als je in brabant,zeeland of limburg woont dan is het wel een goede verbinding maar voor onze noordelingen niet echt prettig
Afdrukvoorbeeld
als je in brabant,zeeland of limburg woont dan is het wel een goede verbinding maar voor onze noordelingen niet echt prettig
Nee klopt en wij wonen 20 minuten vanaf Schiphol, dus daar gaat onze voorkeur naar uit:) en dan naar Antwerpen en met een overstap op Amsterdam... mmm... nee toch maar niet...
wel heel vreemd dat tickets van KLM die gisteren nog 600€ pp waren nu weer 712€ zijn... grrrrr
even op en af naar antwerpen voor 300€pp te besparen lijkt me toch een kleine inspanning. Je vliegt trouwens met identiek dezelde vluchten naar Miami. En op de terugreis kan je het stuk naar Antwerpen laten vallen en gewoon in schiphol je reis beëindigen.
Wij hebben - door middel van boeken via Antwerpen - 317 euro per persoon bespaard... Het is dat wij in Brabant wonen, anders had ik zeker voor die 634 euro een leuk hotelletje kunnen boeken in Antwerpen ;)
Als het niet zo heel veel scheelt, is het inderdaad wellicht gekkenwerk...
Hoi Sylvia,
Wanneer wil je weg? indien je nog geen tickets heb, kan het wel eens interessant zijn om op expedis te kijken in combi met een hotel. geven altijd leuke kortingen, indien je een combi boekt. Van het hotel hoef je geen gebruik te maken. vorig jaar zijn wij naar Vegas gevlogen voor 606 pp.
nu naar orlando inclusief hotel. Nu 5 dagen hotel/condo (luxe) + 4 tickets 2 volw. 2 kinderen voor 615 p.p. Niet verkeerd dacht is zo. Dit is wel met 1 tussenstop in de USA en niet met KLM. Maakt de maarschappij heel veel uit? Groetjes, Haitske.
Haitske, we zijn aan het kijken voor eind januari, en dan een dag of 12. heb nu bij KLM wel goede tickets gezien voor 569 pp en denk dat dat een goede prijs is. alleen met een overstap op de heen en terug via Atlanta maar dat maakt ons niet zoveel uit. terug echter maar 51 minuten en ik vraag me af of dat voldoende tijd is...
Ja, terug is dat tijd genoeg, in Memphis heb ik een keer op 24 minuten een overstap geboekt...en ruim gelukt!
Geboekt bij: Klm
d.d.: 29 augustus
Periode: van 29 maart tot 11 april
Route: amsterdam /fort myers
Airline/Maatschappij: delta
Aantal Personen: 5
Totaalprijs:2466,45 euro wat neerkomt op 494 pp
Datum wat ingekort maar ben erg blij met mijn prijs
We gaan weer [SIZE=3]naar Florida (de 12de keer):) gisteren geboekt bij British Airways: 3 volwassenen, vertrek op zaterdag 27 april A'dam (10:20 uur) via Gatwick naar Orlando (18:05 uur). Terug op zaterdag 11 mei Orlando (14:25 uur) via Heathrow naar A'dam (12 mei 10;20 uur). Prijs per ticket all-in €619,00 pp. Ik weet het uit jarenlange ervaring, het kan goedkoper als we nog wat langer gewacht hadden. Maar tijdstippen en met British Airways maakt geen andere keuze wenselijk.
Geboekt bij: British Airways
d.d.: 29-08-2012
Periode: 27-04-2013 t/m 11-05-2013
Route: AMS - LGW - MCO en terug MCO - MIA - LHE - AMS
Airline/Maatschappij: BA
Aantal Personen: 3
Totaalprijs: €1857,--