Geboekt bij: Swiss.com
d.d.: 02-04-2012
Periode : 2 t/m 15 September
Route: Brussel-Zurich-Miami
Retour: Miami - Zurich - Brussel
Maatschappij: Swiss
Aantal Personen: 4
Totaalprijs: € 2400
Afdrukvoorbeeld
Geboekt bij: Swiss.com
Periode : 2 t/m 15 September
Route: Brussel-Zurich-Miami
Retour: Miami - Zurich - Brussel
Maatschappij: Swiss
Aantal Personen: 4
Totaalprijs: € 2400
Voor de periode van de komende 'koninginne' vakantie zijn de tickets van British Airways de afgelopen dagen flink ingestort. Amsterdam - Tampa en Amsterdam - Orlando voor 547 euro. In ieder geval de periode 28/04 - 12/05.
Wel een overstap in de UK, en ik weet niet of de aansluitingen lekker zijn, maar voor degene die nog ff snel wil is dit momenteel geen slechte prijs m.i. Enkele dagen geleden waren ze 150-250 euro duurder.
Geboekt bij United
d.d. 06/04/2012
Periode : 09/09 tot en met 26/09
Brussel-Washington-Orlando en retour via zelfde weg
581 Euro per persoon.
Had prijs vastgelegd met hun systeem 'fare lock', waarbij je voor 8 Euro een prijs gedurende 1 week kan blokkeren.
Zelfde vluchten zijn intussen al 250 Euro per persoon gestegen !
Geboekt bij: cheaptickets.nl
d.d.: 12 april
Periode : 7 nov t/m 19 nov
Route: Amsterdam - Frankfurt - Orlando, Miami - Houston - Amsterdam
Maatschappij: Lufthansa (terugweg uitgevoerd door United)
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: €1068.38 incl alle reserveringskosten (€534.19 pp)
Geboekt bij: budgetair.nl (maar ook bij cheaptickets.nl, tix.nl, etc)
d.d.: 12 april
Periode : 21 nov t/m 2 dec
Route: Amsterdam - Chicago - Orlando, Orlando - Houston - Amsterdam
Maatschappij: United
Totaalprijs: €1020 incl alle reserveringskosten (€510 pp)
Heel blij met deze prijs. Al een tijdje aan het rondkijken voor deze periode (dagelijkse kayak alert) omdat we in die periode de Disney Fantasy cruise gaan doen. Tot gisteren gewoon nog rond de € 750 - € 800 en vanmorgen zie ik ineens het berichtje van Belenos, in een vergelijkbare periode ! Dank dus voor de tip. Het mooie was dat er heel veel mogelijke tijden en overstapsteden (zowel Houston, Chicago en Washington) opties waren voor deze zelfde prijs. Dit waren voor ons de meest gunstige vliegtijden, dus helemaal happy hiermee ! Helaas mijn Elite status kwijt bij United sinds begin dit jaar, dus geen Economy Plus ... Wel nog bij Lufthansa, maar dat werkt niet voor de Economy Plus. Maar er zijn ergere dingen :mrgreen:. Dus Belenos, dank !
Overigens, prijs alleen beschikbaar op bovenstaande Nederlandse vergelijkingssites; op kayak.com, de Amerikaanse boekingssites, maar ook op unitedairlines.nl en lufthansa.nl nog de 'hoge' prijzen ! Is weer duidelijk dat vergelijken loont.
Geboekt bij: www.schipholtickets.nl
Periode : 15-06-2012 t/m 22-06-2012
Route: Amsterdam - Philadelphia - Tampa, Tampa - Philadelphia - Amsterdam
Maatschappij: US-Airways
Totaalprijs: € 1.111,75 incl alle reserveringskosten (€ 555,87 pp)
Geboekt bij: Exit-Reizen
d.d.: 16-02-2012
Periode : 21-09-2012 t/m 12-10-2012
Route: Amsterdam - Washington - Orlando , Orlando - Chicago - Amsterdam
Maatschappij: United Airlines
Totaalprijs: € 1.198 incl alle reserveringskosten (€ 599 pp)
@penpe je zal maar niets anders te doen hebben :wink: heerlijk,....
Geen dank hoor:). Ik had inderdaad ook de alert op kayak aanstaan, maar voor de zekerheid toch maar eens vliegwinkel.nl gecheckt (cheaptickets bleek uiteindelijk nog iets goedkoper). Ik kon me al herinneren dat er meer mensen aan het zoeken waren voor tickets in november, dus dacht al wel dat er meer meerderen zouden toeslaan voor deze prijs.:cool:
Momenteel bij Connections voor september : Brussel-Philadelphia-Orlando h/t : 510 Euro pp (US Airways)