Ik heb nog wel beschikbaarheid voor Calif. Grill... maar pas om 21:30 uur
Afdrukvoorbeeld
Ik heb nog wel beschikbaarheid voor Calif. Grill... maar pas om 21:30 uur
Neen , dat is te laat voor ons . In ons gezelschap zitten 3 mensen van rond de 60 jaar , die willen niet meer zo laat gaan eten . Ook was het de bedoeling van daaruit het vuurwerk in Magic Kingdom te zien endat is dan al om 21u.
Bedankt nogmaals voor de moeite , we zoeken verder . Groetjes
Blijft weing meer over...
Ik zou maar voor een ander restaurant gaan kiezen...
Als je het niet erg vind een stukje te lopen ; bij crossroads (ingang van disney )kun je eten en shoppen , er zijn verschillende restaurants waar je lekker kunt eten !!
Het gaat in dit geval om California Grill in het Contemporary Resort.
Ze hebben daar een een smalle wandelprommenade op dak,
waardoor je het "Wishes" vuurwerk héél erg goed en van héél dichtbij bewonderen.
Aha , interessant , goeie tip , thanks , gaan we zeker doen \\:D/
Hou er wel rekening mee dat je niet zo maar naar boven kunt. De etage van het restaurant is alleen toegankelijk voor gasten met een reservering voor een diner.
Dineren in Walt Disney World kan een ervaring op zich zijn.
In deze link vind u bijna alle restaurants van het hele resort, met zelfs de prijzen, bij de prijzen staat ook een laatste update datum, dus de prijzen kunnen t.z.t. wel weer veranderd zijn.
Ga op reis door de wereld van Walt Disney World eten & drinken.
Ik ben op zoek naar de beste eettentjes in Disney. Niet te duur, maar wel goed eten. En voor de avond dat we naar La Nouba gaan in Downtown Disney ben ik op zoek naar een leuke sfeervolle eetgelegenheid daar. Iemand suggesties?
Goedkope eettentjes zijn er niet zo in Disney. Allemaal vrij aan de prijs. Downtown Disney eten we graag in Rain Forest Cafe, ook niet goedkoop maar wel lekker.