Re: Het Character Dining topic
Je mag met een reservering drie uur parkeren.
Daarna loop je het risico dat de auto weggesleept wordt. Ik lees op diverse Disney fora dat Disney deze regel steeds meer en strikter gaat toepassen, zeker bij de monorail resorts.
Neem in ieder geval een afschrift van je reservering mee voor alle zekerheid.
Re: Het Character Dining topic
hey bedankt voor jullie info hier kan ik zeker wat mee.
Re: Eten met disney-figuren
Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar hier is een heel topic welke over eten met de karakters gaat.
http://www.floridaforum.nl/showthrea...ht=cafe+mickey
<<Moderator Michael66: Daar heb ik de vraag dan ook aan toegevoegd.>>
Beste Ellen,
wij hebben een paar keer ontbeten in Crystal Palace (gelegen in Magic Kingdom) met Pooh & Friends, wat wij (en vooral de kids) erg leuk vonden.
Afgelopen jaar voor het eerst ontbijt bij Chef Mickey in het Contemporary Resort voor de verjaardag van ons zoontje. En dat beviel ons erg goed, buffet prima, veel characters (Mickey, Minnie, Goofy, Pluto, Donald) en een broche en taartje voor de jarige job. Je kunt gratis parkeren bij het hotel en hoeft er dus geen park voor op.
Telkens telefonisch geboekt bij WDW-DINE.
Groetjes,
Audrey
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
au3
. Je kunt gratis parkeren bij het hotel en hoeft er dus geen park voor op.
Groetjes,
Audrey
Toch nog maar een keer waarschuwen en vooral voor de parking van het Contemporary.
Relatief kleine parking en vaak misbruikt om gratis te parkeren en dan naar Mk te gaan.
De guards controleren wel degelijk en schrijven met krijt de tijd op de banden. Je krijgt een drie uren pas en daarna loop je het risico je auto ergens met een torenhoge boete op te gaan halen in Orlando.