Nogmaals bij AE zijn ze nog dezelfde prijs..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers
Afdrukvoorbeeld
Nogmaals bij AE zijn ze nog dezelfde prijs..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers
Als we het over dezelfde AE hebben gaan jammer genoeg de prijzen omhoog.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Disneyfan1970
Dat hebben ze tenminste tegen mij verteld, of dit een verkoop stunt is weet ik niet hier zou je natuurlijk gelijk in kunnen hebben :!:
Ik zelf heb nog de oude prijs betaald voor de kaarten, daar ze nog een klein voorraadje hadden.
Ik moet de tickets toch hebben.
Mocht de prijs dan alsnog niet omhoog gaan , dan is dit mooi meegenomen voor iedereen die nog tickets wil bestellen.
Hallo Chantal,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chantal
Ja sorry van de laatste tickets :wink:
Mocht je ook tickets nodig hebben van Seaworld, en deze op voorhand wilt bestellen kijk dan eens onder de topic seaworld bij overige parken.
hier krijg je 20% koring op een entree bewijs.
Wanneer gaan jullie naar florida.
de groete oet Mestreech :lol:
Pascal
Hoi Pascal,
Seaworld is al geregeld, aangezien we ook naar Discovery Cove gaan krijgen we daarna ook gratis toegang tot Seaworld.
Wij gaan in juli dus we moeten nog eventjes wachten....
Groetjes
Ik was her en der aan het kijkn voor Disneytickets en nu lijkt het alsfo ze bij Hotelplan de goedkoopste hebben.
Voor 4 dagen Base Ticket + Park Hopper ben ik daar pp eur 195,00 kwijt.
En volgens mij moet ik ze dan wel via een reisburo reserveren.
Of zouden daar nog extra kosten bij komen? Weet iemand dat?
Ik heb zelf net mijn tickets cvoor deze zomer besteld bij UnderCoverTourist, een online service waar je allerlei tickets kunt boeken. Dit bedrijf zit in Engeland en stuurt de kaartjes naar je op, zonder extra (verzend)kosten. Bij dit bedrijf betaal je voor een 4-daags MagicYourWay Base-ticket $ 204, wat ze zelf omrekenen naar € 178, maar volgens de huidige dollarkoers (3 april 6.00u) € 169 is. En dan krijg je ook nog eens twee extra dagen gratis. Overigens kosten de 7- en 10-daagse tickets maar een paar dollar meer (resp. $207/€172 en $215/€178)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beppie
In Nederland geeft American Estates een laagste prijs garantie. Daar krijg je een 5-daags Base-ticket voor de prijs van een 4-daags ticket: € 163. Per bestelling komt daar wel € 5 bovenop voor verzendkosten.
Bij het reisbureau gaat voor niets de zon op, voor de rest betaal je eigenlijk altijd wel een bestel- of reserveringsopslag. Als je ondanks de aanzienlijke prijsverschillen met online-boekers toch via het reisbureau je kaartjes wilt bestellen, vraag dan van te voren gewoon even wat de totale kosten zijn.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beppie
Michael66, Even een vraagje,
Wij waren bij het duitse reisbureau 693,00 euro kwijt voor 2 volwassenen en 1 kind voor 10 dagen ultimate plus option en waterparken inclusief. :)
Dat is wel goedkoper als in nederland bij een reisbureau, Maar weer veel duurder als jou berekening.
wat kost zo'n tickit voor kinderen onder de 9 jaar?
En lees ik het dan goed dat je dan in ons geval ongeveer 187 euro goedkoper zou uitkomen???
Wij zijn dan toch al te laat want wij hebben ze al betaald in januari helaas dan!
Beppie had het wel over tickets incl. park hopper. Die kosten bij undercovertourist 207.96 Euro (en deze zijn ook zonder extra dagen).
Ik heb even geen idee welke tickets jij nu precies hebt. De enige "ultimate" tickets die ik kan vinden zijn voor 2 of 3 weken onbepert toegang tot alle parken en waterparken, inclusief hoppen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marisca
De prijzen die ik noemde zijn voor de BASE-ticket, dat is een x-aantal dagen 1 park per dag en binnen 14 dagen alle dagen opmaken anders vervallen de resterende dagen. Het 10-daagse ticket kost $175/€144 voor kids, het 7-daagse ticket $166/€137.
Alls opties maken de kaartjes uiteraard duurder:
* 10 dagen met waterparken (6 "extra's"), zonder hoppen: Volwassenen $ 259/€214, kids $221/€182, totaal voor 2 volw+1kid: $739/€610.
* 10 dagen met waterparken (6 "extra's"), met hoppen: Volwassenen $ 296/€244, kids $256/€211, totaal voor 2volw+1kid: $848/€699. (Dit komt erg dicht in de buurt van wat jij hebt betaald)
Met de "no expiration"-optie worden de tickets meteen veeeeeel duurder, dus dat zal niet op jouw tickets van toepassing zijn.
Overigens heb ik gekozen voor de "kale" BASE-tickets, omdat wij toch geen gebruik gaan maken van de Disney-Waterparken (mijn zoon wil alleen nog maar naar Wet 'n Wild), DisneyQuest ons een beetje is tegengevallen, we niet uit willen gaan op Pleasure Island en Wide World of Sports midden in de zomer meestal toch maar verlaten is. Hoppen is ook niet (meer) aan ons besteed: we gaan liever niet al te lang naar de parken en "hoppen" 's middags liever nog even de koelte van een Mall of WalMart binnen.
Totaal ben ik nu voor 10 dagen park $605/€499 kwijt, en het verschil met de € 693 van jouw tickets maak ik waarschijnlijk wel op aan Wet 'n Wild.
Ieder zijn Disney, ieder zijn ticket. Magic Your Way.
hallo ik zie dat er op ebay ook vaak disney tickets worden aangeboden, (uiteraard tegen gereduceerde prijzen.)
wie heeft daar ervaring mee?? ik durf niet zo goed, stel dat ze niets opsturen.
alvast bedankt.