-
Re: Tips voor restaurants in Orlando
Even voor Ton om te knippen en te plakken:
En tegenwoordig kun je er zelfs terecht voor Starbuck Lookalike koffiesoorten; Lattes, Mocha's, Cappuccino's en dezelfde smaken, als Frappuccino spinoffs, met crushed ice. Dat heet dan bij elkaar McDonald's McCafé
-
Texas Roadhouse
@b.a;
Wij waren in 2008 bij een Texas Roadhouse in Orlando (Long John Parkway) maar deze bestaat niet meer. Afgelopen februari zijn wij ook bij Texas Roadhouse in Ocoee geweest, fantastisch restaurant. Lekkere doppinda's om mee te beginnen, heerlijke warme broodjes en de Fall of the bone ribs zijn zo lekker! We hadden ook een biefstuk ($ 9,99) besteld en die was zo mals, lekker met pepersaus. We zijn liefhebbers van Outback restaurants maar deze biefstuk deed daar zeker niet voor onder. Een echte aanrader dus.
-
Ik zoek een restaurant waar wij (2 volw 2 kids van ong 10 jaar) kunnen avondeten na onze wedding vows renewal aan de westkust. Vanwege de speciale gelegenheid en onze all dressed up outfit moet het wat meer bijzonder zijn dan de bekende fastfoods en oh ja, geen vleeseters dus geen steaks etc. Graag suggesties !!
-
Ik denk dat er iets meer informatie moet komen dan "aan de westkust". Die is nog al lang :-)
-
aangezien exacte trouwlokatie nog niet vast staat sta ik open voor alle suggesties, ha ha !
-
Kijk eens op de website van het Don Cesar in St. Pete Beach. Daar kan vanalles, wel behoorlijk aan de luxe kant.
NB: Dit topic gaat over restaurants in/om Orlando.
-
Restaurant tip in Celebration:
La Colombia, http://www.columbiarestaurant.com/
Een Spaans-Amerikaans restaurant met een heerlijke paella boordevol St Jacobsschelpen en ander 'seafood' en/of vlees. Absolute aanrader is de sangria van cava (Spaanse 'champagne') of een tapasschotel vooraf maar of je daarna nog iets weg kunt werken...?
Nog een tip voor dit restaurant: Als je binnenkomt is rechts de 'eetzaal'. Vraag gewoon of je bij de bar mag eten (de bar in dit geval bestaat uit een ruimte waarin inderdaad een bar staat maar waar ook een aantal leuke hoekjes en tafeltjes zijn waar je in een rustger maar zeker veel gezelliger sfeer kunt eten.)
-
Seafood tip:
Vol verwachtingtogen we bij Angel's seafood naar binnen om de befaamde snowcrab en aanverwante familieleden te consumeren. Na 30 minuten waren we een illusie armer (en ettelijke dollars). Een armzalige jaren 50 diner (volgens ons ook niet meer vernieuwd sinds 1950) met een uitgebreid buffet. Echter seafood hoort niet al uren te liggen dampen op een buffet. Wellicht is dit ook het geval voor andere seafood buffets zoals bijvoorbeeld Boston lobster, maar aan ons was het niet besteed.
Neem dan de Red lobster. Toegegeven een stuk prijziger maar wel elke dollar waard. Geweldige combinaties seafood, een leuk restaurant met aangename bediening en een fatsoenlijke wijnkaart. Jammer dat we dit pas op de voorlaatste dag gedaan hebben (de laatste dag zijn we uiteraard wel nog eens tergugegaan). Waarschijnlijk zijn we 16 augustus a.s. hier te vinden.
-
Re: Restaurants: Buffetrestaurants
de berichten zijn al van even terug, ik hoor graag recente aanraders van buffetrestaurants, ontbijt, lunch, diner what ever, alles is welkom !
-
In dit topic staan (zeker de laatste berichten) behoorlijk wat recente recensies.
En er is natuurlijk de befaamde restaurantlijst :-)
-
Zelf was ik erg gecharmeerd van Farmer's Market maar ik weet niet van een vestiging in Orlando. Eten beter dan bij Golden Corral, heel erg 'down home' op een leuke manier, inclusief keukenrol-op-een-standaardje als servet. Helaas was het filiaal bij ons in Sebring na een half jaartje al weer op de fles.
-
Afgelopen maand heerlijk gegeten in het Fajita Mexican Buffet aan de 192. Ook een leuk restaurant van binnen.
-
Heeft iemand ervaringen hier met de Red Lobster restaurants in Kissimmee ? Heb even op de website gekeken en die menus spreken me wel aan. Is dat ook voor buffet, of a la carte ?
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
yabbadabbadoo
Heeft iemand ervaringen hier met de Red Lobster restaurants in Kissimmee ?
Kijk even in dit topic, verschillende forummers schrijven er over.
-
We zijn vorig jaar in red lobster op us192 geweest. Het was heel heel lekker. Je moet er wel op tijd naartoe gaan want het is er altijd heel druk.
-
Wild Jack, Int. Drive
In 1995 en 1996 waren we twee keer geweest in Wild Jack's aan International Drive. Was toen een toen bomvol en oergezellig steakhouse. Luidruchtige countrymuziek en vlotte, erg vriendelijke en gezellige bediening. We hadden ribs en kip genomen, die botermals waren en erg lekker gekruid.
Vorig jaar oktober nog een keer terugkomen. Het restaurant was duidelijk under new management: het was overgenomen door Chinezen. Op het eten was nog altijd niets aan te merken, maar de gezellige sfeer was vervangen door een oosterse gereserveerdheid. Er zat anderhalve man en een paardenkop binnen.
-
Als je een vis-liefhebber bent....
ga eens eten bij Joe's Crabshack (er zitten 2 restaurants in de buurt van disney, kijk maar op http://www.joescrabshack.com/ )
-
Re: Restaurant: Beste Spareribs in Orlando
Er zijn veel plaatsen waar je goed kan eten maar mijn voorkeur gaat uit naar de fat boys bbq en naar outback http://www.pazo.nl/outback.html
http://www.pazo.nl/15-10-2009.html
-
Ik was tijdens onze laatste reis aangenaam verrast door de ribs bij TGI Friday. Die vielen echt van het bot af.
-
Sweet Tomatoes is nog niet genoemd geloof ik, een buffet restaurant met salades, vers brood, soep, en pizza's, een gezond alternatief zeg maar, er is vorig jaar een nieuwe geopend in het Cross Roads gebied en er zit er een op Int'l Drive. Wat ook een leuke ervaring is, is Vittorio's Brazilian grill, tegenover Festival Bay vlakbij de Prime Outlet Mall, goed eten voor heel weinig geld, veel vlees en authentieke Braziliaanse gerechten, je waant je echt even in Zuid-Amerika, sfeer is er niet echt, maar de bediening en de overige gasten maken dat ruimschoots goed, koffie is echt voortreffelijk en krijg je aangeboden door het huis.
-
TGI-Friday's Ribs met Jack Daniels Glaze.
In 1 woord: Geweldig
-
Ook ik sluit me helemaal aan bij TGI-Friday's! zo lekker de eerste keer 2 porties naar binnen gewerkt.
-
Oh.. .TGI...
Outback...
Sonny's...
Ribs zijn hier vaak lekker... misschien is een lijstje waar ze niet lekker zijn korter?
-
TGF en Outback daar hebben we nu al zin in.....mmmmmmm........en we gaan al heel snel!!!\\:D/
-
TGF gaan wij ook zeker weer bezoeken
-
Restaurants in Orlando: Steakhouse
Voor onze komende trip naar Orlando was ik benieuwd of iemand ervaring heeft met dit steakrestaurant. Ik ben een groot liefhebber van een goede steak-porterhouse en tijdens onze tip naar Las Vegas in 2008 hebben wij ggeten bij del frisco´s. Was grote klasse toen. Iemand die mij meer kan vertellen over hun ervaring
-
Re: Steakhouse del Frisco´s Orlando
Helaas, geen ervaring maar hij stond voor deze trip op de planning. Uiteindelijk besloten om toch maar niet een keer 'samen' te gaan eten, maar lekker met de kids mee te gaan. Hij staat vrij hoog in zagat; ik heb er in New York, Houston en Las Vegas gegeten, en alle keren was dit absoluut TOP. Dus nogmaals, geen eigen ervaring, maar je kan hier niet mis gaan ;)
-
Misschien al genoemd: the Alehouse aan de International Drive. Een soort van grote sportsbar met allemaal grote plasmaschermen om je heen en toch een leuke sfeer. Je kan er binnen en buiten eten ( tip voor de rokers onder ons, buiten op het terras mag gerookt worden) op een groot overdekt terras dat koel gehouden wordt door verschillende ventilators. Wij zijn 2 keer geweest en wij vonden het binnen prettiger zitten dan ''buiten''. De muziek buiten is best luid.
-
Citaat:
baluga
Een soort van grote sportsbar met allemaal grote plasmaschermen om je heen en toch een leuke sfeer.
:-s:-s:-s
En toch ....? En daarom.... !! \\:D/
Je bedoelt het vast niet negatief, toch?! :razz: Ik vind sportsbars altijd super!
Vooral als er goede wedstrijden zijn, ik houd wel van het (lokale) publiek dat naar dergelijke lokaliteiten komt.
Ooit, lang geleden, zijn we een keer naar een sportsbar "ergens" tussen St. Petersburg en New Port Richey (ik weet het: vaaaaaag!) geweest met onze friends daar en hebben heerlijke enorme wagenwiel-pizza's gegeten (Cheese + double extra cheese 8-[) en de samenvatting gekeken van de Rays-game die we net gezien hadden en de andere baseball-games van die avond. En voor de kids altijd wel een paar spelletjes te doen. Een heerlijke, fantastische ervaring.
-
Nee, ik bedoelde het zeker niet negatief. Ik vond het mooi om te zien hoe mensen op kunnen gaan in hun sport. En het was niet voor niks dat we een half uur moesten wachten voordat we een zitplaats kregen aangewezen. Onze dochter vondt het K1 gevecht wel interessant om naar te kijken..
-
De reviews zijn niet allemaal even fantastisch en toen ik op de site van del frisco's ging kijken werd er geen melding gemaakt van een vestiging in Orlando. Uiteindelijk bleek deze del frisco's een eigen site te hebben dus ik ga er even vanuit dat deze vestiging geen onderdeel uitmaakt van het bedrijf waar bijvoorbeeld de vestigingen in Las Vegas en Houston onderdeel vanuit maken.
Heeft iemand anders ervaringen met een steakhouse zoals del frisco's in de omgeving van Orlando anders dan de gevestigde namen zoals Outback (:-P) of Longhorn?
-
Helaas alleen ervaring met Del Frisco's Fort Worth. Die is overigens erg goed. Maar ja, als je in Fort Worth geen fatsoenlijke steak serveert dan ga je in no time failliet.
Ruth's Chris Steak House ('naast' Universal) biedt overigens een vergelijkbare kwaliteit. Zeker aan te bevelen als je eens een keer wat dollars wilt uitgeven aan een goede steak.
-
Morton's The Steakhouse:
“The poster boy of steakhouses”, this Restaurant Row “classic” caters to carnivores with “gigantic” “steaks the way you would expect” accompanied by “flavorful” side dishes “the size of entrees”; “impeccable service” and a “manly club atmosphere” add to the “wonderful experience”, and though it’s “expensive”, rest assured “you get what you pay for!”
26 punten volgens zagat voor kwaliteit eten
Ruth's Chris Steak House:
“Steak doesn’t get any better than Ruth’s, baby” chime champions of these Central Florida outlets of the “upscale” chophouse chain revered for “sizzling, buttery” beef and “terrific sides” served in “exceptionally plush” dining rooms manned by “high-quality servers”; just “don’t forget to bring cab fare, because you’ll have to leave your car there to cover the bill.”
ook 26 punten
The Palm (Universal - Hard Rock Hotel)
“Lipitor should be the corporate sponsor” of this “top-of-the-line” chain chophouse that lures “unabashed carnivores” to Universal’s Hard Rock Hotel with its “perfectly done” steaks, “huge, wonderful lobsters” and “luscious martinis – what else do you need?”; a few find the “noisy”, “caricature-filled” room to be “nothing special”, but others suggest it’s just like the original in NYC “but without the snob appeal and service attitude.”
ook 26 punten
Bovenstaande zijn de enige steakhouses met 26 punten, kan dus niet slecht zijn ! Zijn overigens alledrie ketens waar ik al eens (in andere steden) gegeten heb. Del Frisco's komt niet in het zagat lijstje voor, dus goed dat je even verder gekeken hebt ... Twee steakhouses met 25 punten zijn nog: The Capital Grille (ook een keten, overigens onderdeel van eigenaar van Outback, Red Lobster en Bahama Breeze; ik heb in Vegas locatie gegeten, was erg goed) en Vito's Chop House
Dus hoop dat je wat keuzes hebt nu :lol: !
-
Probeer Texas de Brazil eens.
Die kan je vinden aan international drive.
Echt de moeite waard voor carnivoren! :twisted:
-
Re: Restaurants in Orlando: Steakhouse
Braziliaanse steakhouses zijn ook altijd mooi inderdaad ;-) ! Ik zag er op het eind van I-drive, richting Prime Outlets, ook nog een zitten volgens mij ?! Overigens, ik heb 2 ervaringen hiermee (Fogo de Chao in Houston en Rodizio Grill in Salt Lake City); Fogo de Chao stond zelfs hoog in de zagat. Erg aparte ervaring, superlekkere steak; maar niet de kwaliteit van een 26 punts zagat regulier steakhouse ! Maar ieder zijn ding natuurlijk en absoluut een mooie ervaring.
Overigens heeft deze keten in Chicago 25 punten (dus zeker niet slecht; geen rating voor de Orlando locatie) en dit staat erbij:
“Meat eaters rejoice” at this Northwest Suburban “carnivore’s dream” where “gauchos rotate through” the room serving a “great selection” of all-you-can-eat Brazilian steakhouse offerings alongside a “spectacular salad bar” with “everything from sushi to gourmet cheeses”; it’s “fun for a noisy group”, though some vets vow “one can only eat so much meat and it’s very expensive”, ergo “lunch is the time to go – it’s much less crowded.”
-
Citaat:
disney-golf
Probeer Texas de Brazil eens.
Texas de Brazil is zeker de moeite waard en één van mijn persoonlijke favorieten (zie mijn eerdere aanbeveling op dit forum). Ik zou het echter niet willen vergelijken met Ruth's Chris of Del Frisco's. Daarmee doe je deze restaurants toch echt tekort.
-
Citaat:
mattrob
Ik zag er op het eind van I-drive, richting Prime Outlets, ook nog een zitten volgens mij ?! ”
Hey Mattrob, ik weet dat het al vroeg was als je dit postje geplaatst hebt maar International Drive is hetzelfde als I-Drive hoor...:razz:
Voor de juiste coordinaten; 5259 International Drive
Orlando, FL 32819-9476, United States
(407) 355-0355 (als je wil reserveren...)
Enjoy!=D>
-
Re: Restaurants in Orlando: Tips!
Vandaag gegeten in Logan's. Leuke ervaring. Doppinda's lekker op de grond gooien en grote pullen bier. Bij vertrek kregen mijn dochters van 6 en 9 nog een high five van de bediening, vonden ze helemaal geweldig. Steaks waren redelijk.
-
Duidelijk geval van jetlag ](*,)
-
Gisteren de vluchten geboekt voor 10 tm 17 juni :razz:We hebben besloten dat het Del Frisco's gaat worden dus ik zal even laten weten hoe het ons bevallen is.