is er trouwens bekend wanneer Festival Bay dan weer opengaat of is deze al klaar
Afdrukvoorbeeld
is er trouwens bekend wanneer Festival Bay dan weer opengaat of is deze al klaar
Deze is niet klaar en volgens mij gebeurd daar ook niet veel . Wij zijn er op 10 april geweest en de winkels zijn gewoon bijna allemaal dicht .
vandaag in de sawgreass outlet in FLL twee levis spijkerbroeken gekocht. Zag ze al eerder bij JCPennys in St Petersburg, maar hoopte ze in de outlet (nog) goedkoper te kunnen krijgen. Helaas 5 dollar per stuk duurder. Alsnog de helft van NL, maar een goede les| meteen kopen als je iets ziet wat de moeite waard is.
Is er ook een couponbonboekje voor de Florida Mall?
Met de Orlando Magicard kun je een couponboekje ophalen bij de Guest Services in de Florida Mall. Met deze Magicard krijg je meer kortingen en je het kost niks. Je kunt de Magicard thuis printen:
http://www.visitorlando.com/discount...&couponSortBy=
Ik weet dat het hier bijna een vies woord is, maar heb je al eens gegoogled op Florida Mall coupons ? Dan zie je dat er wel coupons zijn.
Of anders even op de site van FM kijken; http://www.simon.com/mall/the-florida-mall/deals
Ook met je ANWB pas kun je het couponnenboekje ophalen.
Mijn dochter heeft een hekel aan winkel in en winkel uit, sterker nog, de 1e winkel in is al niet haar hobby. Ze wil liever een speelplek waar ze lekker indoor kan spelen onder toezicht van een medewerker. Nu hebben we dat in Portugal al een paar keer gehad maar heb je dat ook in de Malls in Florida ?
In pointe Orlando (okay niet echt een mall) hebben ze een soort Ballorig , weet niet of ze daar ook op je kinderen passen.
Voor ons word heteerste keer usa zomer 2014
in azie kocht ik mij suf aan kleding schoenen enz!
wat kopen jullie bijv?
uggs? Apple spullen? Jeans? Make-up
sportspullen?
niemand nog problemen gehad op de terugreis?
gr
kyra
Mall at Millenia magazine: http://www.milleniamag.com/
Van Prada en Cartier, tot Rolex en Louis Vuitton. Alle luxe die je je kunt wensen. En meer.
http://designyoutrust.com/wp-content...xh-650x409.jpg
Hmm, ik raak helemaal in de war van alle malls die hier genoemd worden. Als ik het goed begrijp is de Florida mall géén outlet mall? Of is dit ook een outlet? En maakt het ook echt nog veel verschil in de prijzen of je naar de florida mall gaat, of naar een van de premium outlets?
De Florida Mall is géén outletmall, maar dat wil niet zeggen dat je er niet goedkoper uit bent. Soms zijn er aanbiedingen bij winkels waar de outlets niet aan kunnen tippen. Geldt ook voor sommige andere malls, zoals die in Altamonte.
Dan gaan we toch maar naar de floridamall, wat een geweldig Amerikaanse kerstboom heb je als profielfoto ta2 Gerrit :D
Ik persoonlijk vind de Florida Mall veel leuker dan de outlet malls, er is een veel gevarieerder aanbod aan winkels, en vergeet de grote warenhuizen niet, heerlijk om rond te kijken. En de foodcourt is ook lekker eten. Komende vakantie pak ik ze allemaal weer een keertje mee, maar het meest verheug ik me op de Florida Mall.
Als je in Florida Mall rondloopt, adviseer ik je eens om bij Beppe di Buco te eten. Heel erg leuk Italiaans restaurant :)
Grote voordeel van de Florida Mall : indoor met airco, lekker shoppen als het warm is of als het keihard regent!
tip: eten bij Wasabi, verse sushi, mmmmmm
Elke zondag zit er bij de krant de Orlando Sentinel een heel pak folders voor de komende week. Hier kun je hele leuke aanbiedingen vinden. Ook via deze site een (klein) aantal van deze folders.... http://weeklyads.orlandosentinel.com...l&locale=en-US
We zitten vlakbij de Rack Room Shoes. Kent iemand dat? Ze verkopen daar Nike's en Adidas maar we vroegen ons af of dat wel de echte merken zijn? De gangbare maten zijn bij de Factory Stores vaak uitverkocht, maar hier hebben ze deze nog wel.
De merken zijn echt daar, ook in de USA is het verboden om namaak te verkopen (misschien vind je dat wel op de Fleamarkets)
En héél vaak heeft Rack Room hele leuke aanbiedingen zoals 2 paar schoenen voor de halve prijs (hoeven niet persé hetzelfde soort te zijn)
Mooi! Dan ga ik daar nog een paar Adidas halen! Inderdaad 2e paar nu hoor de halve prijs
Hoii, Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand me verder kan helpen. Volgend jaar gaan we naar Disneyworld. We verblijven in een Disneyhotel en daarom huren we deze keer geen auto.
Nu heb ik het idee om een nieuwe iPhone te kopen in de Apple store, maar dat wordt een beetje lastig zonder auto. Normaal als we een auto huren, vinden we het leuk om een keer naar de Florida Mall (daar is een Apple Store) te gaan, meer dan een beetje rondkijken doen we er niet. Uber is een optie, maar het voordeel van de iPhone in de usa kopen is dan gelijk weg. Heeft iemand ervaring met het bestellen op apple.com en het laten bezorgen in je hotel? Ik ben erg benieuwd.
Groet,
Barbara
Je zou het OV kunnen proberen. Ik weet niet of de I-Ride daar ook komt.
Hoi Ruud, Bedankt voor je tip. Ik had al naar het OV gekeken, duurt beetje lang. Vandaar dat ik me afvroeg of ik via de site zou kunnen bestellen.
De I-Ride komt in iedergeval niet bij de Florida Mall of Disney World. Je zal dan echt met de Lynx moeten om het goedkoop te houden.
Je zou het bij je hotel kunnen navragen of ze een pakketje voor je aannemen. Bestellen lijkt me geen probleem.
In Disney Resorts kun je gewoon pakketjes laten bezorgen (wel goed je kamer nummer op het pakketje laten zetten bij je bestelling).
Sinds een paar jaar rekenen ze er wel kosten voor. Ligt aan de grote van het pakketje, maar tussen de $3 en $10.
ok, dank jullie wel. Iets betalen aan het hotel is geen probleem. Maar minstens 60 dollar uitgeven voor een Uber....alleen voor die iPhone, staat me een beetje tegen. Ik ga er over nadenken.
Wat zijn tegenwoordig de "beste" outlets en malls om naar toe te gaan in de omgeving van Orlando? Ken natuurlijk The Florida Mall, The Mall at Millenia, Orlando Premium Outlets en Orlando Vineland Premium Outlets. Maar weet niet of dat nog steeds de juiste zijn. Ben gewoon op zoek naar de wat bekende merken, Nike, A&F, Hollisters, VS, Adidas enz enz.
Lake Buena Vista outlet Stores. Zitten ook vele bekende merken, een stuk rustiger, wel wat kleiner, en altijd volop parkeerplek.
In Tampa zitten ook premium outlets. Iets verder rijden maar ook rustiger, gratis parkeren en goedkoper dan Orlando.
Hallo,
Zijn er in de omgeving van Orlando ook leuke speelgoedwinkels te vinden?
Wij gaan eind april en mijn zoon is fan van speelgoedwinkels, vooral hele grote.
Alvast bedankt!
Hi Sandra,
Bij Disney Springs is een hele grote Lego winkel. Verder hebben de Target en de Wal Mart grote speelgoedafdelingen. Echte grote speelgoedzaken zoals vroeger Toys 'R Us zijn er niet meer.
Bij de Florida mall heb je ook nog de Creola Experience.
Heel veel plezier.
Dank voor je reactie!
Jammer dat Toy’s R Us er niet meer is. Dat had ik een beetje in mijn hoofd maar kon het al niet vinden.
Dan maar naar Walmart of Target!