-
Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com
Leuk :razz: !
Volgende week vertrek ik met mijn vrouw voor een weekje Florida. Eerst 3 dsgen in Hollywood aan de kust (zakelijk), daarna rijden we naar Orlando waar we 3 nachten blijven. Ik heb een Resort in WDW of Universal (o.a. Peabody) geprobeerd, maar tot $ 95 geen prijs.
Uiteindelijk voor een 3ster in WDW area gegaan en kreeg (wat ik al bijna zeker wist, want iedereen lukte dit zo'n beetje) voor $ 42 per nacht het Holiday Inn Main Gate East op de I 192, een mile ten oosten van de I4. Zijn we happy mee. Is pas gerenoveerd en heeft vrij veel goede recencies. En voor de prijs \\:D/ ! We slapen er toch alleen maar, druk programma in Orlando aangezien we er maar even zijn !
-
Ik heb recentelijk wel het omni resort gekregen, dat was voor iets meer nml $109 en $110, ik verblijf daar inmiddels 4 nachten. Ook ik ben bezig geweest met het Peabody i.v.m. de Duck's maar nog geen positief resultaat. Echter kan ik nog even proberen omdat ik pas in September ga.
Ik heb ook nog een vraag: Zijn er mensen die recentelijk één van de Disney hotels/resorts hebben gekregen via priceline bieden, die staan nml. wel in de hotel lijst alléén zie ik niemand die deze na 2004 heeft gekregen.
En uiteraard als je hem hebt gekregen, voor welke prijs?
-
Binnenkort beginnen waarschijnlijk veel mensen te bieden via priceline op hotels in florida voor de voorjaarsvak cq zomervak.
Priceline wordt volgens mij ook steeds populairder onder de mensen die het forum bezoeken.
Is het misschien een idee dat men de successen vermeld hier op het forum
met prijs/datum/naam hotel-resort en plaats.
Ik weet dat hier ook sites voor zijn zoals BFT en better bidding. Maar die zijn niet altijd up to date vindt k.
gr. Didier
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
mattrob
Leuk :razz: !
Volgende week vertrek ik met mijn vrouw voor een weekje Florida. Eerst 3 dsgen in Hollywood aan de kust (zakelijk), daarna rijden we naar Orlando waar we 3 nachten blijven. Ik heb een Resort in WDW of Universal (o.a. Peabody) geprobeerd, maar tot $ 95 geen prijs.
Uiteindelijk voor een 3ster in WDW area gegaan en kreeg (wat ik al bijna zeker wist, want iedereen lukte dit zo'n beetje) voor $ 42 per nacht het Holiday Inn Main Gate East op de I 192, een mile ten oosten van de I4. Zijn we happy mee. Is pas gerenoveerd en heeft vrij veel goede recencies. En voor de prijs \\:D/ ! We slapen er toch alleen maar, druk programma in Orlando aangezien we er maar even zijn !
MattRob welke categorie klik je dan aan op priceline want op Kissimmee geeft hij geen 3 x en Lake Buena Vista geeft hij niet aan? Ik probeer voor juni 6 dagen hotel te krijgen maar met de resorts heb ik (nu) weinig succes en ik wil geen arm en een been ervoor betalen.
Kan via AE of usareisen het Fairfield (van Marriott) boeken voor € 300.-(voor 6 nachten) en dat leek me ook wel. Via priceline durf ik daarvoor niet te gaan want qua categorie zit er een hoop tussen waar we NIET graag willen zitten. Zie net dat de Disney World Vicinity wel een 3 x heeft. Heb je die misschien gebruikt=
Alvast bedankt weer.
-
Citaat:
didierc
Is het misschien een idee dat men de successen vermeld hier op het forum
met prijs/datum/naam hotel-resort en plaats.
Ik weet dat hier ook sites voor zijn zoals BFT en better bidding. Maar die zijn niet altijd up to date vindt k.
gr. Didier
Ik vraag me af of dat nuttig is. Ik zou voorstellen dat iedereen dan gewoon melding maakt op BFT, lijkt me veel nuttiger. Overigens vind ik BFT erg up to date, er staan veel biedingen op en veel ervaring, zeker als je vragen hebt.
-
Citaat:
Corry
MattRob welke categorie klik je dan aan op priceline want op Kissimmee geeft hij geen 3 x en Lake Buena Vista geeft hij niet aan? Ik probeer voor juni 6 dagen hotel te krijgen maar met de resorts heb ik (nu) weinig succes en ik wil geen arm en een been ervoor betalen.
Kan via AE of usareisen het Fairfield (van Marriott) boeken voor € 300.-(voor 6 nachten) en dat leek me ook wel. Via priceline durf ik daarvoor niet te gaan want qua categorie zit er een hoop tussen waar we NIET graag willen zitten. Zie net dat de Disney World Vicinity wel een 3 x heeft. Heb je die misschien gebruikt=
Alvast bedankt weer.
Inderdaad, deze lag in de categorie Disney World Vicinity, terwijl het feitelijk in Kissimmee ligt volgens mij. Erg goedkoop vind ik, terwijl de recencies erg goed zijn. Het hotel schijnt ook recent opgeknapt te zijn.
Als het lukt, zou ik voor Resort in WDW gaan en dan het Hilton. Dat is volgens mij beste prijs kwaliteit, als je het voor ongeveer $ 60 / $ 70 kunt krijgen. Maar ik begrijp dat je dat al geprobeerd heb.
-
Onze laatste overnachting van onze trip aankomende week zullen we in Tampa overnachten. We rijden zaterdagochtend van Kissimmee naar Tampa voor Busch Gardens. Daar zijn we dan de hele zaterdag.
Ik heb in Tampa Bay het Grand Hyatt gewonnen via priceline. Voor $ 80 (normaal ongeveer $ 190). Een prachtig hotel, relatief dichtbij het vliegveld vanwaar we zondagmiddag om 15uur terugvliegen naar Amsterdam. Dus nog even lekker relaxen voor een hele mooie prijs. Recensies zijn ook hier erg goed ;)
Edit: NET op priceline weer een mooi bod gewonnen. Voor onze ski-vakantie in Breckenridge op de nacht van aankomst (23 februari) nog een hotel nodig. Voor $ 43 het Marriott Airport hotel voor 1 nacht, dat is pas een prima prijs !
-
Super dat het allemaal zo lekker lukt met boeken. Ga je het voor Florida in de zomer ook proberen of ga je voor een villa?
-
Mijn tripje in feb/mrt begint ook wat meer vorm te krijgen, dus ik dacht: laat ik het ook eens (voor het eerst) proberen.
En ja hoor, meteen raak. Begonnen met de WDW Vicinity op 3* met $42 .... niks. Naar 2 1/2* en $ 39: Raak! Ik verblijf nu dus in de nacht van 4 op 5 maart in het Orlando Sun Resort by Lexington (voormalig Hyatt) in Kissimmee, aan de 192 tegenover de ingang naar Celebration. En gratis Wifi!
Via de website van het hotel kosten de kamers $89-99 +tax, en via Expedia $ 119-129 +tax (afzetters).
Waarschijnlijk had het nog wel ietsjes goedkoper gekund, maar voor een eerste keer ben ik erg tevreden.
En 't is ook maar voor één nachtje, lekker slapen na een basketbalwedstrijdje van de Magic tegen de Raptors.
-
Zo, de eerste overnachting ook in het Orlando Sun Resort "gwonnne" (28-29 feb) voor $35+tax. Het kun dus nog iets beter ($33 was nog te laag). Vanuit daar rijd ik de volgende morgen dan naar Sarasota.
En dat is twee.... nog 10 te gaan.
Iemand een tip voor een goed-maar-cheapie hotel in de buurt van Ft. Myers van 29-2 tot 2-3 (2 nachten)?
-
Citaat:
Corry
Super dat het allemaal zo lekker lukt met boeken. Ga je het voor Florida in de zomer ook proberen of ga je voor een villa?
We zitten 2 weken in Orlando in een villa inderdaad. We zitten 5 dagen op de Disney cruise, maar de dagen ervoor worden inderdaad allemaal priceline :lol:, als we rondje Florida doen (Key West en zo) ! Maar daar wacht ik nog wel een tijdje mee, tijd zat.
-
bieden en dan???
Ik heb nu 3x geprobeerd een kamer te krijgen maar 3x is het niet gelukt en geeft ie aan dat ik meer moet betalen en daarna zegt ie dat ik minimaal een ding moet veranderen terwijl ik het bedrag toch echt heb veranderd!!
Snapt iemand hier iets van haha??
Mijn drie biedingen staan onder my trips en er staat requestnumber maar die waren dus afgewezen... wordt daar nog iets meegedaan? ze kunnen hem nu toch niet alsnog goed keuren?
Groeten Ilse
-
Je moet eerst goed kijken voor welke klasse hotels je wilt gaan, op biddingfortravel staat een lijst van de hotels die in het verleden mee deden aan priceline.
Vervolgens kijk je in welk gebied dat hotel valt bij priceline, je selecteerd dat gebied en kies voor het aantal sterren van je hotel. Kies in het begin maar 1 gebied, de rest kan je dan na het niet geaccepteerde bod toevoegen en het gebied uitbreiden waarin je zoekt. Hierdoor mag je weer een nieuw bod doen. Let wel op dat je geen gebied selecteerd waar je niet wil zitten of waar hotels in jouw klasse zitten waar je niet wil zitten.
Door dit te doen heb je al meer biedkansen. Verder kan je ervoor kiezen om maar voor 1 dag te bieden, hierdoor kan je ook met de datum spelen en daardoor het aantal biedkansen vergroten.
Als je wel prijs hebt krijg je de gelegenheid om 1 dag bij te boeken voor of na de datum die jij hebt ingevoerd. Hierdoor kan je dus twee dagen in dat hotel verblijven. Als je dan meer dagen wil toevoegen kan je met een wijziging van de datum opnieuw hetzelfde bod doen en dan krijg je meestal weer hetzelfde hotel.
De geaccepteerde prijzen verschillen, ook hier kan je een leidraad voor vinden op biddingfortravel.
En op je laatste vraag, nee is nee !!
Succes,
-
Oke ik heb nu dus drie keer op miami airport geprobeerd. want daar komen we s avonds laat aan...
Maar drie keer kreeg ik het bericht dat ik hoger moet proberen...
Ze staan nog wel in de lijst met requestnumbers onder my trip maar dat maakt dus niks uit?
Dussss als ik het goed begrijp kan ik beter voor 1 dag proberen te boeken en als ik die krijg hem nadat ik hem heb gewonnen verlengen naar 2 dagen?
bedankt voor je antwoord!
-
Ilse, voor wanneer ben je aan het bieden? Misschien te vroeg? En inderdaad biddingfortravel.com goed bekijken.
-
Ilssse, ik won de Sofitel bij airport Miami voor 85 dollar ex taxes.
En dat was 10 maanden voor incheck datum.
Rond dat bedrag moet het wel lukken hoor.
-
Re: bieden en dan???
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilssse
en daarna zegt ie dat ik minimaal een ding moet veranderen terwijl ik het bedrag toch echt heb veranderd!!
Snapt iemand hier iets van haha??
Ja, als je goed kijkt zie je dat je óf 24 uur moet wachten met een andere prijs bieden, of iets (niet de prijs, maar het gebied, het aantal sterren of de datum) moet veranderen.
Trouwens de tip om minder nachten te boeken en daarna te verdubbelen is ook een goede manier.
Eric
-
Ja joh ik ga pas in Juli...
Dus misschien moet ik voorlopig nog even wachten...
Maar bedankt voor al jullie tips!!
Toppie
-
ik heb ik november 2007 de Sheraton Miami Mart aan de luchthaven geboekt via Priceline voor 95 $ per nacht, taxen inbegrepen, voor enkele dagen einde maart 2008, best een drukke periode
heb wel enkele dagen moeten proberen op Priceline
laag genoeg beginnen en om de 24u je bod met 5$ verhogen, tot het lukt
succes!
-
Tijdstip van de vakantie heeft meer invloed op de beschikbaarheid, in drukke seizoenen zullen de kamers later op de priceline markt komen. Volgens mij is Juli een drukke tijd dus zul je nu nog niet zo veel mogelijkheden hebben. Ik ga zelf in een rustige tijd, september en ik heb al 8 dagen hotel via priceline. Wellicht dat het nog iets goedkoper was geworden als ik later boek maar ik wou bij aankomst in ieder geval een hotel hebben en heb nog het Omni resort voor het eind van ons verblijf in orlando geboekt. Deze heb ik gekregen voor $109 p/n.
Blijven proberen, er zijn zeer veel hotelkamers in orlando en die zijn niet zomaar vol. Wellicht dat een ander lid van dit forum ervaringen heeft met bieden in juli?
-
Ilse,
Wij zijn in 2006 en 2007 ook in juli geweest en zijn toen pas gaan bieden in mei (en dat is nog redelijk vroeg) en dan lukt het wel. We hebben zelfs nog hotels via priceline geboekt op de avond voor we vertrokken. Heb nog een beetje geduld, als je wacht lukt het wel hoor.
Maar vanaf nu regelmatig proberen kan ook nooit kwaad. De kans dat je een winnend bod krijgt is alleen kleiner, maar soms lukt het toch al lang vantevoren.
Nicole
-
Kan je ook de cruise via priceline boeken? Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja, hoe vul je dat in.
Alvast bedankt
mireille
-
Ik heb die vraag ook al eens gesteld en als je op priceline kijkt blijkt dat dat niet goedkoper is.
-
Citaat:
Mirrick
Kan je ook de cruise via priceline boeken?
Via het "Name your own price" principe niet. Alleen vluchten, hotels en autohuur.
-
Bedankt voor de tips!
Wij willen graag 30-03 va MIA eastern caribean met Carnival Victory en die was daar heel voordelig. De prijs staat er gewoon al bij $629,- voor een 2p buitenhut op indeling. Maar als ik hem wil boeken vind ik het een beetje eng want je moet je postcode en state etc. invullen maar daar kan je alleen een AM. Zipcode en state invullen. Iemand dit al wel gedaan? We kunnen hem nergens voordeliger vinden.
-
Citaat:
Mirrick
Wij willen graag 30-03 va MIA eastern caribean met Carnival Victory en die was daar heel voordelig. De prijs staat er gewoon al bij $629,- voor een 2p buitenhut op indeling. Maar als ik hem wil boeken vind ik het een beetje eng want je moet je postcode en state etc. invullen maar daar kan je alleen een AM. Zipcode en state invullen. Iemand dit al wel gedaan? We kunnen hem nergens voordeliger vinden.
Dit topic gaat over hotelkamers via Priceline.
Jouw vraag kun je daarom beter in een topic stellen dat over cruises gaat, even via de zoekfunctie proberen. Als je geen geschikt topic vind kun je uiteraard hiervoor ook een nieuw topic openen.
-
Ha daar is het addertje als je de cruise wilt inboeken komt er nog tax bij het totaal voor 2p. is dan$1452,53 ik ga nog even verder kijken voor de zekerheid.
-
het was al eens eerder gevraagd door iemand anders maar daar was geen antwoord op gekomen. Maar ik zal er aan denken.
-
Dankzij jullie hulp heb ik net m'n eerste overnachting via PRICELINE, \\:D/heb 2 dagen geprobeerd voor Westin Diplomat Resort and Spa, (dus alleen Hollywood fort lauderdale aangeklikt en bieden begonnen met 80 euro, normaal is ie rond 400 dollar en nu bevestigd voor 135 dollar. )
Heb al voorlopig reservering voor 4 nachten in Orlando via een hotelsite . Hier konden we met 3 kids op 1 kamer.
Met 3 kleine kinderen wordt niet overal geaccepteerd op 1 kamer, maar tot nu toe is het in de duurdere/grotere hotels altijd gelukt met bijplaatsing van kinderbedje, ik kon er niks over vinden zo gauw op priceline of op de hotelsite .Ze spreken over 2 adults.(in de meeste hotels waar ik gecheckt heb waren 2kinderen zowieso gratis) Heeft iemand hier ervaring mee ?
-
Hey Stefie,
Leuk dat je eerste Pricelinebod is geaccepteerd. In juli hebben wij ook in dit hotel via priceline gelogeerd.
Priceline garandeerd in principe alleen slaapplaats voor 2 personen op een kamer. Wij hebben 2 kids en we mailen een hotel (als we een winnend bod hebben) dat we met 4 personen zijn en graag een kamer willen met 2 dubbele bedden. Is nog nooit een probleem geweest (We hebben tot nu toe altijd gekregen wat we wilden). Als het hotel voldoende plaats heeft doen ze normaal gesproken niet moeilijk, maar als het een drukke periode is en de kamers verder zijn volgeboekt dan zou je een probleem kunnen hebben. Ik neem aan dat het met 3 kids hetzelfde gaat. Ik zou het hotel gewoon mailen en vragen om een kamer met 2 dubbele bedden en een extra kinderbed, je hoort dan wel hoe er gereageerd wordt. Het is trouwens wel lastig om het Westin te mailen (gaat via een centrale van alle westins)
Nicole
-
Momenteel aktie voor Doubletree WDW via Mousesavers.com, beperkt beschikbaar voor de periode 17-08-08 t/m 22-09-2008 Suite voor $79,- excl. tax 12,5% maar wel met ontbijt.
Voor de link (die ik niet hier naar toe gekopieerd krijg) stuur je maar een PB'tje
-
Bedankt Nicole, ik ga op zoek en zal ze mailen. Het is maar 1 nachtje,dus dat overleven we wel, het zou alleen lastig zijn als ze zouden zeggen dat 4 het max. is (sommige hotels zeggen dat ivm brandveiligheid). Maar dat risico nemen we maar.
Gisteren ook nog via PRICELINE 2 nachten Gaylord Palms Resort gekregen voor 100 euro p.n. (meivakantie) Ik had het niet zo heel goed bestudeerd, dus misschien niet zo goedkoop maar op hun site lijkt het wel leuk, zeker voor kinderen. (de verhalen van tripadvisor zijn een beetje wisselend :| ) Was na beginnen met 60 dollar en steeds een gebiedje erbij en toen ik wou stoppen kreeg ik het voor die prijs.
-
Citaat:
stefie
Gisteren ook nog via PRICELINE 2 nachten Gaylord Palms Resort gekregen voor 100 euro p.n. (meivakantie) ....
.... Was na beginnen met 60 dollar en steeds een gebiedje erbij en toen ik wou stoppen kreeg ik het voor die prijs.
Is wat je noemt in dollars of euro's? En inclusief of exclusief taxes?
$100 + taxes (wordt $121 = €82) is helemaal niet slecht. Het Gaylord Palms accepteert volgens BFT biedingen tussen de $92 en $110, afhankelijk van de periode van verblijf en hoelang het van te vorn is.
Via de eigen website van het hotel hebben ze een aanbieding van $179+tax (= $201 = €136). Daar zit je nu dus in ieder geval onder.
-
Bedankt voor de info, het is 235,87 dollar incl. tax voor 2 nachten. Ik had nog niet bij BFT gekeken maar was zowieso heel tevreden, we hadden voor die nachten een hotel voor rond 200 dollar per nacht, (buiten priceline) die gaan we nu annuleren.
Lees veel goede dingen over HYATT Bonita Springs, ook via Priceline, ga me daar nu in verdiepen.
-
Is een fantastisch hotel. Heb daar in 2006 4 nachten door mogen brengen via priceline.
-
Re: Hoeveel bieden bij Priceline??
Ik wil het ook wel eens proberen via Priceline, maar ben ik er zeker van als ik bv. Marco Island als stad (city area) selecteer dat ik dan geen hotel ergens in de region Ft Myers - Naples krijg ?? Ik zie dat Marco Island automatisch aan de Myers - Naples gelinked word.
-
Ik heb nu geboden tot 140 dollar voor Hyatt Regency Coconut Point Resort & Spa,Bonita Springs en niet gekregen voor begin mei.
Ik zit een beetje met de kamerbezetting, via de website max. 4 personen.
In Aruba maakte HYATT geen probleem, die plaatste een bedje bij, ik wil wel vooraf informeren, alleen ik kan nergens het emailadres vinden van dit hotel . Weet iemand dit misschien ? Via
Verder $110 geboden voor resort omgeving Universal Studio- Sea World eind april, ook niet gekregen.
-
Re: Hoeveel bieden bij Priceline??
Als je alleen Marco Island aanvinkt, krijg je ook alleen Marco Island.
Let op dat er alleen resorts zijn, en dat het waarschijnlijk niet goedkoop is.
Op het Priceline forum zijn geen succesvolle biedingen bekend, dus ik ben bang dat je bij $ 130 of zo moet beginnen, tenzij je tijd zat hebt.
Eric
-
Priceline nieuws
Priceline nieuws: ik kreeg vandaag een mailtje dat ze voortaan ook een zgn. winners board hebben op www.priceline.com
Hierop kun je zien tegen welke prijzen hotels biedingen hebben geaccepteerd in een bepaalde stad en in een bepaalde categorie.
Een nuttige toevoeging!
MVG
A3
-
Re: Prijslijn nieuws
Citaat:
A3
Priceline nieuws: ik kreeg vandaag een mailtje dat ze voortaan ook een zgn. winners board hebben op
www.priceline.com
Hierop kun je zien tegen welke prijzen hotels biedingen hebben geaccepteerd in een bepaalde stad en in een bepaalde categorie.
Een nuttige toevoeging!
MVG
A3
Thanks A3. Handige toevoeging inderdaad. Je moet wel lid zijn van de club zie ik en er staan geen data bij en ook niet welk hotel het geworden is. Dus het is in ieder geval goed om eens de prijzen te bekijken, maar je blijft wel aangewezen op biddingfortravel of betterbidding om een betere inschatting te maken.