Re: Vliegtickets 2012: Hoogseizoen (juli/aug)
Ik vind de prijzen van Air Berlin nog wel meevallen. Voor 3 weken in juli zouden wij nu € 2900 betalen (2 volw/2kids). Dit betaalden we ook ong in 2009 en 2010. Ze hebben nog wel eens weer aanbiedingen en/of prijzen fluctueren nog wel. Ik wacht nog even met boeken, ondanks dat mijn handen jeuken!!! Wil nog kijken wat Arkefly gaat doen met prijzen, en de werelddeal dagen van KLM vanaf morgen (Miami). De vliegtijden van AB bij verrek vanuit Düsseldorf zijn niet zo fijn, erg vroeg als je vanuit Den Haag moet konen :-(.
@ Betsydijkstra.
Maar je bent wel lekker vroeg in Miami of Fort Myers :mad:. En dat zonder overstappen of midden in de nacht aankomen.
We denken trouwens hetzelfde over Schiphol.
Om zes uur vertrokken in Limburg en om half twaalf stonden we pas aan Utrecht met het zweet in de handen.
Voor ons is de keus makkelijk genoeg. Om vijf uur staat de taxi voor de deur en een goed uurtje later staan we zonder veel gestress op de luchthaven.
Ik vind de tijden van AB uit Düsseldorf juist wel erg prettig. Je bent al om 2 uur 's middags op de plaats van bestemming. Je kunt ook een park/sleep/fly arrangement nemen en in Düsseldorf gaan overnachten. En je vliegt pas 's middags om 4 uur weer terug. Hoef je 's morgens ook niet te haasten. Düsseldorf is voor ons maar een half uurtje verder dan Amsterdam en nu hebben we wel een rechtstreekse vlucht. Vorig jaar heb ik ook een paar dagen lopen dubben, maar was toen uiteindelijk wel een paar tientjes duurder uit. Iedere dag veranderen ze de prijzen weer.
Heb net even gekeken en de vlucht die ik gisteravond heb geboekt is vandaag alweer 30 euro duurder.
Wij hebben onze tickets geboekt bij aer lingus juli 2012 voor de prijs van 2787,- voor 3 volwassenen en 1 kind. Komt neer op 696,75 per persoon. 4 dagen nadat ik geboekt had keek ik nog een keer bij aer lingus en nu zijn de tickets voor dezelfde periode 1009,- per persoon. Dat heb ik dus prima gedaan al zeg ik het zelf. Gisteren gebeld om de stoelen te reserveren en werd keurig/vriendelijk te woord gestaan,stoelen staan vast en nu nog 10 maanden wachten.
Gisteren geboekt bij American Vacations, met een 5 daagse New York citytrip
PERIODE: 10 juli t/m 5 augustus
ROUTE: 10 juli Amsterdam-New york- Miami
31 juli Miami-New York
4 aug New York- A'dam
PERSONEN: 3 volwassenen (waarvan 1 puber) en 1 kind
TOTAALPRIJS: €3280
Bij air lingus kwamen we op 2750 euro, even getwijfeld maar we wilden ook New York even pakken, dus toch maar 500 euro extra opgehoest.
Roos1969, had je een offerte aangevraagd of direct op de site geboekt?
En die New York citytrip, dat is toch zonder hotel neem ik aan :-s
Het is n.l. exact de trip die ik voor ogen :shock: heb....
@Chub:
Heb een offerte aangevraagd bij Harry van American Vacacions, we willen 10 dagen rondreizen, 10 dagen Orlando en 5 dagen New York en inderdaad zonder hotel maar we gaan daar voor een appartement kijken
Wij hebben net onze tickets voor volgend jaar geboekt.Van 26 juli t/m 10 augustus bij AerLingus .3 personen( onze zoon van dan 12 telt helaas als volwassene) voor 2119 euro.694 euro pp plus administratiekosten.Ben zo happy...
Dit is een goede deal hoor, zeker in het hoogseizoen. Wij willen in dezelfde periode (ook een zoon van ... dan net 3 dagen 12 :-( ) en een paar dagen eerder kwam ik bij AerLingus uit op 2600 en nog wat. En weer een paar dagen eerder was het ook rond 2100. Goedkoper zal je het denk ik echt niet krijgen.
Wat denk je dat een stacaravan in Spanje of Frankrijk per week kost in het hoogseizoen.. :-( en dat keer 2 1/2, dan zijn de tickets nog goedkoper. Oke, heb je nog geen overnachtingen!
Dus ik denk dat we ook hiervoor gaan... maar ja,een paar dagen New York vooraf is ook wel heel aanlokkelijk. Veel plezier.
Pas op je voor je ESTA, een 0 (nul) in je paspoort is geen o (van onnozel).
Daarnet geboekt \\:D/
Airlingus.com
donderdag 19 juli tot dinsdag 14 aug (AMS-DUB-MCO)en retour
Volw 694
Kids 654
(excl 12 euro dossier kosten) wel gebruik gemaakt van shopkorting 1,5% van totaal 4161 dus de boekingskosten weer bijna terug.
Stoelen vastleggen lukt nog niet misschien morgen anders maar even bellen.