En waar zou je me aanraden om Disney Quest kaarten te kopen? Of kan dat alleen maar bij de ingan zelf?
Of is het misschien ergens goedkoper te vinden. M'n mannetje wil er perse heen, hahaha
Afdrukvoorbeeld
En waar zou je me aanraden om Disney Quest kaarten te kopen? Of kan dat alleen maar bij de ingan zelf?
Of is het misschien ergens goedkoper te vinden. M'n mannetje wil er perse heen, hahaha
Als je meerdaagse (>2dagen) aanschaft kun je kijken of de "plus" optie iets voor je is, de Waterpark Fun & more optie. Daarmee kun je een x-aantal dagen (afhankelijk van het aantal park-dagen) naar de Disney-waterparken, DisneyQuest en/of Pleasure Island tegen een beperkte meerprijs.
Als je niet of nauwelijks naar de "grote" Disney-parken gaat zul je de tickets voor DisneyQuest ter plaatse moeten kopen. Eéndaagse tickets daarvoor koop je het beste ter plaatse aan de kassa.
Even een vraagje: is het nou goedkoper om in Nederland de tickets te bestellen of gewoon aan de kassa in Amerika??
Wij willen graag naar universal studio's en adventure, seaworld en nog een waterpretpark, weten nog niet welk waterpretpark. Tips welkom en willen dus graag weten waar we het goedkoopst (lekker Hollands) de tickets kunnen kopen.
Ik heb een aanbieding gezien op Theme Park Tickets Direct.com van 79 Euro pp voor 21 dagen toegang tot deze twee parken. Is dit goedkoop of weet iemannd ze nog goedkoper te krijgen. Met vr. gr. Jan Verhaaf:grin:
Ticket is deze: Link
Het vreemde is dat Busch Gardens geen 21 dagen passen uitgeeft op hun website, alleen voor 7 dagen. Een 2-Day-2-Parks pas kost online $89.95, ca 60 euro. Komt volgens mij nog 6% tax bij (3.60 euro).
Maar valt dus niet te vergelijken als het daadwerkelijk 21 dagen zijn. Ik zou hier wel voor mailen of dat klopt.
Overigens staat op hun site:
Tarieven
Deze tarieven zijn slechts een indicatie. Sommige producten zijn misschien goedkoper of duurder.
"Alstublieft, hier zijn uw kaartjes. Dat is dan 84 euro, .... oh nee, 92 euro, ... of doe toch maar 63 euro, .... foutje, het is echt 142 euro, ... denk ik ...."
Nee, niet echt een handige website, niet de website waar ik mijn tickets zou bestellen.
Misschien nog even een aanvulling: Als je doorklikt, alsof je werkelijk wil boeken, geven ze wel de juiste prijs voor je je akkoord voor betaling geeft. Zo te zien is het een internationale organisatie, ik had ze nog niet ontdekt. Vanwege die rare toevoeging over de prijsindicatie, was mijn eerste reactie "ik zou maar een deurtje verder gaan". Wanneer blijkt dat het inderdaad om een bona fide aanbieder gaat (ik zou inderdaad even mailen of proberen te bellen naar deze aanbieder, Jan Verhaeff) en er verder geen addertjes onder het gras zitten, lijkt 2 parken, 21 dagen en gratis shuttle voor die prijs geen gekke aanbieding.
De vraag is of je 21 dagen nodig hebt. De tickets die je bij Busch Gardens/Seaworld koopt zijn 7 dagen geldig vanaf het eerste gebruik. Ik weet niet hoe vaak jij naar Seaworld/Busch Gardens wilt? Want anders is 64 euro weer goedkoper. En daar zit die gratis shuttle ook bij...
Beste Jan,
Je hebt een adres gevonden dat ik nog niet kende. Mijn eerste reactie was eerlijk gezegd "niet doen" omdat ze zo onduidelijk doen over hun prijsstelling. Het blijkt echter een internationale organisatie te zijn waar je in ieder geval het telefoonnummer van het Nederlandse kantoor hebt. *)
De site ziet er profi uit. Ik zou ze eens bellen en vragen hoe dat precies zit met die prijzen. Wordt je prettig geholpen en krijg je een goed antwoord op je vragen, dan kan je overwegen om hier te kopen.
De prijsvergelijking is een kwestie van intensief zoeken. Er zijn zoveel verschillende mogelijkheden en kortingsregelingen. Je liet al eerder weten dat je belangstelling voor deze parken had en ook dat je niet te vaak achter elkaar naar een park wil. 21 dagen is dan wel een uitkomst. Wij nemen de tickets voor 7 aaneengesloten dagen en dat heeft zo zijn beperkingen. In de topic Seaworld vind je nog meer informatie over dit onderwerp. Er zijn codes in omloop waarmee je korting voor tickets krijgt. Yvet heeft er laatst ook nog wijze woorden over geschreven.
Mijn indruk is dat dit een hele leuke aanbieding is, waarbij je ook nog eens een gratis shuttle naar Tampa aangeboden krijgt. Succes met de zoektocht, leuk dat je je bevindingen met ons deelt, zo komt er steeds weer nieuwe informatie beschikbaar.
*) Van de site Theme Park Tickets:
- Boek veilig online 24/7 of bel ons tussen 09:00 en 17:30 uur (maandag t/m vrijdag) 020-2008354
Zoals ik hierboven ook al geschreven heb - Shuttle is standaard.
Ook bij bijvoorbeeld Flextickets...Hier: http://commerce.4adventure.com/EStor...nggroupid=2011
Je kan ook nog Stuur een privébericht naar Michael66 doen. Kan zijn dat hij nog een kortingscode in de aanbieding heeft. Kan misschien nog goedkoper :)Zie hier: http://www.seaworld.com/sitepage.aspx?PageID=196
Alleen in combinatie met Seaworld (of Seaworld en Busch Gardens).