Als je wilt weten wat de verschillen zijn kan je ook altijd kijken op www.seatguru.com.
Ik weet niet of United al de 787 heeft besteld maar het is wel zo dat de productie van 767 stopt en dat daarvoor in de plaats de 787 komt.
Afdrukvoorbeeld
Als je wilt weten wat de verschillen zijn kan je ook altijd kijken op www.seatguru.com.
Ik weet niet of United al de 787 heeft besteld maar het is wel zo dat de productie van 767 stopt en dat daarvoor in de plaats de 787 komt.
De 787 is kleiner dan de 767... :D
Nou ben ik een leek op dit vlak, maar als ik de verschillende varianten van de 767 en 787 met elkaar vergelijk dan ontloopt dat elkaar niet zo heel veel. En dan heb ik het zowel over de fysieke afmetingen als aantal passagiers die beide typen kunnen meenemen. Maar zoals ik al zei, ik ben een leek op dit vlak.
Ligt er volgens mij aan welke types je met elkaar vergelijkt :) Maar als je de 787-8 met de 767-300ER vergelijkt dan heeft de laatste meer stoelen..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Boeing_787
787-3
De 787-3 is een versie van deze familie die dient als vliegtuig voor binnenlandse vluchten en dan gezien het aanzienlijk bereik, voor de Amerikaanse markt. Het toestel is dus geoptimaliseerd voor relatief korte afstandsvluchten. De -3 heeft motoren met een kleinere fan dan zijn grotere broers en heeft een andere vleugel. Het toestel bevat in standaard configuratie 296 stoelen, en heeft een reikwijdte van 6500 km. Hiermee is de -3 de directe vervanger van de Boeing 767-400 en is hij in trek bij LCC's en luchtvaartmaatschappijen die veel capaciteit op relatief weinig afstand nodig hebben, zoals in Japan of China.
787-8
De 787-8 is het toestel dat ontwikkeld is om de 767-200, 767-300 en de 767-300ER te vervangen. Het heeft een veel grotere reikwijdte dan die types. Het toestel is qua afmetingen gelijk aan de 787-3, maar heeft een andere vleugel, grotere motoren, en andere snufjes. Het toestel is speciaal geoptimaliseerd voor long-haul-operaties. Aangezien juist de 767-familie nodig aan vervanging toe was, zijn er hiervan tot op heden ook het meest besteld. Het toestel biedt in normale drieklassenconfiguratie 223 stoelen in 8-abreast, waardoor de stoelen rond de 48 cm breed zijn. De reikwijdte is 15.800 km.
787-9
De 787-9 is de grootste variant vanuit de 787-familie. Het biedt de beste 'seat-mile cost' van alle toestellen uit de 200-300 LCA-markt. De 787-9 bezit standaard 263 stoelen in 8-abreast, en 282 in 9-abreast. Het toestel is de vervanger van de A330-300, 767-400ER, de A300-600 en van de 747-400M, als vervanger voor passagierstoestel, omdat de combi's ongeveer 260 stoelen bezitten. Het toestel heeft een reikwijdte van 16.300 km.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Boeing_767
Boeing 767-200 kan een afstand van 13.000 km afleggen, met 180 tot 250 passagiers
In een Boeing 767-300(ER) kan men 210 tot 300 passagiers over een afstand van 12.000 km vervoeren met twee nog krachtiger motoren.
http://orlandotips.nl/phpBB2/images/smiles/icon_lol.gif http://orlandotips.nl/phpBB2/images/smiles/icon_lol.gif http://orlandotips.nl/phpBB2/images/smiles/icon_lol.gif http://orlandotips.nl/phpBB2/images/smiles/icon_lol.gif
We hebben net te horen gekregen dat we 2400 euro op onze rekening gestort krijgen. ( ze hadden ons ibannr niet, nu wel dus)
Daarnaast hebben we in totaal voor 2000 dollar vouchers van United gekregen.
Ik moet zeggen: de afwikkeling is erg snel gegaan en zonder te hoeven
leuren!!!!
http://orlandotips.nl/phpBB2/images/...n_confused.gif http://orlandotips.nl/phpBB2/images/...n_confused.gif http://orlandotips.nl/phpBB2/images/...n_confused.gif http://orlandotips.nl/phpBB2/images/...n_confused.gif
Wie weet hoe dat werkt met die vouchers? Elk van ons heeft voor 500 dollar ontvangen. Begrijp ik het goed dat we voor de kinderen een volwassen ticket moeten kopen en dan de voucher kunnen gebruiken over het basisbedrag zonder tax en fee? Krijg je dan voor het niet benutte stuk een nieuwe voucher? Mag ik op één vlucht 2 vouchers per persoon gebruiken?
Moet je via hun site boeken? (las dat de prijzen daar behoorlijk hoger zijn)
Een hele hoop vragen zo op de vroege ochtend. http://orlandotips.nl/phpBB2/images/...on_redface.gif http://orlandotips.nl/phpBB2/images/...on_redface.gif
Mag ik vragen waarom de storting gedaan is ? Ik kon het zo snel niet vinden.
Wat boekingen bij United zelf betreft. Die zijn zeker niet duurder, en vaak zelfs goedkoper, dan bij de diverse internetaanbieders, superaanbiedingen daargelaten.
Wij vliegen ook regelmatig met United, en komen na grondig onderzoek, toch vaak weer op hun eigen site terecht.
Hoi Addict,
Wij hebben vorig jaar ook vouchers gehad en ik zal even vertellen hoe het bij ons werkte.
De voucher gaat inderdaad alleen over het basisbedrag en niet over de taxes en fees. Voor kinderen geldt gewoon de kinderprijs voor een ticket en daar krijg je dan die korting op.
Je mag voor 1 vlucht alle vouchers gebruiken. Of je een "tegoedbon" krijgt durf ik niet te zeggen, maar ik verwacht van niet.
Er geldt wel een tijdslimiet wanneer je de vouchers moet innen. Het staat er ook op, ik meen binnen een jaar na uitgifte van de vouchers moet je een reis hebben geboekt. Die reis mag dan wel weer na die datum liggen. Het belangrijkste is dat je hebt geboekt binnen dat jaar.
Je moet niet via de site boeken, maar telefonisch via een nummer in Amsterdam. Ik heb het nummer niet bij de hand, maar je kunt het via de site van Schiphol opzoeken bij United.
De vouchers moet je dan vervolgens naar een afdeling van United in Polen sturen. Dit vouchers worden vervolgens verrekend met de basisprijs en wordt daarna automatisch van je creditcard geincasseerd. Die moet je ook opgeven bij het boeken.
Wij hebben dit zo gedaan en ik weet van nog een aantal mensen die vorig jaar ook in de meivakantie zijn geweest (die hadden ook vouchers ontvangen) dat het bij hen net zo ging. Wij hebben in ieder geval weer een leuke vakantie voor de boeg, dankzij de vouchers naar ditmaal Las Vegas en de Grand Canyon.
Succes met boeken!!
Op de heenweg was onze vlucht eerst vertraagd en daarna geannuleerd.
We vertrokken 24 uur later. Daarvoor krijg ik per persoon 600 euro (wel zelf aangeven bij de balie op het vliegveld) Daarnaast mochten we ook nog een formulier invullen. Dit formulier werd samen met een excuusbrief overhandigd bij het inchecken. We kregen per persoon een 250 dollar voucher.
Op de terugweg hadden we vertraging van bijna 5 uur. Weer een flyer ingevuld en weer per persoon een 250 dollar voucher ontvangen.
Bedankt voor de info tot zover =D>
Je kunt via de United site ook een boeking maken en deze in optie zetten. Vervolgens ga je voordat de optie verloopt naar de United balie op Schiphol om de boeking definitief te maken. Je kunt dan ook gelijk de vouchers afgeven en laten verrekenen. Als je naar United wilt bellen, het nummer is: 020-201 3708.
Bij vouchers ligt het er alleen wel aan of je ze kunt combineren, welk type voucher het is. Wij hebben vorig jaar vouchers gekregen van United vanwege vertraging, en later nog een keer extra vouchers omdat we hoorden dat anderen meer aan vouchers gekregen hadden terwijl zij minder problemen hadden dan dat wij hadden. Helaas waren deze vouchers niet te combineren.
Wij hebben via het nummer in Amsterdam geboekt, en de vouchers opgestuurd.
Bedankt, ik heb direct maar even gebeld.
Het blijkt dat de vouchers over rwee reizen moeten worden gespreid. Ze zijn niet te combineren.[-X
Wat kan is boeken rechtstreeks of bij het reisbureau.
Wie weet welke reisbureau´s die vouchers accepteren?:idea:
Hallo,
juist met United gevlogen: Brussel-Washington-Orlando, Miami-Washington-Brussel
Alle vluchten zeer goed op tijd vertrokken, zeer goed op tijd aangekomen, vlotte incheck, goede beenruimte (wel gangplaatsen), goede service.
Twee opmerkingen:
- Check online in: bespaart je heel veel tijd op de vlieghaven zelf
In Brussel is er een speciale incheckbalie voor de mensen die online ingecheckt hebben, maakt serieus veel verschil
- vanaf 20 april wordt United "cashless" dwz geen cash betalingen meer op het vliegtuig voor alcoholische drank of duty free, enkel credit cards
Een goede vlucht!
wij hebben bevestigde plaatsen voor zowel de heen - als de terugvlucht. Op de heenlucht 2 aan 2 (mv 2 kids) maar op de terugvlucht alles achter of van elkaar. DAt is niet prettig. Weet iemand hoe we dit kunnen veranderen?
Heb je al op de united site ingelogd en gekeken of je daar de stoelen kunt aanpassen? Zo niet, zou je even kunnen bellen, en anders bij inchecken nogmaals vragen of ze wat kunnen doen.
Ik heb zojuist gebeld en ook telefonisch hebben ze maar 30% van alle stoelen vrijgegeven. Wij konden voor de terugvlucht van 4 mei niks wijzigen, dat moeten we dus in Orlando (of Washington??) nogmaals vragen. Wij hebben op de terugreis ook 4 stoelen aan het gangpad en da's voor onze kids van 5 en 6 niet zo prettig.
Ik kan pas 24 van te voren inloggen, we vetrekken donderdag dus dat ga ik zeker doen. Maar met 2 kleine kinderen (7 & 9) verspreid over het vliegtuig zie ik niet zitten
Meestal regelen ze anders wel iets in het vliegtuig zelf hoor, de stewards en stewardessen, als je het vriendelijk vraagt. Vorig jaar hebben wij dat ook meegemaakt met mensen met kinderen die niet bij elkaar konden zitten. Meestal zijn passagiers wel welwillend om mee te helpen.
Wel een beetje bizar hoor, het lijkt erop dat een aantal mensen er de gewoonte van maken om dan maar zo laat mogelijk in te checken op zaterdag zodat ze leuke aanbiedingen zoals pak geld of businessclass dag later of vouchers krijgen waarmee men bijna gratis meekan een volgend keer.
Natuurlijk, het is ook een beetje afgunst van mijn zijde aangezien ik ondanks al die vluchten die kant op, alleen maar een voucher van 300 dollar heb gekregen wegens defect aan stoel + entertainment..](*,)
pfffffffff
Ik reageerde op :
En daarbij, dit is toch een algemeen topic over United / TED ? En dit lijkt de enigste maatschappij te zijn die vrolijk
vouchers uit loopt te delen.
Oh...gelukkig, want volgens mij gaat de discussie hier voornamelijk over bezorgde ouders die graag met hun gezin bij elkaar willen zitten.
Zelf mis ik even wat er bizar aan de discussie of het onderwerp is. Verhalen over 'bewust' laat inchecken heb ik even gemist.......
Ik geloof dat ik de logica van het bericht van Floridajunkie ook even mis?
Ja, ik mis 'm ook ;)
pffff. aangepast :twisted:
Ik heb meermalen gebruik gemaakt van United; gelukkig nooit enige reden gehad om een voucher te claimen. Wel bij Delta - en daar ook gekregen.
Dus nee, United is niet de enige maatschappij die vrolijk vouchers loopt uit te delen. Delta doet het ook, maar dat was niet echt vrolijk te noemen... ;)
Dank je Blue!
Ik mis um ook even, maar even ter verduidelijking aangezien dit berichtje van mij was. Dit is was eigenlijk een geluk bij een ongeluk. Wij stonden netjes 3 uur van te voren op Schiphol. Daar bleek dat het vliegtuig vertraging had.
Toevalligerwijs vroegen wij aan een medewerkster van United hoe het nu verder moest met de overstap. Een overstap gemist hadden wij nog niet meegemaakt.
Zij kwam met dit aanbod om een dag later te vliegen en dan Business. Omdat wij sowieso de aansluitende vlucht zouden missen was een overnachting niet uitgesloten in Washington, vonden wij dit voor ons een goede keus. Mede omdat wij een kwartiertje van Schiphol wonen. Die vouchers was voor ons eigenlijk een "kadootje" want dat was niet de reden om in te gaan op haar aanbod.
Dus om nu te zeggen dat mensen hier specifiek voor gaan om dit voor elkaar te boksen, vind ik vrij kort door de bocht.
Het was een meer een geluk bij een ongeluk!! Ik ga er ook zeker niet vanuit dat we deze keer dit ons weer overkomt. Het scheelt je ook weer een dag vakantieplezier, dus laat mijn vlucht maar gewoon doorgaan.
Maar nogmaals deze reactie was op een vraag van iemand die zich afvroeg hoe het werkte met de vouchers.
Toegegeven, ik heb deze service van United wel als zeer prettig ervaren en door hun vouchers vliegen we dus volgende week weer met hen.
bij deze wens ik iedereen die in de meivakantie gaat een hele fijne vakantie toe, met geen vertraging:-D:-D
...en ik zou me daar ook zeker niet voor generen......\\:D/ Heerlijk, zo'n meevallertje! Zo leuk is het niet als je een dag van je toch al korte vakntie door de nues geboord krijgt. Perfect opgelost door de maatschappij, en zo hoort het, toch? Geniet er van!
wij hebben 2x meegemaakt dat tijdens het inchecken ons gevraagd werd in geval van overboeking, of wij dan een dag later wilde vliegen in de business class + 600 dollar pp kado.
dat leek ons een prettig begin van de vakantie, een nachtje in het sheraton + 'gratis vliegen', maar er was uiteindelijk natuurlijk geen sprake van overboeking.
ik heb het idee dat ze dit elke dag vragen aan meerdere mensen.
groet Harold
Dat vragen ze zeker niet als je met een kind vliegt???
Volgens mij heeft nog een gezin meegemaakt, zondag met businessclass. Kinderen waren schat ik tussen 6 en 10 ?
Wij hebben vorig jaar een voucher gekregen van 200 dollar voor defecten gedurende de vlucht. Deze heb ik nog weggegeven. Waarom weet ik niet, maar vorige week heb ik een nieuwe voucher gekregen van 200 dollar. Het lijkt op makkelijk uitdelen, maarja.. wat helpt 200 dollar nu eigenlijk op een groot bedrag. Daarbij ben ik nog altijd in gevecht over bijschrijven miles op kaart:-k
Thanks gaan we zeker doen.
En ik kan beamen dat het verliezen van een vakantiedag toch ook wel jammer is, je bent ineens weer thuis met je koffers. Je hebt niks in huis, want je ging op vakantie.
Je bent toch ook ongerust, zal het de volgende dag wel goed gaan. Vliegen we dan wel op tijd?
Maar generen doen we ook zeker niet hoor:razz: We gaan nu lekker genieten in het Westen van USA (Las Vegas, Grand Canyon ed)
Ja hoor. Ons gezin bestaat uit 2 volwassen en 2 kinderen van toen 10 en 12.
Met ons was nog een gezin die hetzelfde aanbod heeft gekregen en ik weet dat die 2 jongens jonger waren als onze kinderen.
Dus ook met kids kun je zo'n aanbod krijgen.
Ik heb bij United Airlines (via een reisburo) economy tickets voor Orlando geboekt. Nu lees ik dat er ook een economy plus sectie bestaat aan boord van hun 767 naar Chicago. Op welke wijze kan ik het beste mijn naar economy-tickets opwaarderen naar economy plus ?:?
Via je reisburo denk ik, aangezien je daar geboekt hebt. Ik denk niet dat je dit nu nog op een andere manier kan doen.
En anders op het vliegveld, indien er dan nog plaats is natuurlijk.
Ik zou trouwens goed naar je stoelnummers kijken... wij vlogen met 3 van de 4 vluchten economy plus zonder daarvoor betaald te hebben :)
Bij ons precies het zelfde 2 van de 4 vluchten economy plus zonder dat we daar extra voor betaald hadden.
Die stoelen worden op de luchthaven zelf toegewezen. Alleen als je een lidmaatschap voor economy plus gekocht hebt kan je direct die stoelen kiezen. Kijk op deze link voor meer informatie https://store.united.com/traveloptio...ry_id=UM_LEGRM
Ik kreeg al standaard Economy Plus toegewezen door het reisbureau en kon de stoelen ook wijzigen op internet... het was een raamplek dus ik vond het wel prima. Er stond niet bij dat het Economy Plus was, maar toen we gingen zitten zagen we het stickertje.. en het vliegtuig was leeg dus ben de stoelen ervoor gaan zitten zodat mn vriendin meer ruimte had om te slapen :)
Wij hebben momenteel ingeboekt voor gewone economy.
En alsook onze plaatsen al gereserveerd voor het vliegtuig (ik weet deze kunnen nog steeds veranderen)
Bestaat die kans er dat wij geupgrade worden?
groetjes, sven