Volgens mij krijg je dat boekje zo mee bij Guest Services als je verteld dat je een toerist bent.
Afdrukvoorbeeld
Volgens mij krijg je dat boekje zo mee bij Guest Services als je verteld dat je een toerist bent.
kijk vlak voor vertrek even op www.simon.com en kies dan bij "sales and offers" voor Sawgrass. Vaak kun je hier ook de coupons printen met de meest recente aanbiedingen (= kortingen). Het is niet gezegd dat deze aanbiedingen ook altijd in het standaard kortingsboekje zit dat je bij de concierge kan halen in de mall zelf.
Hallo,
Wij gaan deze zomer naar Florida (Miami, Key West, Naples en Orlando). Heeft iemand tips voor shopping outlets in Miami?
Irmgard
Ik zou meteen zeggen Sawgrass Mills in Sunrise. Dit is volgens mij de grootste outlet in Florida. Misschien een leuke tip is ook de outlet bij Estero in de buurt van Naples. Deze is kleiner, maar heeft vaak leuke dingen die je ergens anders niet ziet.
Jaaa, Sawgrass Mills, zou ik ook voor gaan! is niet echt in Miami maar wel goed te doen vanuit Miami.
Neem aan dat jullie een auto tot jullie beschikking hebben.
Sagrass Mills, zeker! Maar ook de Dolphin Mall vlakbij Miami International Airport is een goeie (zeker als je geen auto zou hebben).
En als je van Naples naar Orlando gaat, de Miromar outlet.
Erg mooie winkels, bv michael kors, Marc Jacobs, fossil ,tommy, ralf lauren enz.
Zeer de moeite waard. Ik heb er vorige week de nodige $ achter gelaten. Bv een mooie Marc Jacobs horloge voor € 40, verkoopprijs hier rond de € 200.
Wij gaan 2 nachten naar Miami, we vertrekken op maandagocht [uit Titusville] en willen dan s'middags een city-tour in Miami doen en dan ws overnachten bij San Juan Hotel [Miami Beach].
De volgende dag willen we dan snorkelen op Key Largo en op Islamorada Tarpons voeren... op zich hoeven we dan die avond niet weer terug naar Miami Beach [druk, duur parkeren] dus ik ben opzoek naar een ander hotel en dan misschien in de buurt van Sawgrass Mills Mall [kunnen we daar woe ocht/mi rondkijken voordat we weer terug naar Titusville gaan], iemand misschien tips?
Hoi,
Wij zijn aan het plannen om 2 dagen (1 nachtje) van Orlando naar het zuiden te rijden, om 1 dagje shopping en beach te doen en de volgende dag een boottochtje in de Everglades te doen.
Nu twijfel ik welke mall we zullen "doen", de Aventura Mall of de Sawgrass Mills Mall. Wat zijn jullie adviezen en waarom?
gr Davina
Hi Davina,
Ik heb je vraag toegevoegd aan een bestaand onderwerp over malls en outlets in Miami en omgeving. Misschien dat je hier ook al wat info kunt opdoen om je keuze te maken.
De Aventura Mall is wat luxer en ruimer opgezet. Wat minder op "koopjes" gericht.
De Sawgrass Mills mall heeft mijn voorkeur, omdat die juist de winkels heeft die mij interesseren: Sports Authority, Marshalls, Tommy, etc.
Veel shop-plezier!