aub aanpassen naar het gebruikelijke formaat:
Periode : ..
Route: ..
Maatschappij: ..
Personen: .
Geboekt: ..
Totaalprijs: ..
Afdrukvoorbeeld
Zojuist ook nog even voor jullie periode (1/5 - 16-5 ?) gekeken: 428,80 euro, Brussel Orlando vv. Echt waar, komt een tientje kosten pp bij.......!
Show me this site, want ik ben er nog niet achter waar jij dan hebt gekeken
gr
Link verlopen en verwijderd. Gewoon bij www.connections.be
Misschien zul je me een oen vinden maar het laagste tarief is toch werkelijk € 508,80
gr
Net het linkje van Ton geklikt en ik krijg ook die prijs:
http://img194.imageshack.us/img194/7126/connectt.jpg
Je hebt echter maar 1 persoon opgegeven...
Die ene persoon kun je meestal nog wel ergens in proppen...
Je kun nu niet echt zeggen Heee.... tickets voor 428... je hebt het alleen maar over 1 passagier.
Ook komt het bijzonder vaak voor dat je bij Expedia denkt alles rond te hebben namen, adres, de hele bende... Totdat je gaat betalen... Want pas dan checked de boekingsmachine Real-Time....
Heel vaak krijg je dan pas te zien "not Available"...
Helaas, zo'n bedrag en gebaseeerd op 1 ticket zegt helemaal niets... :cry:
Het lukt ook voor 2 tickets. Zelf zijn we aan het kijken voor heen naar Miami en terug uit Orlando in de periode mei - juni 2010 en kom op 398.80€ pp.
Als het niet lukt via Connections dan kan je ook proberen via www.airstop.be en www.joker.be want beide houden ook promotieacties (Joker vanaf maandag).
Corrus, wat ben je toch soms een mopperkont die bang is dat het varken van achteren wordt opgevroten.....#-o. We hebben het hier nu even over een boeking voor HBusschers bij Connections, niet bij Expedia, toch? Dit forumlid kan op de één of andere manier de prijs niet vinden, maar wil wel boeken bij Connections. Op de één of andere manier gaat daar iets fout, want de aanbiedingsprijzen staan gewoon op de site voor haar periode.
Dan helpen we haar toch even? Met jouw reactie zou ze al snel denken dat het toch niks wordt omdat het een reclametruc is. En dat is jammer, vooral voor haar portemonnee.
Je kunt op de site van Connections gewoon voor een heel gezin boeken tijdens deze aanbieding, voor kinderen wordt een aparte, lagere ticketprijs berekend. Mattrob boekt bij hen, na telefonisch overleg, probleemloos voor vier personen voor een sch**tpijsje naar Miami. Zelf heb ik telefonisch voor een boeking van 7 volwassenen geinformeerd. Bij Connections geen probleem om te boeken voor 428,80 euro in de eerste twee weken van mei; graag zelfs! Helaas kan de rest van de familie geen vrij krijgen:mrgreen:
@ Michael: Goed gezien, in het voorbeeldplaatje...:wink:. Als je op de site kijkt, zie je dat er meerdere keuze mogelijkheden zijn met layovers van één uur en drie kwartier in Atlanta zonder dat de ticketprijs wordt verhoogd.
@HBusschers: Laat je vooral niet uit het veld slaan als je van deze aanbieding gebruik wilt maken. Verschillende forumleden boeken met plezier bij dit bedrijf en ik heb nog nooit gelezen dat aanbiedingsprijzen niet beschikbaar waren. Er wordt naar hun aanbiedingen uitgekeken. Natuurlijk zal het altijd om een beperkt aantal stoelen gaan, dus je moet wel snel handelen.
De bedrijven die Wimpie999 noemt, ken ik wel, maar 'k heb er nog nooit geboekt. Tot slot nog even dit; zoek, voor je boekt, ook even uit wat je eventueel voor parkeren of park, sleep, fly in Brussel kwijt bent. Dit voorkomt teleurstelling. Succes!
de vergelijking met een locatie waar manlief zeker nooit heen wil doet het hier ook altijd erruugg goed: het kost € 3000,- om twee weken naar Centerparcs te gaan in het hoogseizoen, maar voor datzelfde geld boeken we vliegtickets naar Amerika gaat er de afgelopen jaren in als koek. Nu maar hopen dat connections in januari weer komt met aanbiedingstarieven.
Helaas hebben de oudste 2 kinderen in de meivakantie maar 1 week vakantie en moeten dan weer drie dagen naar school voordat ze weer een aantal dagen vrij hebben. (en ik hou er niet van om ze ziek te melden....)
Mee eens dat 8 dagen ook niet gek is, maar ik wil het liefst in de zomervakantie weer richting Florida of naar het Zuidwesten en twee keer in 1 jaar zit er volgend jaar niet in. Dit jaar in de meivakantie naar NY geweest en de zomervakantie rondje zuidwesten, maar dat was een uitzondering.
Bedankt voor jullie reacties, ik heb telefonisch contact gezocht met Connections en..... tatatataaaaa tickets geboekt voor de prijs van 428,80 pp. We vliegen heel gunstig op 01052010 en retour op 14052010 (helaas één dag eerder terug) maar het prijsverschil was inderdaad teveel 429 of 510 euro (en dat voor één dag). Kids vonden het niet erg. Tevens op de terugweg niet zo'n lange stop op Atlanta.
Nu nog gunstige parkeerplaatsen vinden op Brussel (of misschien met de trein) maar ik heb nog kennisen in Eindhoven
gr
Ikzelf ben ook helemaal verliefd op connections.be!
Met beetje geluk boek ik binnenkort voor de 3de keer voor een aantrekkelijke prijs.
Afgelopen februari € 325 p.p. betaald voor Las Vegas, nu in oktober naar Orlando voor € 365 p.p. en nu waren aanbiedingen naar JKF in NY van 20/03/10 t/m 30/06/10 voor maar € 279 p.p.!! (excl. € 10 reserveringskosten p.p.) Denk niet dat het goedkoper kan!! Dus kijken of de spaarrekening en de baas het toelaat en dan boeken maar!
Dus echte aanrader deze site en zelf ben ik ook heel tevreden over expedia.nl!
279,- is praktisch voor niks :)
Wie bied nog minder??
2 volwassenen , 2 kinderen, vanaf munster osnabrueck, via http://www.skyscanner.net/ gevonden.
Check your itinerary
Depart: Fri 30 Apr 2010
06:30-06:551h 25Munster Osnabruck (FMO)London Stansted (STN)Continental Airlines CO 8810 4h 20Connect in airport11:15-15:259h 10London Gatwick (LGW)Orlando International (MCO)Continental Airlines CO 8247
Return: Fri 14 May 2010
17:55-07:058h 10 (+1)Orlando International (MCO)London Gatwick (LGW)Continental Airlines CO 8248 4h 10Connect in airport11:15-13:301h 15 (+1)London Stansted (STN)Munster Osnabruck (FMO)Continental Airlines CO 8821
Book your flights
Total price http://www.skyscanner.net/images/web...small/tsnl.gif 1.930,74 €
$2,759.80
Book Price is live
Wie kan ons helpen. Ik zoek goedkope vliegtickets op 6 oktober van orlando naar atlanta en de volgende dag weer terug. de goedkoopste die ik tot nu toe kon vinden waren 120 dollar per stuk.
Alvast bedankt!!
Delta heeft dagelijks meerdere vluchten van MCO naar ATL en terug.
Zat net een te kijken op Delta.com voor vertrek op 6 oct. terug op 7 oct. krijg een prijs van 139.00dollar omgerekend zou dat 98 euro zijn.
Oops zie net dat jij daar nog onder zit zelfs ;-(
Via Kayak kom ik bij zowel AirTran als Delta op $99,-
Misschien is het wat ?
En anders met de automobiel, al ben je dan wel wat langer onderweg.
Toch een vraagje...
Heb getracht reeds te zoeken op internet maar kann iemand vertellen welk vliegveld wordt gebruikt via Connections? Op internet staat de code Bru,Zyr. Betreft dit Gare Midi = treinstation? Of is het een 2e vliegveld ipv Zaventem?
Is gewoon Zaventem. Ik had dat bij al mijn boekingen, is geen probleem. Zolang je BRU invoert als vertrekplaats, komt het goed dus !
Luchtvaartorganisaties maken gebruik van deze alternatieve locaties binnen hun normale structuur van vluchten en tickets. Zo heeft bijvoorbeeld het hogesnelheidstreinstation Brussel-Zuid, België de IATA airport codes ZYR gekregen. Momenteel is het mogelijk om met Air France vanuit ZYR te vertrekken voor een connectievlucht via CDG (Charles De Gaulle Airport Parijs, Frankrijk)
Thanks, maar betekent dat dat ik dan daadwerkelijk dien in te checken op treinstation Brussel zuid (ZYR) om daarna door te reizen naar Zaventem... of kan ik direct naar Zaventem? Scheelt een kleine detour.
Ben namelijk niet van plan met de trein naar het vliegveld te reizen maar met de auto
MattRob zal wel gelijk hebben, hij heeft laatst nog vanaf Brussel gevlogen, ik heb het in de Wikipedia voor je opgezocht en officieel is ZYR dus het treinstation van de HSL en kun je vandaar uit aansluitend vliegen vanaf Parijs (maar wel al inchecken in Brussel op het station).
Dank je wel cloggie68,
maar daar maakte ik me juist zo zorgen om. Zie ik iets over het hoofd? Houdt het in dat ik dan vlieg vanaf Parijs? (heb ook wikipedia gelezen). Dien ik in te checken op het treinstation Brussel Midi? (voordat ik naar bv Zaventem kan reizen, zie info van mattrob). Waarom is dan de code specifiek Bru,Zyr? En niet "gewoon" Bru?
Ik heb al meerdere keren geboekt met Connections, en ook op de andere fora wordt dit opgemerkt. Maar nogmaals, als je boekt met code BRU, dan vlieg je gewoon vanaf Zaventem. Is bij ons al 3 keer goedgegaan op deze manier :mrgreen: !
Maar ik zou zowiezo even bellen, wellicht zelfs een betere prijs dan !
Beste heer Knaapje,
natuurlijk heeft u helemaal gelijk. Ik had er alleen niet meer aangedacht, en door puur toeval ben ik niet meer op het topique geweest.
Maar mocht de nood echt aan de man komen is een privébericht misschien op zijn plaats?
Verder allen bedankt voor de website tips! Ik kom idd ook steeds bij delta en airtran uit als goedkoopste. We zijn er nog niet over uit of we gaan vliegen of rijden. (waarschijnlijk vliegen) Na het U2 concert in Londen begon het toch te kriebelen om nog een 2e concert te doen, Tampa was helaas niet mogelijk vanwege een weekend cruise die al geboekt is.
Groet,
HarmjanO:)
Opgelost!
Als je verder klikt op de site krijg je gewoon een keuze tussen Bru (= Zaventem) en Bru, Zyr (= trein >> Charles de Gaulle, Parijs). De onduidelijkheid waar ik over viel betrof gewoon een 1e pagina waarin verschillende opties Bru en Bru Zyr achter elkaar geschreven stonden.
Dank voor eerdere tips/truuks
Wij hebben na het hier gelezen te hebben ook geboekt bij Connections.be en betalen 383,80 per ticket,
12 februari 2010 Brussel - New York - Orlando
26 februari 2010 Miami - New York - Brussel
met Continental Airlines
Minnie, aub even aanpassen naar voorbeeld van dit bericht: http://www.floridaforum.nl/showthrea...11&postcount=3
Aanbieding!!!
Nu bij Connections.be, een retour Orlando in de voorjaarsvakantie (20 - 27 februari 2010) met vertrek vanaf Brussel voor E398!
Wij hebben geboekt via Ebookers.
vertrek 22-04-2010
terugkomst 14-5-2010
4 volwassenen / 2 kinderen
British Airways
totaalprijs 3201 euro
Amsterdam - Londen - Orlando
Orlando - Londen - Amsterdam
Aankomst in florida 15:30
Vertrek vanuit Florida 17:30
Eindelijk hebben we ook geboekt via connections.be
periode: 17/5/2010 - 7/6/2010