kijk ik eerst altijd wat het luxe gehalte van een auto is voordat we beslissen welke nemen.
Vooral bij een Chrysler is dit belangrijk omdat daar op de luxe uitvoering meestal Sirius standaard in zit.
Sjon, Bianca en Romy
hoe lang is die wintergids beperkt? ik bedoel tot wanneer kun je het boeken? Ik ga pas op 31 maart (toevallig de laatste datum van deze aktie) maar is het niet onnozel om 9 maanden voordien je wagen te boeken? De totale korting via usareisen is wel 11,5% wat niet min is.
Don't know what to do
grjts uit Ieper
Die aktie loopt nog wel een tijdje door, zeker tot einde zomer.
Tja, en wat is onnozel ? De actie op het nippetje missen lijkt me niet echt nozel :-)
We hebben maar vast geboekt, dan heb je dat alvast achter de rug. Een auto moet je toch hebben.
Waarom boek je niet gewoon, er staat toch bij usareizen.de dat je tot 72 uur van te voren gratis kunt annuleren als je bij hun een auto boekt, tenminste als het een Alamo, Dolar of National neemt.
Dus het is pas echt onozel als je dan er geen gebruikt van maakt!!
de voornaamste reden: rust geven aan creditcard want vlucht en voorschot villa is er just af. volgende maand zal ik tot actie overgaan en inklusive-plus boeken.
Je credit card word niet belast als je bij USAreisen boekt, dat word dus pas gedaan bij de daadwerkelijke betaling zo'n 4 weken van te voren als je dus niet cancelled.
Dat is juist een van de voordelen je kunt wel een boeking maken terwijl je card nog niet belast word (wel even vermelding bij boeking), maar dan heb je wel tenminste ene boeking staan voor de goedkope prijs.
En mocht je iets anders goedkopers tegen komen een email naar hun toe om te cancellen. Maar goed het is je eigen keuze.
Mijn Duits is belabberd: is het Super spar pakket op usareisen.de vergelijkbaar met het alamo inclusive pakket. En hun super inklusiv met Alamo gold ?? Ik kom er niet helemaal uit..
Kijk eens op drive-usa.eu . Dat is hetzelfde bedrijf maar dan in het Engels..
ah bedankt ! Dat maakt het een stuk makkelijker :-)
stom,stom,ik heb in januari een fullsize suv geboekt bij usareisen.de en ging ervan uit dat het gelijk van mijn creditcard afgeschreven zou worden,maar dat werd dus deze week pas afgeschreven,maar onder fti touristik uit munchen,dus ik dacht natuurlijk dat ik dat bedrijf niet kon,heb vervolgens de creditcard maatschappij gebeld en die hebben het geld weer teruggeboekt een fraude onderzoek ingesteld enz....
Tot ik dus vandaag een mail kreeg van usareisen.de en de naam fti voorbij zag komen ging er bij mij een lampje branden,dus weer de creditcard maatschappij gebeld om te zeggen dat het dus wel klopt...Nu maar hopen dat als we gaan dat alles nog in orde is!Maar ja,mijn Duits is niet al te best,dus dit doe ik nooit meer...Voortaan gewoon weer in het Nederlands of Engels boeken.
Of .... voor volgende keer onthouden/opschrijven dat het FTI Touristik is die het geld int.
Ach, het kan iedereen gebeuren. Ik heb in het verleden een keer een ticket gekocht voor een collega online en die heeft mij het geld contant gegeven. Toen een maand later het creditcard overzicht kwam had ik ook een groot vraagteken bij het bedrag, de organisatie was mij bekend dus daar navraag gedaan en toen bleek welk ticket er geboekt was wist ik weer hoe het zat. ](*,)
En USAreisen heb ik tot nu toe ervaren als flexibele organisatie dus het zal allemaal niet zo'n probleem zijn, als zij hun geld maar binnen hebben voor je vakantie begint.
Inderdaad staat op de factuur, en als je het Duits niet machtig bent gebruik dan de link die Njit hierboven geplaats heeft dan heb je alles in het Engels :-)
Ik dacht in dit topic gelezen te hebben dat USA reisen het bedrag pas een aantal weken voordat je vertrekt afschrijft, maar ondanks dat wij pas maart 2012 gaan is het bedrag afgelopen maand van de CC afgeschreven.
Sjon, Bianca en Romy
Dat doen ze op aanvraag.
Njit,
Is dit een vraag tijdens het bestellen, want ik kan me niet herinneren dat die vraag is gesteld:oops:
Sjon, Bianca en Romy
Vorig jaar had ik ook geboekt (in eerste instantie) bij USA Reisen. Maar ook bij mij werd het meteen afgeboekt maanden voor de huur datum. Niets aangegeven en nergens gelezen dat ze het niet doen.
Daarna toch weer ergens anders aanzienlijk goedkoper kunnen krijgen dus geannuleerd. Het geld had ik binnen een paar dagen weer op mijn CC.
Nee, je zult zelf een mailtje moeten sturen met het verzoek.
Ik weet zeker dat ik geen mail heb gestuurd om ze eerder te laten afschrijven of zo.
Nee, STANDAARD wordt het DIRECT/VROEG afgeschreven. Wil je dat het LATER wordt afgeschreven dan zul JIJ een MAILTJE moeten sturen.
Snappie?
Op zich niets mis mee, dan kun je nog tot maart sparen voor andere leuke dingen. De auto zal dan alleen nog benzine en e.v.t. tol zijn.
Ik vind het prettig dat het er al direct vanaf wordt gehaald.
Tip: Het zomerseizoen 2012 is nu te boeken bij usareisen.de en drive-usa.de
En de vroegboek-korting is nog geldig tot eind maart:
Citaat:
The early bird special is valid until 31.03.2012, but is not valid for the Alamo under 25 package.
413 euro voor 16 dagen een mid-size SUV eind mei tot half juni. Duur of niet?
Zojuist geboekt bij USAreisen.de:
Van 14 augustus 2012 t/m 30 augustus 2012 (16 dagen)
Afhalen en retour op Vliegveld Fort Myers
Categorie: Jeep Liberty (JL)
Pakket: Super Inklusiv Plus bij Alamo
Prijs: € 492,32.