Lees op het AA forum dat je de emerald club niet kunt toevoegen aan een bestaande boeking.
Dat zou jammer zijn want dan heb je niet de 2e bestuurder gratis.
Dus vraag ik me af of het nog zin heeft om lid te worden van die club.
Afdrukvoorbeeld
Lees op het AA forum dat je de emerald club niet kunt toevoegen aan een bestaande boeking.
Dat zou jammer zijn want dan heb je niet de 2e bestuurder gratis.
Dus vraag ik me af of het nog zin heeft om lid te worden van die club.
Ook maar geboekt op Expedia voor 26 dagen minivan voor 216,20. Nu nog even wachten op een bevestiging van National.
De boeking van Alamo laat ik voorlopig nog maar even staan (en dat was al een koopje).
Ik denk dat we morgen allemaal een mailtje krijgen met de mededeling dat de boeking niet geldig is,...of het is gewoon een heel
leuke kennismaking actie, werkt wel want wij hebben nooit eerder geboekt bij national:up:.
Hoop wel dat ik de bevestiging in het engels krijg van Expedia, of zullen ze daar niet moeilijk over doen als je met een Nederlandse voucher aankomt?
Kun je niet bij Expedia.com alsnog een Engelse voucher opvragen?
Wow wat goedkoop zeg. Helaas kan je maar tot 22 april 2014 boeken. Wij gaan weer in de mei vakantie en die start na 25 april
ik heb de vorige keer ook bij Expedia.nl bij national gehuurd en dat was een prima service. de man achter de balie zei uit zichzelf. ik zie dat alles er al bij zit en zette het gelijk op 0
Heb het gelijk even geprobeerd maar dit lukt helaas niet, mijn account wordt dan niet gevonden.
Ik heb nooit eerder geboekt bij Expedia en heb dus geen idee of je eigenlijk nog wel iets ontvangt.
Heb op het AA forum al gelezen dat sommige al contact hebben gehad met Expedia en daar wordt bevestigd dat deze prijzen echt kloppen!
Iemand ervaring met het huren van een auto bij Expedia en of je nog een voucher krijgt (engels)
@ Gudu goed om te horen, ik ga me maar eens even inlezen over National :D
Via de eigen website van National.com heb ik nu gereserveerd voor de periode 25/4/14 - 10/5/14 voor €108 , een standard SUV :D. Ben benieuwd of dit wel klopt.
Ook geboekt op www.nationalcar.com kom uit op 250 euro voor 23 dagen een minivan incl. volle tank. Meteen via Save Time mijn gegevens toegevoegd scheelt weer een bezoekje aan de balie en je kan meteen een additionele driver toevoegen.
Laat ook mijn Hertz reservering nog even staan...
lees dit topic eens : http://forum.allesamerika.com/viewto...p?f=30&t=35271
met emerald club lidmaatschap heb je gratis extra bestuurder, je kan zelf je auto uitkiezen zonder bij de balie te staan en nog wat meer voordelen.
Ook wij hebben gehuurd via National.com. € 198,95 voor vier weken een standaard SUV. Scheelt toch nog ruim € 400 met onze toch al goedkope reservering bij alamo! Bovendien krijgen we nu ook nog een grotere SUV (standaars ipv midsize). Voor de zekerheid laten we die reservering nog staan tot 10 juni. Benieuwd naar de eerste ervaringen van anderen.
Alamo en National is van dezelfde eigenaar vandaar dat ze ook dezelfde save time kiosk hebben.
Geen idee wordt niet vermeld, kun je het aanvraagformulier delen, of is het deze?
Denk dat deze geweldige aanbieding doorgaat, de bevestiging is binnen:
Name MARC BLOKLAND Email Address xxx@gmail.com This reservation has been secured by my VISA (Ending in 4847)
Ja ben ik ook erg benieuwd naar :).
Frieda heb jij inmiddels al naast je directe bevestiging(reisroute) van Expedia al een nieuwe bevestiging gekregen of neem je alleen de uitdraai in het Nederlands mee. Bij Visa kan ik nog niets zien,..
Ik zie ook nog niets op de visa, en heb alleen de bevestigingen van Expedia in het Nederlands.
Vanmorgen nog even een full size geboekt voor september voor 85 euro (2 weken) maar dat heb ik rechtstreeks bij National gedaan en ook de bevestiging al gekregen.
Houd nog wel even de Hertz reservering vast, want het zal mij benieuwen!
Het word steeds leuker :D Inmiddels ook maar bij National zelf geboekt voor Nov. en Mrt.2014, dus nu staan er zes auto's voor ons klaar, via uk/brits, Expedia en National :cool:
Ik wilde dat via National met Emerald doen, maar dat hebben we maar weer snel afgebroken. Dan werd de SFAR bijna 1100 dollar, tegenover de 130 via de 'gewone' boeking. Dan trekken we de kaart, met de gratis bestuurder optie, ter plaatse maar uit de zak. Dat lukt prima volgens een ervaringsdeskundig van het AA-forum.
Per omgaande de vouchers gehad, inclusief barcode, confirmation, savetime, kiosk etc., en de CC wordt pas ter plaatse belast. We zijn benieuwd. Daarop wel de boekingen via Expedia geannuleerd, dat is toch kostenloos, maar die van Alamo.uk/brits blijven nog gewoon staan, totdat er hier ervaringen binnen komen.
Het lijkt me dat het wel goed zit, want volgens berichten op het web zijn ze zowel bij Alamo als National behoorlijk aan het stunten t.o.v. Europa. Mooi toch !?
Gedurende de nacht flitste de National kalender door mijn bolletje, en die loopt tot Juni 2014, dus vanmorgen ook nog maar een auto voor een roadtrip vanuit St.Louis voor volgend jaar Mei/Juni erbij geboekt. En ook daar was de schade voor 14 dagen Standard SUV maar 115 eurietjes :p
Gerrit,
Had je ook National bij Expedia geboekt en die daarna geannuleerd?
Ik heb er nu 1 bij National en 1 bij Expedia
"risico spreiding" ha ha!
Hetzelfde fenomeen doet zich voor als je een boeking bij Alamo doet. Wel land van herkomst instellen als Belgie. Als Insider betaal je dan de volle mep, maar als 'particulier' krijg je min of meer dezelfde korting als bij National. Prijzen varieren per uitvoering en periode. Bijkomend voordeel is dat Alamo ook de midsize SUV aanbiedt. Voor ónze huurperiode scheelde dat $ 130. Omdat wij natuurlijk niet het onderste uit de kan willen, hebben we het maar bij National gelaten.......:cool:. En dan maar weer op die Equinox hopen.
Wij gaan nu ook voor standaard suv ,voor deze prijs kun je het niet laten .
Wel heb ik er direct een volle tank bijgenomen en komen dan op 189 euro voor 17 dagen.:D
Zal mij benieuwen hoe dit af gaat lopen .
Laat ook mijn andere boeking nog even staan en gelijk ook Emerald aangevraagd.
Ik heb een nieuwe bevestiging gehad gisterenavond maar het is nog niet van mijn visa gegaan. Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte hoe het gaat morgen.
Bij mij is de boeking nu ook te zien bij Visa.
Hoe lang wachten jullie met annuleren van een eventuele eerdere boeking. In ons geval staat er nog de Alamo.uk.britisch boeking open. Deze heb ik al een keer eerder geanuleerd en opnieuw geboekt, zie nu dat ik niet meer via de Alamo site kan annuleren (dat wordt denk ik een boete betalen,..)moet ervoor bellen..
Ik heb inmiddels een mailtje gestuurd naar Expedia met de vraag of ik de bevestiging in het Engels kan krijgen, zodra ik iets weet laat ik het wel even horen!
Frieda fijne vakantie!
@angelique100
Anders boek je toch ook even bij National zelf en annuleer je de Expedia boeking. Heb ik ook net gedaan is kostenloos.
Heb nu twee boekingen lopen via National.com.
De Hertz boeking houdt ik nog even aan, die moete ik dan later annuleren, zullen wel kosten aan zitten.
Wij hebben ook bij National geboekt. €186 voor een SUV, incl een tank benzine. De boeking bij Alamo/brits ga ik annuleren, daar betaalden we €354 voor een midsize-SUV, zonder tank benzine...
Heb ook direct geboekt bij National. En Standard SUV voor €108, waar ditr bij Alamo/Brits €365 was...... Kan deze laatste kosteloos annuleren tot 7 dagen voor vertrek, dus wacht nog even de praktijkervaringen af.......... Wat een verschil!
MVG
A3
Heb net effe gekeken bij expedia.nl, maar daar is National nu uit het rijtje verdwenen! Geen stunt-prijzen meer te zien. Dus ik denk dat we op tijd zijn geweest, ik heb weliswaar bij National zelf geboekt, maar toch.
Ben benieuwd naar het vervolg!!
Ik heb ook een boeking staan bij Expedia, National en Alamo/Brits. Er gaan vast nog heel wat auto's geannuleerd worden :rolleyes:
Ben wel benieuwd of het niet meer bij Expedia te boeken is omdat men er achter is gekomen dat er wellicht iets niet klopt? En of men dan iets met de eerdere boekingen gaat doen. Ik had bij Alamo/Brits al betaald in ponden en merk dat ik toch weer minder euro's op mijn creditcard teruggestort ga krijgen:(
Als ik bij national kijk krijg ik hogere prijzen te zien of kijk ik verkeerd? Sfb 26/08-09/09, of is het daar ook gedaan de promo.
Het is nog steeds niet van mijn visa maar heb wel een bevestiging gekregen gisteren dus zou het inorde moeten zijn
Haha dat denk ik ook ik heb nu ook een boeking lopen bij Alamo/Brits, Expedia en National.
Ik heb Alamo Brits al een keer eerder geannuleerd (was 2 dagen ervoor betaald) en opnieuw geboekt uit mijn hoofd kreeg ik 80 euro minder terug omdat Visa met een aankoop en verkoop tarief werkt. :mad:
Ik zie de lage tarieven nog steeds. Heb je Nederland of Belgie gekozen,...
Toch vreemd dat Expedia National helemaal niet meer heeft.....
Zou er iemand wakker geworden zijn....?:confused:
Ik heb maandag een mail gestuurd naar Expedia om te informeren of de prijzen goed zijn die te voor schijn kwamen met National. Net een mail teruggekregen van Expedia dat het dus NIET klopt. National is uit hun systeem gehaald en wellicht dat gedane boekingen een error krijgen........Hebben jullie al wat gehoord? Hieronder het antwoord van de mail:
Geachte Expedia-klant,
Hartelijk dank voor het sturen van een e-mail naar Expedia.nl
Helaas moet ik u mededelen dat deze prijzen niet correct zijn.
Op dit moment is het verhuurbedrijf National niet meer actief in ons systeem.
Vandaar dat er foutieve prijzen worden weergegeven en dat deze boekingen
uiteindelijk een error melding krijgen.
Wij willen onze excuses aanbieden voor het ongemak. Maar willen u vragen
het verhuurbedrijf National te mijden in ons systeem en een ander verhuur
bedrijf uit te kiezen. Op dit moment weten we niet of deze situatie zo blijft
of dat de National auto's weer in ons systeem komen.
Ik vertrouw erop u voldoende ingelicht te hebben.
Met vriendelijke groet,
Chris Blokland
www.expedia.nl
denk dat het toch TGTBT was...
@Njit
Dat gevoel had ik eigenlijk al meteen......het kan ook eigenlijk niet voor dat bedrag.
Ik heb geboekt bij national voor de augustus vakantie. Ik vraag mij af wat er met de geboekte boekingen gebeurt.