Dat is dan wel goedkoop bij vd Valk in Belgie!
Bij Schiphol is het een stuk duurder (auto mag dan wel tot 31 dagen gratis staan).
Afdrukvoorbeeld
Dat is dan wel goedkoop bij vd Valk in Belgie!
Bij Schiphol is het een stuk duurder (auto mag dan wel tot 31 dagen gratis staan).
Het slapen is idd van vrijdag op zaterdag,
Terug komen we op zondag, eigenlijk zouden we dan 30 euro extra moeten betalen , de 2e week extra parkeren is nl dan al ingegaan. Maar ze rekenen 15 euro.
@Teleton
Ja dat zag ik. Bij Schiphol kost een park & fly arrangement voor een driepersoonskamer 145 euro (voor juli + wij zijn met drieën) - ontbijt komt er dan nog bij a 10 euro pp (5 euro kind). Auto mag dan wel 31 dagen geparkeerd worden.
Bedankt voor jullie berichtjes. Heb inmiddels van der Valk airport brussel geboekt. Per kamer met 2 volwassenen 79 euro incl. 2 weken parkeren. Wij hebben 2 kamers en 4 weken parkeren. Niet slecht, lijkt mij.
Even voor mijn duidelijkheid; je hebt 2 kamers voor 1 nacht en mag dan 4 weken 1 auto gratis parkeren ?
Ja klopt. Het is 2 weken parkeren per kamer per auto, maar omdat wij 2 kamers en 1 auto hebben wordt het parkeren bij elkaar opgeteld.
Wanneer je 4 weken weggaat de auto 4 weken gratis kan blijven staan ipv 2 weken gratis bij 1 kamer en dan moet je nog 2 weken bij betalen.