Even met USA Fun contact opnemen. Wellicht kunnen zij nog wat voor je betekenen. Nee heb je, Ja kun je krijgen..
Gewoon het verschil bijbetalen lijkt me..
Afdrukvoorbeeld
Even met USA Fun contact opnemen. Wellicht kunnen zij nog wat voor je betekenen. Nee heb je, Ja kun je krijgen..
Gewoon het verschil bijbetalen lijkt me..
Misschien wel het beste om te doen. Dacht dat doen we ter plekke wel, maar als je dan ineens de belachelijke bedragen voorbij ziet komen denk je wel even:confused:
Ga er gelijk maar een emailtje uitgooien!
Het zou wel heel vreemd zijn als ze bij usafunvacations niet kunnen upgraden. Zou er versteld van staan en zeer vreemd van hun vinden.
Afmelden of kleiner nee dat zal niet kunnen denk ik.
Om ter plekke te onderhandelen moet je sterk staan. Van te voren uitrekenen wat een upgrade naar een hogere klasse zou kosten als je deze in NL zou afsluiten.
Je staat het sterkste als je in principe de klasse hebt gehuurd die je wilt hebben. Als zij dan beginnen over een Upgrade heb je grote kans dat ze je willen laten betalen voor iets wat je sowieso al gratis meekrijgt omdat ze jouw gehuurde klasse gewoon niet hebben staan ;)
USA Fun Vacations verhuurd zelf geen auto's. Zij boeken deze bij Sunny Cars. De voorwaarden kun je hier lezen: http://www.sunnycars.nl/NL/nl/info/g...ons.html?fcs=a
op zich is een full size voor ons voldoende maar ik heb echt geen zin om meer te gaan betalen aan de balie. ik zal eens uitrekenen wat een upgrade hier in nederland zou kosten. o ja en die tank benzine hoe zit het daarmee? gewoon weer vol afleveren bij terugbrengen?
[QUOTE=Njit;
Maar ik heb een bevestiging voor Alamo ipv Sunnycars. Via USA fun vacations. Maar ik zal in het nieuwe jaar eens contacten met ze en of ze me hierbij kunnen helpen.
Het verschil naar een klasse hoger is wat ik zo snel zag iets van 49$ (vandaar dat ik het vreemd vond dat we dat al niet meteen gedaan hadden bij boeking)
Maar bedankt voor de tips!
Zojuist een auto geboekt bij eautohuur.. omdat ook mij niet alles duidelijk was, maar even gebeld... Vriendelijke Belgische mevrouw stond me te woord en ik denk dat ik een goede deal heb (telefonische navraag leverde de wetenschap op, dat ik volledig verzekerd ben en geen eigen risico heb...)
Dit is mijn deal!
Categorie: Ford Escape of vergelijkbaar
Verhuurder: Dollar
Ophaal
gegevens:
land: VS - Florida
stad: Tampa
Luchthaven
datum: 1 jul 2013 17:30
Aflever gegevens:
Luchthaven
datum: 18 jul 2013 15:00
Totale Kosten: 455.30€
Nu maar in de gaten houden of het niet nog goedkoper wordt :rolleyes:
Ook op de valreep van het oude jaar nog even de vouchercode van Alamo.co.uk gebruikt voor gratis extra bestuurders bij huur in Florida.
Mijn deal is:
categorie: Mid-size SUV Ford Escape of vergelijkbaar
Verhuurder: Alamo
Ophalen Miamia airport op 28 januari om 20:30 uur
en inleveren zelfde locatie op 7 februari om 10:00 uur
totale kosten € 270,-
lijkt mij mooie deal!
Wie zou er even willen meekijken. Ik vond deze auto op bovenstaande link, (mis ik nog belangrijke verzekeringen de prijs lijkt me namelijk wat laag) 762 euro voor 26 dagen minivan.
Citaat:
Booking Summary
Pick up Miami, International Airport 25 Jul 2013 12:00
Drop off Miami, International Airport 20 Aug 2013 12:00 Rental Period 26 Days
Vehicle 7-Passenger Minivan 5-Door/Automatic/Air
Show package inclusions
Collision Damage Waiver Full[/TD]
Extended Protection[/TD]
Concession Recoup Fee 9.89%[/TD]
Rental Car Facility Chg 4.60 Per Day[/TD]
Tire/battery Fee .02 Per Day[/TD]
Florida Surcharge 2.00 Per Day[/TD]
Vehicle License Fee .69 Per Day[/TD]
Sales Tax[/TD]
Unlimited Mileage[/TD]
3 Additional drivers[/TD]
Package Price(Pay now) £619.40approx. $1,006.83
@angelique100, is dat dezelfde link als die ik heb gebruikt? Ik ben er eigenlijk vanuit gegaan dat alles erbij zat... Alamo kennende zijn de verzekeringen meestal inclusief... maar ik hou me ook graag aanbevolen voor opmerkingen! stel dat we toch iets missen... pff dat zouden we toch niet willen hihi;)