-
Re: Contoleren oudere toegangsbewijzen.
Dit staat er op AllEars:
"Currently, the only way you can check what you have remaining on a valid ticket is to take it to a Guest Relations or Ticket Sales office at the parks or Downtown Disney, or to the Lobby Concierge (formerly Guest Services) desk at your Disney resort. The best way I know of to keep track is to write the number of remaining days on the back of the ticket with a fine point permanent marker. IMPORTANT: Do not write over the index numbers at the bottom of the ticket or on the magnetic strip."
-
Disneytickets
Hi ik had een vraagje over de Disneytickets als je nu een 6 dagen ticket koopt mag je dan in alle Disneyparken of maar in 1 park?
-
Re: disneytickets
Hangt ervanaf wat voor kaartje je precies koopt.
Een gewoon 6 daags kaartje is goed voor 6 x één dag in een Disneypark naar keuze (in Disneyworld Orlando uiteraard)
Als je een kaartje met een hopperfunctie hebt, mag je in die 6 dagen ook nog per dag verschillende parken bezoeken, bv, overdag naar Animal Kingdom, en dan 's avonds nog eens naar het MK voor de parade.
Eric
-
Re: disneytickets
Disneytickets kun je met vele opties krijgen. Met de "base" tickets kun je elke dag één park in, elke dag wel een ander park, maar één park per dag. Met de "hopper" optie erbij kun je elke dag meerdere parken bezoeken, dus bijv. 's ochtends naar Magic Kingdom, 's middags naar MGM en 's avonds naar Epcot. En dan heb je nog de Water Fun & More optie waarmee je ook nog een aantal dagen toegang hebt tot de waterparken van Disney (Typhoon Lagoon en Blizzard Beach), Disney Quest en Pleasure Island.
Kijk ook eens hier voor de verschillende mogelijkheden van tickets.
-
Re: Disneytickets
-
Hallo hier nog een vraagje.
Ik wil bij AE Disneytickets bestellen voor heel de familie.
Nu is mijn vraag.
Mijn zoon gaat met vrouw en kind een week vroeger dan wij.
Dus zijn tickets zijn 1 week vroeger geactiveert dan die van ons.
Geeft dat een probleem, daar de tickets maar 14 dagen geldig zijn.
-
Je activeert ze ter plekke. Dus als hun apart gaan dan heb je samen nog maar 1 week als ze hem al eerder activeren.
-
Ja maar ieder heeft toch zijn eigen tickets . En als wij een week later gaan dan activeer ik toch mijn eigen ticket pas , of ben ik verkeerd.
Ik wil voor 6 pers. en 3 kinderen bestellen ,dan heb ik toch 9 tickets
Waarvan er 3 een week vroeger geactiveert zijn
-
Als hun bij aankomst direct naar de parken gaan activeren ze hiermee (aan de poort) inderdaad hun tickets en zijn ze inderdaad nog maar een week geldig als jullie arriveren.
Als ze zich kunnen bedwingen ;-) en wachten tot de rest aankomt en jullie gezamenlijk de eerste stap in Disney wagen, worden de tickets dan pas geactiveerd.
-
14 dagen geldig vanaf het eerste bezoek. Wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen?
-
Ik denk dat ik weet waar ze bang voor zijn, nl dat de overige tickets dan ook meteen worden geactiveerd.
Dat is NIET zo. Je activeerd per ticket, niet per groep.
Eric
-
Heb nog een vraagje.
Wil juist mijn tickets bestellen bij American Estates,
maar telkens komt er bij land steeds Nederland.
Kan ik dan niet bestellen vanuit Belgie????
-
Je kan het vakje waar Nederland in staat leegmaken en daar Belgie intikken.
Weet alleen niet zeker of AE ook naar Belgie opstuurt. Misschien eerst even bellen?
-
Heb nog een vraag.
Heb juist 10 dagen tickets besteld bij A.E.,nu is mijn vraag,als ik op het laatst van mijn vakantie nog te veel dagen over heb,mag ik dan dezelfde dag voor twee dagen naar een ander park???
-
Lees je vraag nog eens goed door. Echt duidelijk is het allemaal niet :)
Geef ook even aan wat voor een tickets je precies gekocht hebt (met Hopper?)
Ik gok trouwens dat je het volgende bedoeld:
Citaat:
Am I allowed to use two days off of my MYW Base ticket (non-hopping) if I decide I want to go to a second park on the same day as the first?
No you are not. The tickets are sold and the computer system is based on the number of days you have, not the number of park visits. Once you have used a non-park hopping ticket at any park, the computer system will not let you use it at another park on the same day. You are allowed to re-enter the same park you already went into later the same day.
http://www.allearsnet.com/pl/ticket.htm
-
- Base-tickets zijn voor 1 park per dag.
- Hopper-tickets zijn voor meerdere parken per dag.
Uitzonderingen zijn er niet!
Dus afhankelijk van welke tickets je hebt kun je één of meerdere parken per dag in.
-
Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking
Hoe zit dat nou precies met die ultimate tickets?
Alle verkoopsites incl. de internationale pagina van waltdisneyworld.com zeggen 'alleen voor UK and Ireland residents', terwijl je ze als inwoner van veel andere Europese landen ook kunt bestellen. Voor ons zou het een stuk handiger zijn om deze tickets te gebruiken, maar we willen uiteraard niet het risico lopen om bij de gates te horen te krijgen dat wij als nederlanders deze tickets niet mogen gebruiken.
-
Bij de gates wordt NIET gecontroleerd uit welk land je komt, ze kunnen wel naar je ID vragen, maar het maakt dus NIET uit waar je vandaan komt !!
Gewoon bestellen dus.
Eric
-
Disney Tickets op naam?
Heb gisteren onze disney tickets ontvangen voor komende zomer, onderaan ieder kaartje staat echter onze achternaam. 2 kaartjes zijn echter voor vrienden die een andere achternaam hebben. Ik heb bij de bestelling echter niks op moeten geven op wiens naam de kaartjes moeten staan. Ik neem toch aan dat ze daar geen probleem van maken bij de ingang?
-
Re: Disney Tickets op naam?
Is volgens mij geen probleem. Je valideert de pas de eerste keer met je vingerafdruk.
Daarmee wordt hij aan een persoon gekoppeld.
-
Re: Contoleren oudere toegangsbewijzen.
Hey Marcel,
Misschien een tip. Wij hadden ook tickets (uit 2001) Hier zaten geen parkdagen meer op maar wel nog extra's (waterparken of Quest). De extra's konden ze niet zien bij Guest relations. Als er geen parkdagen meer op zitten zeggen ze daar dat de tickets leeg zijn. Misschien een punt om even op te letten want de extra's zijn natuurlijk ook altijd erg leuk om te doen.
Nicole
-
Re: Tickets verkopen met dagen die over zijn?
Ik heb de zoekterm eens gebruikt; en bovenstaande topic gevonden.
En om het meteen voor iedereen duidelijk te maken. In Kissimmee zijn er meerdere winkels (supermarkten; bij de IHop, ...) die tickets terug opkopen.
We hadden 2 4-Flex tickets voor 14 dagen van Universal, en hebben er nog $ 50 voor terug gekregen. HIer waren we content mee. :)
Zij verkopen die tickets ook weer.
Het hele gedoe met controle is ver overroepen. De eerste dag nemen ze weer zogezegd je vingerafdruk; maar die stelt niets voor. Verder is er nooit controle geweest. We hadden zelfs geen handtekening op onze tickets gezet.
We hebben onze tickets gewoon in Kissimee; in een ticketverkoop stand in ons hotel gekocht. We hebben zelfs korting gekregen op de originele prijzen van Universal.
Ik heb wel gemerkt dat de opkopers liever Disney tickets opkopen, dan Universal; want die hebben ze veel meer op stock.
Maar je kan dus zelfs tickets bij hun kopen; zelfs voor de diner partys etc.
Pascal
-
In tegenstelling tot het vorige bericht werden wij wel gecontroleerd in kwam ik niet door de controle. We hadden wel legale kaartjes die we onderling verwisseld hadden.
Het blijft natuurlijk de vraag of je het risico wilt lopen om twee keer kaartjes te moeten kopen.
-
Daarnaast is het illegaal om je tickets op te kopen van zo'n standje.
Tickets eraan evrkopen durf ik niet te zeggen of dat illegaal is, vast wel.
Betaal toch gewoon de prijs die je moet betalen, kijk eens bij wat kaartverkopers/aanbieders in Nederland een leuke prijs met korting voor 6 daagse tickets.....
-
Wij zagen in de buurt van ons hotel ook verschillende reclameborden voor dit soort dingen, het verkopen en inkopen van gebruikte tickets. Hoewel wij ook een dag over hadden op onze Disney tickets, hebben we hier geen gebruik van gemaakt. Het is gewoon illegaal en ik speel het liever eerlijk :)
-
Moeten jullie weten. Wij hebben netjes $ 50 van zo een opkoper gekregen voor onze 2 ticketten. Wat hij er verder mee doet interesseert me bitter weinig.
We hebben onze ticketten dus wel in een officieel punt in een hotel gekocht. Met een voucher gelijk bij Universal. Maar nadat we deze ingewisseld hadden voor 2 ticketten, waar dus netjes de datum van eerste gebruikname op kwam staan, en we onze vinger op een vingerafdrukscanner moesten plaatsen, werd er verder niets gecontroleerd. We hadden zelfs geen idee welk kaartje van wie was, en iedere dag ging dat gewoon onder de scanner om de barcode te lezen; en waren we binnen.
Ik heb diverse mensen gezien die zo kaartjes kochten om een park te doen. Blijkbaar is dat toch dikke business.
P.
-
Ik heb vorige week "gewoon" tickets voor 1 dag gekocht bij Disney zelf. Heb voor de "hopper" variant gekozen want wij willen op 1 dag Animal Kingdom en
Epcot doen(wij hebben gereserveerd bij Le Cellier in Epcot) en misschien zelfs HEEEEEEEEEEEEL even Magic Kingdom.
Ik heb voor deze tickets (2 pers) $ 247.08 betaald en volgens mijn creditcard is dat iets van € 173.- (de koers is nu nog beter dus het kan nog goedkoper zijn).
Tickets meteen geprint dus dat is ook al geregeld.
Succes!
-
1 daagse tickets kunnen alleen bij Disney zelf worden aangekocht, hetzij via internet anders bij de gate, verder nergens.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Yvet
1 daagse tickets kunnen alleen bij Disney zelf worden aangekocht, hetzij via internet anders bij de gate, verder nergens.
Er zijn wel enkele aanbieders (o.a. TicketMania) die ook ééndaagse tickets leveren, maar die doen dan een "service charge" van ca. $5 bovenop de reguliere prijs die je aan de kassa bij Disney betaald. Ze leveren ie tickets alleen maar als een soort extra service, ze verdienen er verder niets aan.
Voor de één- en tweedaagse tickets kan ik je dus alleen maar adviseren om ze gewoon bij Disney aan de kassa te halen.
Veel plezier!!
-
Wij gaan 1 week naar orlando; wij willen niet alleen naar disney, maar ook naar universal studio's dus veel parken en weinig dagen.
In Orlanda heb je veel verkooppunten van disney tickets. Heeft iemand ervaring of het beter is de kaartjes ter plaatse te kopen of toch via internet? Bestaan er enige combinatie's van disney en universal?
-
Er bestaan geen combinaties tussen Disney en Universal, je zult dus losse tickets moeten kopen.
Je kunt je kaartjes het beste via internet kopen, is altijd goedkoper, tenzij je maar één dag naar Disney wil gaan.
-
Hey Michael (en natuurlijk alle anderen),
Wij waren gisteren op de vakantiebeurs in Utrecht en daat ben ik bij een stand geweest www.themeparkticketsdirect.com (ze stonden hier voor het eerst)
Ik heb daar een folder meegenomen en volgens mij zijn de prijzen voor de parken goed. Ze hebben niet alleen de Disneytickets maar ook zele andere zoals bijvoorbeeld Orlando flex tickets, Seaworld, Discovery Cove, Kennedy Space Dinner Shows, en ook tickets voor shows en parken in andere landen.
Ik heb nog geen tijd gehad om alles goed met elkaar te vergelijken maar ze geven wel een laagste prijs garantie.
Michael, misschien kun jij hier eens naar kijken? (voor de Disneytickets) volgens mij is het een goede aanbieder.
Nicole
-
Citaat:
kol
Wij waren gisteren op de vakantiebeurs in Utrecht en daat ben ik bij een stand geweest
www.themeparkticketsdirect.com (ze stonden hier voor het eerst).
Altijd goed als er weer een nieuwe aanbieder bijkomt.
Citaat:
kol
Ik heb daar een folder meegenomen en volgens mij zijn de prijzen voor de parken goed.
Ben ik niet helemaal met je eens. Ik heb even naar de prijs van een 10-daags base-ticket gekeken en daarmee zijn ze (voor volwassenen) met hun € 165 al €10 duurder dan bijv. AE en bijna €20 duurder dan Undercovertourist (prijs in dollars tegen huidige koers van 1,48995.
Citaat:
kol
Ze hebben niet alleen de Disneytickets maar ook zele andere zoals bijvoorbeeld Orlando flex tickets, Seaworld, Discovery Cove, Kennedy Space Dinner Shows, en ook tickets voor shows en parken in andere landen.
Daar zijn ze niet de enige in. Bijna alle aanbieders die ik in het bestandje opgenomen heb bieden dit ook aan.
Citaat:
kol
Ik heb nog geen tijd gehad om alles goed met elkaar te vergelijken maar ze geven wel een laagste prijs garantie.
Heb even hun algemene voorwaarden bekeken en die prijsgarantie is beperkt tot aanbieders van tickets in de UK & Ireland". Tja, dan houd je alle aanbieders in de VS die ook naar NL versturen buiten de garantie ....
Met die garantie zijn ze overigens ook ze niet de enige. Bijv. AE biedt dit ook. En ik ben nooit zo voor zo'n laagste prijs garantie. Dat betekent namelijk dat je je voorwerk niet goed hebt gedaan, en het wordt je nog wel zo gemakkelijk gemaakt (door mij) met het vergelijkingsbestandje.
Citaat:
kol
Michael, misschien kun jij hier eens naar kijken? (voor de Disneytickets) volgens mij is het een goede aanbieder.
Ik ben niet zo enthousiast over de website. Ik vind de website veel minder overzichtelijk dan die van de meeste andere aanbieders. Allereerst willen ze je reisdata weten (wat moeten ze daar mee?) en vervolgens is het lastig om een goed prijsoverzicht te krijgen. Zo is het lastig om zelf te vergelijken of het misschien gunstiger is om wat meer of minder dagen te nemen, of wat het kost als je al dan niet de hopper of WF&M optie erbij neemt.
Dan de Algemene voorwaarden nog een keer. Ze hebben wel een Nederlandstalige website, maar de voorwaarden zijn geheel in het Engels. Da's dan weer jammer. En ook dat er alleen maar wordt verwezen naar "UK & Ireland", terwijl ze blijkbaar ook de Nederlandse en Duitse markt willen aanboren.
Datzelfde "taalprobleem" geldt ook voor de onderdelen "Over ons".
Wat me ook opvalt is dat er geen adres in Nederland wordt opgegeven. Onder "contact" staat wel een Nederlands telefoonnummer (020- etc), maar niets. Via diverse websites heb ik geprobeerd te achterhalen wie er achter dit telefoonnummer zit, echter zonder resultaat.
Wat mij betreft dus (nog) geen doorslaand succes, maar zeker een aanbieder om in de gaten te houden als er verbeteringen op de website komen.
NB: Bovenstaande is mijn mening c.q. zijn mijn bevindingen op basis van toch een behoorlijke ervaring. Maar uiteraard kan iedereen hierover anders denken, lang leve de vrijheid!
-
Hey Michael,
Heel helder wat je hier schrijft. Een aantal punten ben ik het dan ook zeker met je eens. Website is inderdaad niet overzichtelijk en wat ze met de reisdatum willen snap ik ook niet helemaal (misschien dat dit standaard wordt gedaan omdat ze ook tickets verkopen waar je bij moet reseveren voor een bepaalde voorstelling). De folder die ik gekregen heb is dit wel (overzichtelijk). Ik wil wel een folder naar je opsturen als je dit prettig of overzichterlijker vindt.
Ik had alleen de 10 daagse hopper met fun en more (omdat ik hier zelf in ben geintresseerd) vergeleken en daar waren ze even duur als de goodkoopste van de andere aanbieders (€226,-) Het waren de nieuwe tickets (10+10)
Ik ben het ook met je eens dat ik graag wil zien wie (en welk adres) er achter een telefoonnummer zit.
Op de folder staat in het Nederland: (ik citeer)
Prijsgarantie: Als u dezelfde tickets op een andere website van een officiële ticketleverancier (touroperators uitgesloten) voor een lagere prijs vindt, e-mail of bel ons en we garanderen u een betere prijs.
Dit lijkt me toch wel duidelijk.
Nicole
-
Citaat:
Michael66
Opvallend:
Ik ben bezig het bestandje te updaten, en kom enkele opvallende zaken tegen:
- Ticketmania levert de nieuwe WF&M-tickets voor de oude prijs! Vreemd: de 6-daagse Hopper+WF&M voor volwassenen is goedkoper dan de 3-, 4- en 5-daagse. Dat geldt ook voor het 7-daagse kinderkaartje, dat goedkoper is dan de tickets met minder dagen. En tijdelijk geen verzendkosten (normaal is dat $10).
Dat van de 6 daagse Hopper+WF&M was mij ook opgevallen. Wat ik vreemd vond is dat de "child" versie van dit ticket $ 35 duurder is dan de "adult" versie. Ik heb dan ook afgelopen week 4 "adult" tickets i.p.v. 3 + 1 besteld. Als ik beter had opgelet had ik nog $ 9 kunnen besparen door een 7 daags "child" ticket te bestellen :-).
Overigens was de middenkoers (b.v. NOS TT 502) op die dag nét onder de € 1.48 en werd er op mijn Postbank creditcard met € 1.45 gerekend, wat ik een schappelijke koers vind.
Citaat:
Marjol
Heeft iemand al wel eens besteld bij Ticketmania? Het lijkt allemaal zo mooi... :)
Ik laat het je weten als ik ze ontvangen heb.
-
Annuleren van toegangskaartjes
Graag willen wij toegangskaartjes via internet boeken (bijv. bij undercovertourist).
Weet iemand hoe dat in z'n werk gaat indien men moet annuleren?
Kan je dan er nog iets voor terug krijgen? (heb wel op hun site gekeken maar mijn engels is niet zo goed/ ik wil het zeker weten vandaar).:-k
-
Re: Annuleren van toegangskaartjes
Nee je krijgt van hun niks terug.
De kaartjes die je koopt hebben ook geen verloop datum ofzo dus mocht je moeten annuleren kun je altijd ze volgend jaar nog gebruiken.
De enige die misschien wat terug geeft is je annuleringsverzekering maar dat ligt aan de voorwaarden.
-
Citaat:
Yvet
Nee je krijgt van hun niks terug.
Da's niet juist Yvet. Net als de meeste andere aanbieders van tickets heeft Undercovertourist een Refund Policy, oftewel een geld-terug-regeling. Die staat onderaan de pagina met de ticketprijzen:
Citaat:
Refund Policy
Attraction ticket
purchases are refundable (except Cirque du Soleil - La Nouba). Even if tickets have been shipped (only un-used tickets will be refunded).
- The Best Refund Policy in the business
- Common sense business practices are used when dealing with your request.
- A re-stocking fee of 5% of the total order amount will be charged. This covers shipping, handling & the processing fees associated with accepting your credit card.
- Expired tickets or any ticket not currently sold on our web site cannot be refunded.
- Hurricane Guarantee
If your vacation is cancelled as a direct result of a hurricane then you can get a 100% refund on your returned and unused tickets.
Oftewel (zoals ze het zelf noemen):
- de beste geld-terug-regeling (ik weet niet of dat echt zo is).
- aanvragen worden met gezond verstand afgehandeld.
- vanwege gemaakte kosten voor verzending, afhandeling en zo wordt 5% van de waarde van de tickets ingehouden, je krijgt dus 95% terug.
- op verlopen tickets of tickets die niet (meer) worden verkocht krijg je geen geld terug.
- als je je tickets annuleert vanwege een hurricane (een echte, dus niet de dreiging van of je eigen angst voor een hurricane) krijg je 100% terug.
Een behoorlijk goede regeling! De meeste andere aanbieders van tickets hebben een vergelijkbare regeling, waarbij de "restocking-fee" echter meestal iets hoger ligt, rond de 10% van het aankoopbedrag.
Het is overigens wel belangrijk om goed de voorwaarden te begrijpen als je iets via internet besteld. Als je Engels niet zo goed is, zorg dan liefst dat er iemand bij je is die de taal wel goed begrijpt op het moment dat je bestelt. Er kan namelijk altijd de een of andere melding komen m.b.t. de (latere?) levering of zo die misschien reden zijn om je beslissing om via hun te bestellen opnieuw te evalueren. Dat komt niet vaak voor, maar bij een bestelling voor behoorlijk wat dollartjes is die zekerheid wel goed!
Citaat:
Yvet
De kaartjes die je koopt hebben ook geen verloop datum ofzo dus mocht je moeten annuleren kun je altijd ze volgend jaar nog gebruiken.
Da's helemaal waar. Zolang de kaartjes nog niet zijn gebruikt blijven ze onbeperkt geldig.
Citaat:
Yvet
De enige die misschien wat terug geeft is je annuleringsverzekering maar dat ligt aan de voorwaarden.
Je annuleringsverzekering kun je alleen aanspreken voor de "restocking-fee" oftewel het deel van de ticketprijs dat je niet terug krijgt van de aanbieder. Of als je (vanwege een verzekerde reden) je vakantie moet afbreken en daardoor niet volledig gebruik kunt maken van de dagen waarvoor je ticket geldig is/was.
-
Waarom kopen jullie de kaartjes niet gewoon in Orlando? Er zijn hier genoeg plekken waar je ze kan kopen tegen een normale prijs en je weet zeker dat je ze gaat gebruiken dan.
Wij hebben ze zelf in Nederland gekocht en volgens mij konden we ze eventueel ongebruikt annuleren ( terug sturen ) en dan zou je 10% kwijt zijn.
-
Ik heb eens eventjes voor ons gekeken via het bestandje door naar ticketmania.
Daar heb ik het volgende gevonden: 4* 314 USD = 1256 USD (7 Day Magic Your Way Hopper & Visits Expiration Adult) omgerekend 857.37 Euro. Klopt dit een beetje en is dus alles inbegrepen incl. verzending naar Belgie? Het is de eerste keer dat we gaan dus graag eventjes bevestiging door de ervaren leden :lol: Nog een vraagje om te eindigen, ik heb ook gekeken voor de kindjes maar daar staat bij van 3 tot 9. dus mag ik ervan uitgaan daar onze kindjes 2 en 1.5jr zijn dat ze nog gratis binnenmogen? Nog wat extra info we gaan van 09/03 tot 19/03 met 4 adults en 2 kindjes van 2 en 1.5 jaar. Zijn de temp. in die periode nog hoog genoeg om de waterparken te doen?