Nou, dat belooft wat haha. Ik heb heen Economy, en terug Comfort. Ben benieuwd :D
Afdrukvoorbeeld
Nou, dat belooft wat haha. Ik heb heen Economy, en terug Comfort. Ben benieuwd :D
Ik heb voor Oktober 4 tickets geboekt bij Jetair van Brussel naar Miami, heen op dinsdag en terug op vrijdag. Toen ik Jetair belde om het entertainment systeem bij te boeken vertelde de mevrouw aan de telefoon dat wij zouden gaan vliegen met de Dreamliner en dit inclusief is. Kan iemand mij vertellen welke extra's ik bij kan boeken zoals Economy Plus etc en wat dit inhoudt?
Oh dat is wel erg gaaf zeg! En sorry, kan er niets over vertellen.
Vanaf 1 mei 2015 worden de Florida vluchten van Jetair gevlogen door de Boeing 787 Dreamliner, uitgevoerd door Arke.
Meer informatie wordt spoedig op deze website bekend gemaakt
Zijn dat alle Jetairfly vluchten? Ook vertrek zaterdag bru mia en terug maandag mia bru?
Hoi Laura,
Je kunt alle informatie vinden op de site van Jetairfly, klik op deze link: https://www.jetairfly.com/nl/vragen
Ook kun je je vragen stellen aan Jetairfly via Facebook, meestal krijg je vrij snel een antwoord.
Groetjes, Monique
Bedankt allemaal. Dat Arke het overneemt heeft ze dan weer net niet verteld :-) Ik hou de site in de gaten Monique! Ben benieuwd of we tussenlandingen gaan krijgen.
Wel vreemd want ik zie geen jetairfly vluchten op zaterdag van Brussel naar miami en ook niet op maandag van miami naar Brussel. Klopt het overzicht op vliegschemas dan wel?
Het overzicht staat nog niet op mijn website
er wordt aankomende zomer vanaf 1 mei gevlogen in het volgende patroon. Zelfde soort patroon als deze winter op vrijdagen.
maandag: ams-Sfb-Mia-bru (aankomst dinsdag)
dinsdag: bru-mia-sfb-ams (aankomst woensdag)
en dan vrijdag zaterdag hetzelfde rondje weer.
BRU-Miami is dus op dinsdag en zaterdag
miami-brussel is dus op maandag en vrijdag.
Passagiers die op andere dagen hebben geboekt zullen worden overgeboekt.