Re: Alamo Miami International Airport
WE mochten in principe kiezen volgens de medewerkster bij de kiosk in het carcenter. Eenmal beneden bij de Alamo parkeerplaats stond er precies 1 midsize SUV, een VW Tiguan. Die wilde ik niet omdat ik voor m'n werk ook een VW rijdt en ik ben op vakantie in de USA. Na even wachten kwam een witte Chevrolet Captiva. die maar genomen en....na twee dagen weer ingeruild. Ik ben 190 cm en de stoelen in die zijn gewoonweg k.. Toen maar een Hyunda Santa Fe afgenomen bij een Orlando vestiging tegen $240 meerprijs (was eerst 340) omdat die een klasse hoger is en er geen gelijkwaardige SUV beschikbaar was. En die gloednieuwe koreaan, model 2015 met 450 mijl op de teller, hield er na een acht dagen mee op. Roadsize service van Alamo is goed en binnen een half uur stond Mike van de lokale garage er. Hij kon de oorzaak van de pech niet vinden maar startkabels brachten uitkomst; hij deed het weer. Rekening $69. Alamo medewerker adviseerde de auto toch om te ruilen voor de zekerheid alleen zij belde terug met de mededeling dat men in Orlando geen gelijkwaardige auto ter beschikking had. Holliday season. Mixed feelings.