Re: wijziging vluchtschema
50 minuten is voldoende ... mits je vlucht op tijd vertrekt. Zeker in de middag kan er nog wel eens een forse onweersbui roet in het verstrekschema gooien.
Maar om op je oorspronkelijke vraag terug te komen: wij hebben bij United al diverse keren op Orlando eerder ingecheckt en meteen gevraagd of we een eerdere vlucht konden krijgen, en dat was nooit een probleem. Gewoon even vragen.
ik was mezelf dat eigenlijk ookal een tijdje aan het afvragen
onze overstaptijd op Atlanta is van 2u.40 min naar 3 uur gegaan
nu had ik een ruime overstap geplant omdat we totaal niet vliegveldwijs zijn
maar mocht alles vlot verlopen, en hebben we tijd te over, kunnen we dus als ik het goed begrijp, een poging wagen bij delta om een vlucht eerder te krijgen naar Orlando.
wat ideaal zou zijn omdat we laat aankomen sàvonds met een kind
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
moonlight91
mocht alles vlot verlopen, en hebben we tijd te over, kunnen we dus als ik het goed begrijp, een poging wagen bij delta om een vlucht eerder te krijgen naar Orlando.
Je kunt het altijd proberen, en als er plaats over is maak je misschien nog wel kans ook, maar houdt er wel rekening mee dat juliie bagage gelabeld is voor de oorspronkelijke vlucht.
Indien dat (door tijdgebrek) niet meer aangepast kan worden, gaat het misschien niet eens door, of zal je bagage dus later aankomen dan jullie zelf.
Of dat nou zo handig is.
Wij hebben precies hetzelfde op 10 mei. In dec 2008 misten wij namelijk onze terugvlucht naar amsterdam (weliswaar door vetraging vanuit Orlando, maar ik zag t alweer gebeuren.....).Ik heb het daarom nagevraagd bij usafunvacations en die vertelden mij ook dat 50 min. meer dan voldoende is. Het is de verantwoording van United dat je je vlucht haalt. Indien nodig komt er een hulpje van United om je zsm naar het volgende vliegtuig te helpen. Alleen als je dus vertraging heb op de eerste vlucht.......dan kan het weleens iets langer duren voordat je weer thuis bent.
50 minuten. Jahoor, meer dan voldoende op Dulles. Lekker, dan kan je gewoon in één keer uitstappen en meteen weer inchecken. Laatste keer had ik ook maar een korte overstap, misschien ook 50 minuten, hooguit een uur. Nog even snel bij de Wendy's in een redelijk lange rij een laatste Wendy's cheeseburger gescoord voor 2009, die wel snel opgegeten bij de gate, want er werd al een final boarding call geroepen. Hup burger op, ticket laten zien, i94 formulier uit het paspoort gescheurd en neergelegd (wel zelf op letten, ze zeggen dit namelijk niet altijd en zeker niet als je laat aan komt lopen) en het vliegtuig ingestapt.
Op de heenweg 50 minuten, dan zou je wel een probleem kunnen hebben, maar daar is nu ook geen sprake van.
ik ben blij om dit te horen dat 50 minuten op de terug weg voeldoende is.
wij hebben n.l. ook een vlucht terug van Dulles en dat was ook eerst 1,5 uur en nu 50 minuten.
en we zaten ons ook een beetje zorgen te maken of we dat gingen halen met 2 kids erbij.
Re: Vliegen van/naar/via Washington
Heb weer iets gelezen op de website van Dulles airport en snap niet helemaal wat de bedoeling is:
Citaat:
Passengers transfering to a connecting flight will need to clear screening by the U.S. Transportation Security Administration (TSA). After entering the Main Terminal, go up one flight to the Departures (Ticketing) level. Present the boarding pass for your next flight along with photo identifcation.
Click here for more detailed information about TSA screeening guidelines.
Is er nog een extra controle nadat je de koffers weer hebt afgegeven of lees ik dit verkeerd.
Ja eerste keer een overstap dus snap nog niet alles en wat ik zoal gelezen heb was het na de koffers weer afgegeven te hebben dat je dan meteen door kon naar je aansluitende vlucht.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Lea
Is er nog een extra controle nadat je de koffers weer hebt afgegeven of lees ik dit verkeerd.
Voor jou wel...8-[
Wij hebben er in ieder geval geen problemen mee gehad om de tekst niet op te volgen die jij gevonden hebt, dus gewoon in de versnipperaar en de paarse bordjes volgen, komt het allemaal vanzelf goed.
Dus als ik het goed lees komen we aan in washington dan volgen we de paarse bordjes naar de douane koffers afhalen terug afgeven en nemen we ofwel c of de d terminal .