Ook op de hoofdpagina staat duidelijk onder het tabelletje een voetnoot met daarin een link....
Waar heb jij die tabel zonder de link gezien dan?
Afdrukvoorbeeld
Als je een vlucht gekozen hebt (in de prijstabel) en dan bij stap 1 Vluchtkeuze kan je bovenaan klikken op meer informatie over zitcomfort, dan krijg je hetzelfde soort tabelletje met voetnoot, zonder link. Net nog even gekeken, want ik dacht al dat het aan mij lag, maar het is echt zo. Pas toen ik hier las ging ik verder zoeken naar info over bagage en dan vind je het ook wel hoor, maar je snapt mijn verwarring :)
ah. Nu zie ik het ook inderdaad. Ik snap je verwarring
Maar gelukkig heb je je stoelreservering gratis......:) dat scheelt dan weer!
Toch weer 26 euro pp!
Maar ik had nog niet geboekt hoor! (dan had ik dat andere schermpje wat Nijt linkte wel gezien).
Ik vind het echt zo'n wik en weeg gedoe qua prijs. Heb wel in m'n oren geknoopt: als ik geboekt heb, niet meer terugkijken.
Sowieso spannend om onze eerste Florida reis dan echt te gaan vastleggen. Van plannen maken naar echt doen .. is toch best een stap.
Maar ik zal nu ophouden dit topic te vervuilen :) Ben nog wat Arkefly topicjes aan het lezen hier en daar op internet om te bepalen of we nou echt Comfort willen bijboeken. Kost op dit moment € 90 pp, totaal € 270 ... kan je toch veel andere dingen voor doen ook.
Ben je lang?
Wanneer wil je gaan? (heen en terugdatum) ?
Blij dat je alleen m'n lengte vraagt .. hehe. Ik 1,72, man 1,85, kind 1,10 :) Niet bijzonder lang dus.
Voorkeur voor vertrek 14-10 en retour 4-11. Eventueel 1 week later (de prijzen voor 1 week later zijn momenteel 100 euro goedkoper).
Ik kwam trouwens net op een topic ergens anders een leuke discussie van je tegen B767-300er ... je doet goed werk hoor, met je uitgebreide reacties.
Ikzelf ben ook 1.93m en vind de economyclasse echt een hel.
Ikzelf vlieg altijd (indien mogelijk) premium. Klopt, is idd wel veel geld.