Re: Huwelijksaanzoek: Waar in WDW?
De boeking voor het restaurent is al gemaakt, maar men wil niet de tafel reserveren is op first to come base...
We hebben gereserveerd om kwart voor 8 en om 9uur is het vuurwerk :).
Zouden jullie aanraden om dan gewoon 1 nachtje in zo een super luxe hotel door te brengen? of meerdere?
Is misschien wel nice wilderness lodge, kunnen we boeken voor tussen de beesten eens te gaan vroeg in de ochtend!
Lijkt me wel leuk!
Ik zou dan gewoon om 19.45 uur aanwezig zijn en mocht je dan moeten wachten op een tafeltje heb je nog even de tijd om te wachten.
Een nachtje in een luxe Disneyresort is natuurlijk altijd mooi! Alleen zijn bij het Wilderness Lodge geen dieren, die zijn bij het Animal Kingdom Lodge (daar heb je kamers met uitzicht over de Savannah). Dat hotel lijkt mij trouwens ook erg mooi!
Animal Kingdom Lodge zit alleen wel weer ietsje verder weg vanaf het Contemporary resort dan Wilderness Lodge. Lastig he?
Ik denk voor polynesian te gaan!
Eind deze week boek ik tot dan lees ik hier graag ervaringen van mensen!
Welke hotels ze gedaan hebben en of ze deze goed vonden!
groetjes!
Vind dat zo een beetje TE dat hotel :).
Vind het mijn smaak niet! ;)
neeeeee het is zooo een romantisch hotel je hebt zo een mooi uitzicht maar voor 1 nacht moet je wel effe denken dat je meestal niet voor 3 u in het hotel mag en weer voor 11 uur eruit moet misschien is dit een beetje dom voor zoveel geld uit te geven maar je moet maar eens kijken op www.usareisen.de daar kan je de prijzen zo zien voor 1 nacht van alle disneyhotels
wanneer ga je?
25augustus vertrekken. En op restaurent het vragen is de 30ste s'avonds. Dus is zoiezo maar s'avonds dat we naar dat hotel gaan. Zou eigenlijk nog 2nachten durven doen...
Ik vind het niet zo een wauw hotel :). Maar als er al mensen zijn geweest laat eens weten wat jullie daarvan vonden? Zijn er na dit hotel nog hotels met zo een SPA?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
breaker9240
Ikzelf twijfel ook in de drie gegeven door jouw!
Vooral dan tussen Grand Floridian of Wilderness Lodge.
Die eerste lijkt me zo lekker luxe!
Maar de tweede ook wel :)
Nou ben ik je toch even kwijt hoor:
Als iemand een tip geeft over Grand Floridian:
Citaat:
breaker9240
Vind dat zo een beetje TE dat hotel :smile:.
Vind het mijn smaak niet! :wink:
Citaat:
breaker9240
Ik vind het niet zo een wauw hotel :smile:.
Citaat:
Teleton
Nou ben ik je toch even kwijt hoor:
Als iemand een tip geeft over Grand Floridian:
Had de kamers nog niet gezien op dat moment :)
Denk dat ik al weet welke ik zal doen.
Trouwens USAreisen komt duurder uit dan de site van disney zelf :).
Wat is eigenlijk het verschil tussen een gewone kamer en eentje op club level???
Zit bij club level het ontbijt dan al in ofzo?
Als ik trouwens maar één nacht blijf kan ik dan de dag dat ik moet uit checken nog gebruik maken van de extra magic hours en hotel faciliteiten?
Even googelen en o.a. "de muis voor minder" geeft je het antwoord al.