Gaan de Disneytickets elk jaar begin Augustus in prijs omhoog?
Wordt een prijsstijging aangekondigd, zodat ik nog daarvoor kan bestellen?
Afdrukvoorbeeld
Gaan de Disneytickets elk jaar begin Augustus in prijs omhoog?
Wordt een prijsstijging aangekondigd, zodat ik nog daarvoor kan bestellen?
Informeer ook eens bij het reisburo voor kaarten via Holland International.
Moet je wel een overnachting bij boeken maar hebben tot 31-3-2012 een actie
7 dagen voor de prijs van 4(189 volw, 175 kind)
10 voor de prijs van 6(215 volw, 199 kind)
Hoppen kost € 35,- per persoon extra, water parken extra kost ook € 35,- p.p
Hallo formumleden,
Wij hebben een vraag. Mag je bij een Base-Ticket ZONDER Hopper het park in de middag verlaten en 's avond terugkomen in hetzelfde park??
Verder zijn wij van plan om Waterpark en more Fun Options te kiezen
(10 dagen). Nu dacht ik dat wij 10 dagen entree zouden hebben en dat dit voor alles geldt. Nu lezen wij op het Forum dat als je 10 dagen Waterpark en more Fun Options kiest, dat je 10 dagen entree hebt voor de Disneyparken en daarnaast nog 10 dagen hebt voor de waterparken en Fun Option. Dit zou inhouden dat we in totaal 20 dagen hebben. Klopt dit!!!
Kan iemand ons hier een duidelijk antwoord op geven.
Ja dat mag je. Je hebt dus bij zo een pas 10 dagen inkom bij 1van de parken per dag en nog eens dagen in 1van de waterparken en disney quest.
Niet helemaal. Je hebt 20 bezoeken. Dat is afhankelijk van hoe je het planned wel/niet gelijk aan 20 dagen
- 's morgens bezoek aan waterpark + 's middags naar pretpark: 2 bezoeken op 1 dag
- hele dag naar waterpark en andere dag naar pretpark: 2 bezoeken op 2 dagen
Ik wil geen twijfel veroorzaken, maar is het ook niet zo dat het ticket maar 14 dagen geldig is? Dus niet 20 dagen (in het geval je dus geen 2 parken op één dag bezoekt)?
Klopt helemaal ja, bedankt voor de aanvulling!
Daarom moet je ook uitgaan van bezoeken en niet van dagen. Je hebt dus in totaal 20 bezoeken die je in 14 dagen moet opmaken.
hallo,
Ik en mijn vriend zijn van plan om een voor 4 weken naar florida te gaan.
Inclusief de parken. Doordat ik een chronische ziekte heb, weinig energie heb en vaak vermoeid ben zitten we momenteel druk te zoeken naar de tickets..
Nou hebben wij tickets gevonden via american estates
de Magic your way Base ticket (zonder hoppen)
Als wij dan voor 7daagse ticket nemen, voor 210,- euro
hebben wij het dan goed dat we bijv. 2 dagen naar magic kingdom kunnen gaan? of kunnen we elk park slechts 1 keer bezoeken in die dagen?
Alvast bedankt!
Je hebt het helemaal goed hoor. Je mag zelfs 7x naar Magic Kingdom :)
Wat niet mag is op 1 dag naar Magic Kingdom én naar een ander Disney park gaan.
Lees ook dit topic eens door: Walt Disney World Tickets: Een prijsvergelijking
Mag ik je 1 tip geven neem de water optie erbij dan kan je ook heerlkijk relaxen in een waterpark dit is veel meer relaxen dan in een gewwon disneypark .
Super voor de snelle reacties..
We zitten te twijfelen over de waterparken er bij te nemen..
We willen sowieso wet'n wild doen..
Ik ben paar jaar geleden ook in florida geweest en toen vond ik wet 'n wild heel gaaf..
Maar we zitten dus in dubio over de disney waterparken..
Tips zijn altijd welkom!
Heb Wet'N'Wild nog nooit gedaan maar weet wel dat de Disney waterparken erg leuk zijn.
Ook veel leuke glijbanen maar ook lekkere lazy rivers, relaxte muziek, mooie aankleding etc..
Zie ook dit topic: Waterparken: Typhoon Lagoon vs Blizzard Beach.
Als wet en wild al gedaan hebt zou ik zeker voor de disney parken gaan het is er zijn daar rustige plekjes. Je kan ook een waterpark voormiddag doen en s' avonds het vuurwerk meepikken of de parade.
Vandaag de Disney kaartjes ontvangen die ik met de code had besteld \\:D/ \\:D/
Nu is het alleen nog maar aftellen. :-\"
wij hebben vandaag ook de kaartjes via Fedex ontvangen. $76 voor een MYW ticket met Fun optie. Zelfs als ik het renfeest ervan aftrek, houden we een flinke besparing over tov de normale prijs.
Super tip Fitnessmouse!
inderdaad supertip, en ook nog mooie plastic pasjes als entree kaartjes.. Leuk als souvenier als de reis voorbij is ..
Met onze 4 dagen incl Fun waren we maar $210p.p kwijt.
http://img85.imageshack.us/img85/5601/imageaam.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Hallo allemaal, ik heb afgelopen weekend kaartjes besteld bij American Estates en woensdag al ontvangen. Maar nu heb ik het gevoel dat dit "oude" kaarten zijn. Het zijn nog gewoon papieren kaartjes ZONDER het logo dat er een chip in zit. Ook staat op de achterkant rechtsonder in de hoek een datum: WTS:019 01-04-12. Weet misschien iemand of dit de verloop datum is? Op een amerikaans forum heb ik gelezen dat er bij Epcot een nieuw systeem is om naar binnen te gaan en daar zou je een kaart met chip nodig hebben. Ook staat daar vermeld dat de nieuwe kaartjes dikker zijn. Dit klopt ook als ik de foto zie die Brennan bij zijn bericht heeft geplaatst. American Estates gebeld en die zeggen dat dit nieuwe kaartjes zijn, maar ik ben niet overtuigd hiervan. Wij willen natuurlijk niet voor verrassingen komen te staan.
Waarom zou je eraan twijfelen als AE je zegt dat je nieuwe kaartjes gekregen hebt? Over achterdochtig gesproken :roll:
Epcot doet inderdaad proeven met RFID tags in de kaartjes maar het is nog een TEST. Buiten Epcot kun je niks met die RFID tag. Lees ook dit verhaal: http://www.insidethemagic.net/2011/1...ut-turnstiles/
Het probleem is: de kaartjes zien er precies hetzelfde uit als de kaartjes van 2010. En zoals jullie waarschijnlijk ook weten zijn de kaartjes een jaar te gebruiken na aanschaf. Als ik dan andere foto's zie van kaarten die uit 2012 zijn begin ik te twijfelen of onze kaarten dan wel werken in mei. En ik geef liever geen €450,- uit aan kaarten die verlopen zijn. Dus vandaar mijn vraag. Over AE heb ik veel postiefs gelezen en vandaar dat ik daar de kaarten dan ook besteld heb.
Voor zover ik weet verlopen ongebruikte kaartjes niet. Pas na het eerste gebruik verlopen ze binnen 14 dagen.
Waar heb jij gelezen dat ze een jaar na aanschaf verlopen?
Denk dat je mijn berichtje bedoelde.
Met deze foto:
http://img38.imageshack.us/img38/9061/imagelfg.jpg
Wij hebben onze kaartjes via een event gekocht direct bij Disney en denk dat het daarom plastic kaartjes zijn.
Voorheen ook wel kaartjes via AE gekocht en ook altijd goed gegaan hoor, en altijd 'kartonnen' kaartjes gehad.
Die plastic kaartjes krijg je als je een hotelgast bent of bij een speciaal evenement.
Ze bevatten geen RFID tag. Dat is nu nog gewoon een sticker op je kaartje.
Vorig jaar kregen wij die (overigens mooie) pasjes ook toen we direct hebben besteld bij Disney, het hangt dus niet alleen vast aan hotelgast zijn of speciaal evenement.
Laat ik het dan zo zeggen: standaard krijg je kartonnen kaartjes :)
Bedankt voor de snelle reactie's. Wat betreft de geldigheid van 1 jaar, dit heb ik gelezen op de site van allears.net. (maar ik zag net dat dit over Disneyland in California gaat:oops:) Over de geldigheid van kaartjes voor WDW kan ik eigenlijk verder niks vinden behalve dat kaartjes gekocht van voor 2005 nog geldig zijn i.v.m. No Expiration date, wat voor 2005 nog niet bestond. Voor de rest nog niets kunnen vinden. Wat de datum betreft heb ik een mail naar WDW Ticket Inquiries gestuurd. Maar ik denk dat ik mij te snel ongerust heb gemaakt als ik de reacties zo lees.
Je zal er ook niks over kunnen vinden omdat het niet zo is :) En ik denk ook dat je je iets te snel ongerust hebt gemaakt ;)
Rustiger verder ademhalen en je alvast voorbereiden op een relaxte vakantie in Florida!
ik heb even de disneykaartjes er bij gepakt van onze vakantie in 2010
aan de achterkant staat daar WTS101 11/03/09
dat zou dus (volgens jou) betekenen dat ze maar geldig waren tot 3 nov 2009, als ik het goed begrijp
wij hebben tussen 30 april en 14 mei 2010 deze toegangskaartjes volop gebruikt tijdens onze vakantie
ik denk dat deze datums de datum is waarop het kaartje officieel is uitgegeven dus op 4 januari 2012 (01-04-2012)
in jou geval (in amerika word eerst de maand vermeld !!!)
en idd de kaartjes van 2010 en 2012 zijn exact het zelfde
en op mijn nieuwe kaartjes voor dit jaar staat een datum uit dec 2011
wat logisch zou zijn , want ze zijn door AE aangekocht bij Disney
dus staat daar de datum van afgifte op(heel recent dus!!)
en ik heb ze in januari 2012 bij hun gekocht
Fijn dat je op je oude kaartjes hebt gekeken voor wat voor datum daar op staat. Het is dus inderdaad de datum van uitgifte/printen. Dankjewel voor je uitgebreide reactie moonlight91 en wij gaan verder met aftellen om te kunnen gaan.\\:D/
Ook wij hebben mn zoontje (7) ingeschreven en de tickets besteld.
Moet hem alléén eerst even op de fiets laten zien hoeveel 5 km is ;D
Hartstikke bedankt voor de tip, scheelt ons aardig wat dollars!
Een beetje laat, maar alsnog bedankt voor jullie reacties op onze vragen.
Over het schelen van dollars gesproken. We waren, samen met een bevriend stel uit Amerika, voor een week of twee geleden in Disney World. Bij het kopen van kaartjes voor drie parken had ik rekening gehouden met ongeveer 1000 dollar aan kosten. Onze Amerikaanse vrienden kregen korting omdat ze inwonenden zijn van Florida, dat scheelde voor hun nogal wat geld! Toen ik daarop een sneu gezicht trok haalde de cassiere een geniale kunstgreep uit. Ze zette onze beide kinderen op naam van het Amerikaanse stel en zodoende scheelde ons dat uiteindelijk 300 dollar!!
Ik kon dat mens wel zoenen, zo blij waren we, geweldig!
Over het algemeen heb ik zeer goede ervaringen met de Ameikanen die ik daar heb ontmoet, echt top:cool:
Beste mensen, bedankt voor deze tip !!
Wij hebben onze zoon opgegeven voor de run en vervolgens voor 7 personen toegangs tickets kunnen kopen voor de meivakantie met >500 euro korting !! Het werkt. Of hij gaat lopen zien we nog wel ... ;-) ...
Weet iemand hoe lang het duurt voor je kaartjes besteld via American Estates of Undercover Tourist in huis hebt? Kan nog de doorslag geven, waar ik ze koop.
wij hebben een 2weken moeten wachten bij American Estates,een tip aangetekend laten opsturen kost 10 euro meer,maar dan ben je zeker dat ze veilig aankomen!!veel plezier!!marc en annick:razz:
ik heb ze verleden week besteld,geld overgemaakt en savonds dacht ik sjemig wat stom van mij eigenlijk..1000 euro overmaken en nu maar afwachten of het wel aangaat komen..maar dit ging in de enthausiasme..
eerlijk gezegt niet zo best geslapen die nacht,maar na 2 dagen lagen ze al op de deurmat,gewoon envelopje erom heen stempel van 46 cent op de envelop..ik was echt opgelucht..de postbode moest eens weten voor hoeveel waarde hij in ze handen had.
@mwest;
En via welke organisatie had je ze besteld? Ik heb ook nog maar 1 week voor vertrek, ben dus weer veel te laat :oops:
Als je twijfelt of het nog op tijd binnen komt: Niet bestellen. Die extra zorgen maken je alleen maar ongerust.
UndercoverTourist heeft trouwens een pick-up locatie in Orlando: http://www.undercovertourist.com/orl....html#shipping
American Estates kun je denk ik wel bellen, eventueel zelf ophalen, of iets met hun afspreken.
Wij hebben al meerder malen besteld bij Undercovertourist en altijd binnen 10 werkdagen de tickets in huis gehad.
Persoonlijk bestel ik wel altijd ruim voor vertrek. Toevallig gisteren Disney tickets besteld, terwijl wij over 9,5 week vertrekken.
En dit is ook compleet conform de tekst op hun website:
Citaat:
Betaling: Bij vooruitbetaling via een bankoverschrijving OF via Ideal. De Tickets worden aan u per post verzonden.
De factuur met de betalingsgegevens ontvangt u automatisch per email direkt na uw bestelling.
De tickets worden ongeveer twee weken na ontvangst van uw betaling aan u toegezonden
(of indien tickets op voorraad: direkt na ontvangst van uw betaling).
Wij hebben altijd vele tickets op voorraad.
Gaat u op korte termijn weg? Belt u ons (055 3551326) dan even of stuur een mail om te zien of de gewenste tickets op voorraad zijn.