Owkeej, bedankt!
Afdrukvoorbeeld
Owkeej, bedankt!
Het klinkt misschien raar voor de pretpark-die-hards :D maar wij zijn niet echt pretparkfreaks en zijn dus ook niet langer dan 2 dagen in Orlando...
We willen 1 dagje de Studios doen (hebben dat ook in LA gedaan en was wel leuk) en dan nog n dagje Seaworld.
Ik heb al overal een keertje de zoekmotor doorgezocht, maar de meesten onder jullie zoeken toch combo's van een week in pretparken, en das nou net niét waar ik op zoek naar ben...
Bestaat een combo van Universal + Seaworld? Ik vond het ook niet meteen terug op de site van Universal, dus misschien beter elk entree apart te betalen?
Graag jullie advies! ;)
Bedankt alvast!
Groetjes
Ellen
Er bestaat een combo. Maar dan heb je alle parken die je maar kan bedenken. En dat wil je niet :)
Los kopen dus (wel online van te voren doen, scheelt weer)
ORLANDO FLEX TICKET PLUS
http://www.buschgardens.com/Bgt/Imag.../Logos/BGT.png+ http://www.buschgardens.com/Bgt/Imag.../Logos/SWF.png+ http://www.buschgardens.com/Bgt/Imag.../Logos/APO.png +http://www.buschgardens.com/Bgt/Imag...g/Logos/IA.png + http://www.buschgardens.com/Bgt/Imag...g/Logos/US.png +http://www.buschgardens.com/Bgt/Imag...g/Logos/WW.png
Bedankt Njit!
Dacht ik al... maar je weet maar nooit ;-)
Groetjes,
Ellen
Er bestaat ook zoiets als een combo ticket , dan kies je zelf welke parken je wilt, is nog iets voordeliger dan de flexticket, maar dat ligt er aan welke parken je wilt bezoeken. De tickets zijn 14 dagen geldig vanaf de 1e dag van gebruik.
zie onderstaande sites
http://www.attraction-tickets-direct...ndo-ticket.htm
http://www.orlando-ticket-deals.co.u...rld/index.html
Shit,
Vandaag ging ik het hotel en de Unlimited tickets ($99, excl) vastleggen.
Blijkt dat Universal een zelfde systeem als Disney hanteert.
Het wordt nu dus een stukske duurder, als je als vb de 7d Unlimited pass neemt.:-(
Hoe meer dagen je neemt, hoe goedkoper.
Wil je de 2 parken op een zelfde dag doen, betaal je extra.
Het mooie, nu ja mooie, is dat ik afgelopen week nog tegen mijn vrouw zei dat het me niet zou verbazen dat Universal zijn ticket systeem zou aanpassen naar aanleiding van de komst van The Wizarding World of Harry Potter. En lap, het is zover.:-x
Ik ben ook even gaan kijken op de universal site en het ziet er inderdaad helemaal anders uit!!
Ik heb ze gelukkig 3 weken geleden besteld voor ons drieën (2 park unlimited 7 days) en betaalden 100 dollar pp ex tax (totaal 227 euro).
Ben erg benieuwd wanneer Harry Potter dan zal openen.
Groetjes
Snel elders de kaartjes bestellen dus voor de oude voorwaarden en prijs.
@ verwijderd,
thanks, ik heb ze net bij undercovertourist voor $108.00 nog kunnen bestellen.
Groetjes,
ik ook ;-) Was meteen op jacht gegaan naar die kaartjes.
Ook op het gebied van de jaarkaarten is er best veel veranderd. De Powerpass is voortaan alleen nog maar beschikbaar voor Florida Residents.
De aantrekkelijke combinatie Preferred Pass (met gratis parkeren) en Powerpass (zonder parkeren) behoort dus helaas tot het verleden. Een preferrred pass kost nu $ 229,99.
Zit me ook al te bedenken of de flex ticket ook niet duurder gaat worden nu universal de prijzen zo verandert heeft.
Anders vlug bestellen.
de kaarten voor Universal zijn toch alleen voor Amerikanen en Canadezen of ben ik nu een beetje dom:roll::roll::roll:
gr Belinda
Hoe bedoel je dat? De toegangskaarten zijn voor iedereen alleen de jaarkaarten daar zat nu begreep ik een kaart bij voor alleen Florida inwoners, maar de andere kaarten kan je gewoon kopen anders wordt het wel erg rustig in het park.
ik bedoel de kaarten bij undercover tourist grBelinda
Nee hoor, die worden ook gewoon naar Nederland verstuurt, heb ze daar ook gisteren besteld en zal ze over ongeveer 10 dagen ontvangen.
Ik heb ze ook als een speer besteld bij Undercover Tourist voor 108 $.
Ik ook !!!!!!!!
Hoe zit het met het orlando flexticket? Blijft dat aan dezelfde prijs?
Klopt wat er geschreven wordt.
De kaarten zijn alleen voor amerikanen en canadezen, maar je kunt ze wel bestellen.
Lijkt mij sterk dat de kaarten gecontroleerd worden aan de ingang vd parken.
In het verleden bestelde ik ook altijd kaarten die alleen voor britten waren, en nooit een haan naar gekraaid..
Hoe lang zijn deze kaarten geldig, voordat je ze gebruikt...
Greetz,
Pascal
inderdaad de flextickets zijn ook verhoogd.
ik heb ze net voor de kerst gekocht bij undercover voor 218.50 dollar
nu zijn ze 247,95 dollar dat scheelt toch wel aardig wat zeker als je er 6 besteld hebt.
ik had ze ook binnen 10 dagen in huis
Ik heb gister de flex plus besteld voor 284 en nog wat.
Weet niet meer wat daar de prijs van was voor de verhoging en voor mij maakt het niet zo veel uit zijn maar 2 kaarten maar inderdaad als je er een stuk of 6 nodig hebt kan de verhoging toch aardig oplopen.
Ben benieuwd wanneer ze binnen komen in de bestelling stond 29 januari.
Zijn er personen die mij eventueel zouden kunnen zeggen of zij ervaringen hebben bij het engelse ATTRACTION TICKETS kantoor bij het bestellen van Orlando pretparken tickets.
Bedoel je deze site?
goede ervaringen mee, vorig jaar tickets besteld en binnen een week alles keurig thuis bezorgd met de post (wordt aangetekend bezorgd).
http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/
Ook wij hadden vorig jaar bij hetzelfde buro als An25 tickets gekocht, verliep prima.
Ik kwam ook deze site tegen en die is met sommige tickets goedkoper, dus misschien even vergelijken?
www.orlando-ticket-deals.co.uk
Super, heb er ook tickets op gevonden. We willen zeker naar Seaworld gaan, Island of adventure, Universal studios & Buch gardens gaan
Normaal zouden we dan de Orlando Flex tickets plus kopen:op undercovertourist.com voor 284,95 dollar (202 euro)Citaat:
Aquatica
Universal Studios
Islands of Adventure®
SeaWorld® Orlando
Wet 'n Wild® Orlando
Busch Gardens® Tampa Bay
plus Universal CityWalk®
Maar op deze site is het volgende te koop:Iemand hier ervaring mee met dit ticket?Citaat:
Orlando Combo Ticket Deals - Exclusive to ATD
5-Park Orlando Combo Ticket:
Enjoy all the same benefits as the 4-Park Orlando Ticket with the addition of Busch Gardens® Tampa Bay where you can explore exotic terrain, get up close to wildlife and experience wild rides including floorless SheiKra®, North America’s first dive coaster.
Plus your 5-Park Orlando Ticket includes free return coach transportation to Busch Gardens from Orlando aboard the Busch Gardens Shuttle Express. The journey takes around 90 minutes. This service departs from SeaWorld Orlando and various locations in the International Drive and Kissimmee areas. Service may be subject to change.
Plus your ticket also includes 14 consecutive days entrance to Universal CityWalk® - With fabulous live entertainment, sizzling nightclubs, an incredible variety of restaurants and shopping, plus a 20-screen movie theater, CityWalk makes your nights at Universal Orlando® Resort every bit as exciting as your days.*
- AquaticaTM - Orlando's newest water theme park brought to you by SeaWorld. From Tube slides to playful dolphins to tranquil and rapid rivers, the fun is endless as the sea.
- SeaWorld® Orlando - the world's best loved marine park where you can enjoy up-close animal encounters, plunge down the rides and be amazed by the spectacular Shamu® show Believe®. Don’t miss the brand new mega attraction, Manta, now open!
- Universal's Islands of Adventure® - feel the rush of adrenalin as you experience innovative thrills and unexpected adventures as you journey through five remarkable islands. Don’t miss The Incredible Hulk Rollercoaster® and The Amazing Adventures of Spider-Man®.
- Universal Studios® - jump into the action of your favourite films at the number one movie and TV based theme park in the world. Experience The Simpsons Ride - voted 'Best New Theme Park Attraction' for 2008 by Theme Park insider and be one of the first to ride the brand new Hollywood Rip Ride Rocket opening in summer 2009.
*The Universal CityWalk® component of a ticket is not valid for separately ticketed concerts and special events. Some venues require ages 21 or older for admission. Valid photo ID required. Does not include admission to Universal Cineplex 20, an AMC Theatre or the Blue Man Group show. Subject to availability.
Het zou Sub Total: £152 of 174 euro zijn... Iemand dit ticket al gekocht? Of nog positieve ervaringen met deze site? of heeft een Flex pas nog meer voordelen?
sorry dat ik een onnozel vraag stel, maar volgens de voorwaarden, leveren atd en otd enkel aan uk klanten, vul je misschien de land in de county veld of hoe omzeil je het?
thx
Hallo medeflorumers,
ook ik zou net als ruthytje graag willen weten hoe dat dan gaat met die tickets, omdat er inderdaad staat alleen voor uk klanten. We willen graag tickets bestellen
maar wachten nog op antwoord. Ik weet ook wel dat velen de tickets bestellen bij atd en otd. Doen ze dan niet moeilijk ivm een nederlands adres?
Help we eigenlijk ik :-D wil graag de tickets bestellen het kriebelt.
Groetjes Marita
sivec-one, de Flex Tickets Plus geven ook toegang tot Busch Gardens en de combo tickets niet. Bovendien kun je met de Flex tickets 14 dagen gebruik maken van alle parken en met die combo tickets geldt dat dacht ik alleen voor Seaworld en Aquatica. In Universal enzo kun je geloof ik maar een of twee keer naar binnen. Wij willen persé ook naar busch Gardens, dus wij gaan voor de Flex Tickets Plus.
Marita, ik weet niet wat atd en otd is, maar ik zou ze gewoon bestellen. Als het niet kan, wat ik niet geloof, merk je dat vanzelf in het bestelproces. Bij undercover tourist kun je ze gewoon bestellen, heb ik vorige keer ook gedaan.
Ik heb ze ook bij UT besteld en binnen 10 dagen had ik ze in huis
Even een aanvulling.
ATD-Attraction-Tickets-Direct.co.uk
OTD=Orlando-Tickets-Deals.co.uk
Kopen jullie bij UT dan tickets voor US en Canadian citizens only? En zo ja controleren ze daar dan niet op.
Groetjes Marita
Het antwoord is ja en controle gebeurt bij mijn weten niet. Ikzelf heb ook tickets gekocht en daar staat niets op voor US en/of canadian citizens.
Het enige wat je nog moet invullen is je voor- en achternaam + handtekening, that's it. Ik zou me daarover geen zorgen maken.
Gewoon kopen die Tickets en naar je Nederlandse adres laten bezorgen. UCT doet dat en ik heb zelf prima ervaringen met OTD. Geen hond in de parken is geïnteresseerd waar je de tickets vandaan hebt en of je wel Engels spreekt. Je kaartje in de scanner, door het poortje en genieten maar.
Nog even een tip: zorg dat je je naam op het kaartje zet want daar vroegen ze bij Sea World (flexticket) wel om.
Dank jullie wel.
Hallo allen,
Ik wil de orlando flex tickets kopen via een familie lid in Florida. Zij krijgt namelijk the florida resident discount. Heeft iemand hier ervaring mee voor wat betreft contole aan the gate.
Alvast bedankt.
..en die kans is dus levensgroot. Ook (juist?) op drukke dagen, wanneer je denkt dat ze nooit zullen controleren omdat het zo ophoudt, vragen ze gerust naar je ID. Wij hadden het zelfs twee keer op één dag; één keer bij de parking en één keer bij de entree. Ik zou zelf het risico niet nemen, want je bent, volgens de voorwaarden, je tickets en je geld kwijt als je bij fraude wordt betrapt.