Juli en augustus zijn blackout dates voor deze actie met de jaarkaart, dus voor deze maanden zul je de optie niet zien. Voor Andere data kun je bellen met Discovery Cove.
Afdrukvoorbeeld
Juli en augustus zijn blackout dates voor deze actie met de jaarkaart, dus voor deze maanden zul je de optie niet zien. Voor Andere data kun je bellen met Discovery Cove.
Je kunt bovenaan een promotie code invoeren, dus het lijkt mij dat die er wel zouden moeten zijn. Degene die je echter vindt met google zijn verlopen.
Wij hebben per ongeluk tickets geboekt voor Discovery Cove voor Florida Residents. Dit zagen we pas bij de order details, maar op de E-tickets staat hier niks meer over. Heeft iemand hier ervaring mee ? Gaat dit voor problemen zorgen ?
Hmmm vreemd. Je moet toch echt een heel ander icoon aan klikken als Florida resident. Anyway, ik heb net onze e tickets uitgeprint. Op onze tickets kun je nergens zien of we Florida residents of non-residents zijn. In de voorwaarden staat wel dat je een photo-ID moet laten zien bij binnenkomst. Dus,geen idee of het voor problemen zal gaan zorgen. En anders betaal je gewoon bij, zou ik zeggen. Wil je het zekere voor het onzekere dan bel je even met DC. Succes!
Reken maar van jetje! Er zal inderdaad gevraagd worden of je je kunt legitimeren. Zowel bij SeaWorld, Aquatica als bij DC wordt er naar je paspoort gevraagd.
Zoals Baluga schrijft, neem vooraf even contact op. Liefst telefonisch. Ik zou het niet ter plekke regelen, dat zou je wel eens veel tijd kunnen kosten.
Ja gewoon telefonisch. Ze zijn heel behulpzaam en heel correct. Maar er zeker niet mee wachten!
Bij DC moet men zich identificeren met een identificatie bewijs met een foto. Daarna word een foto van je gemaakt en ontvang je een pasje met je foto met daarop de tijd dat je met de dolfijnen gaat zwemmen. Met dit pasje kun je ook alle andere parken bezoeken als je die hebt toegevoegd. Anders kan je een ven de parken naar keuze bezoeken. Ga je ook duiken ( Sea Venture ) dan ontvang je daar een apart kaartje voor. Wil je echter eerst naar Buch Gardens of ander park dan kan dat gewoon. Je scand bij de toegang je e Ticket en geeft en vingerafdruk af. Bij de andere parken is verdere identificatie niet van toepassing. Men doorzoekt wel overal de handbagage.
Ik ontving net van DC de volgende Email “Freshwater Oasis is Now Open!”
http://discoverycove.com/Explore/Exp...eshwater+Oasis
Als er ergens veel controle is op misbruik, dan is dat wel bij SeaWorld en Aquatica. Reken er maar gerust op dat er bij de toegangscontrole regelmatig steekproefsgewijs op ID wordt gecontroleerd. Lees ook de kleine lettertjes op je ticket: Photo ID required.
Klopt,wij hebben ook al eens onze paspoorten moeten laten zien bij
Seaworld, ondanks het DC pasje
En je moet je ziezo bij DC ook legitimeren, dus zou keurig mailen
Om het inorde te laten maken
Het kan best zijn dat er steekproefsgewijze bij de andere parken van DC Aquatica , sea World en Buch Gardens gecontroleerd word. Ik heb dat de keren dat wij er geweest zijn niet kunnen constateren. Het enige wat ik bij deze parken heb kunnen constateren is het doorzoeken van de handbagage en het snel verwerken van de toestroom van bezoekkers. Ik heb niemand met een paspoort zien zwaaien. Bij Buch Gardens hebben wij zelfs onze toegangsbewijzen verwisseld. Eerst gescand en daarna je vinger laten scannen dan kun je gewoon door het poortje. Sterker nog vaak staat er bij het poortje iemand die je er mee helpt. Alleen bij DC heb je een id met foto nodig omdat ze daar een DC ID met foto maken. Als je deze bij de andere parken scand en je vinger laat scannen is er geen probleem. Als je echter een residents ticket hebt en bij discovery cove jou ID laat zien komen ze er al gauw achter dat je geen residents bent.
Als er ondanks het DC id pasje gevraagd word om een paspoort of andere ID dan zal het zijn dat de foto op het Discovery Cove pasje niet lijkt op degene die er op naar binnen wil.
Net een mailtje gehad dat the Freshwater Oasis vanaf nu geopend is.
Wij hebben de eerste drie maanden van dit jaar de controle op de Disney Parken duidelijk zien toenemen, wij zijn in het bezit van een jaar pas Florida Resident en hebben bij diverse bezoeken controle gehad.
Ook hebben wij in de krant gelezen dat er 5 mensen extra zijn aangenomen om de kaartverkopen bij de niet erkende wederverkopers te controleren.
Je gewoon aan de regels houden en lekker genieten.
Groetjes Henke.
Wij willen ook discovery cove bezoeken. als je daar heen gaat en zwemmen met dolfijenn boekt krijg je een kaartje voor sea world en zwempark erbij en evt tegen meerpwijs van 20 dollar busch garden. WEten jullie of je deze kaartjes al thuis krijgt opgestuurd?? of krijg je die pas as je bij discovery cove aankomt?? Ergens willen we het dolfijnen zwemmen voor het laatst bewaren maar dan zouden we geen gebruik kunnen maken van sea world en de andere twee parken..
Je krijgt per mail een voucher en het geheel (dus inclusief DC) is 2 weken geldig. Ga je eerst naar DC dan krijg je daar een pasje dat je ook in de andere parken kunt gebruiken. Ga je eerst naar één van de andere parken dan neem je de voucher en legitimatie mee en meld je daarmee bij Guest Relations (dacht dat het zo heet). Je moet bij Seaworld aan de linkerkant naast de ticketverkoop zijn en dan krijg je daar een dagkaart. Voucher niet weggooien want die moet je altijd laten zien als je de parken in wilt als dit voor het bezoek aan DC is.
je kunt je voucher met streepjescode ook inscannen aan de turnstyle, kun je zo doorlopen
dus je kunt gerust eerst de andere parken doen en discovery cove als laatste bewaren
oke top dus we kunnen eerst de drie andere dingen doen voordat we met dolfijnen gaan zwemmen... dat willen we nl graag voor een vnan de laatste dingen bewaren
Als het te druk is aan de turnstyles kun je beter via de Guest Relations. Dat gaat dan meestal sneller.
Wat betreft het gebruik van de kaartjes. Ik heb ze via het reisbureau besteld en daar waren verschillen in prijzen van voor en na 1 sept. Misschien moet je daar nog even opletten. Die zijn dus ook logischerwijs niet te gebruiken voor 1 september (neem ik aan), ook niet voor de andere universal parken....
Edit: na opmerkingen - het is natuurlijk seaworld in plaats van universal
Wat bedoel je nu precies? Ik kan er even geen touw aan vastknopen...Als je iets aanneemt kan je het (logischerwijs.....:)) misschien beter eerst even goed uitzoeken voor je de info met anderen deelt, toch?
De ticketprijzen voor DC verschillen niet alleen per seizoen maar ook per dag. En aan DC tickets zijn toch geen Universalparken gekoppeld?
Haha het staat er inderdaad vaag. Bij het reisbureau hebben ze me verteld dat de tickets niet voor 1 september te gebruiken zijn, maar dat heb ik dus niet getest of iets dergelijks. Dat bedoelde ik eigenlijk. Hopelijk is het nu iets duidelijker :)
En pfff ik bedoel uiteraard Seaworld dat hier aan gekoppeld is.......
Voor Discovery Cove spreek je een datum af. Rond die datum mag je, afhankelijk van het pakket dat je hebt gekozen naar SeaWorld, Aquatica en Busch Gardens. Het eerste bezoek aan zo'n park mag 14 dagen voor je afgesproken dag in DC vallen, de laatste mogelijkheid om gebruik te maken van deze optie is 14 dagen na het bezoek aan DC. In totaal heb je 14 dagen de tijd om de parken te bezoeken en....je mag binnen die periode zo vaak gaan als je wilt.
De datum 1 september heeft dus alleen betrekking op jouw eigen tickets.
Zo, heb even alles gelezen vanaf pagina 35. Fijn om nu alles te weten, was nieuwsgierig naar hoe dat gaat met de andere parken als je pas halverwege naar DC gaat. Gewoon je e-ticket meenemen dus.
Moet je dit ver te van te voren boeken? Ik wil dus rond 20 februari, en wil dit eind november boeken, of ben ik dan al te laat?
Er zijn al 8 dagen uitverkocht in februari. Rond de 20e is nog beschikbaar maar ik zou niet te lang wachten.
We hebben dit nu 2 keer gedaan en het zal je zeker heel goed gaan bevallen!!!
Keek later op de site en dat zag ik ook! Maar aan de andere kant, voor oktober en november zijn er nog heel veel dagen vrij. Lastig... Het "probleem" is dat ik eigenlijk wil wachten tot ik eind november een extraatje krijg (een eenmalige cao uitkering) maar denk dat ik er dan maar even een ander potje voor aanspreek ;)
Heb er zoveel zin in! Weet zeker dat ik hier ga genieten!
ik wilde vandaag gaan boeken en zie dat het nu 460 dollar is ipv 300.. doe ik iets fout of is het inene zo duur geworden??
Jullie gaan toch 20 april, dacht ik...
Vanaf 23 april is de prijs $259 p.p.
wat raar ik kan alleen maar trainer for a day pacage boeken als ik p hun site kijk.. ik doe denk ik iets fout
we gaan idd eind april of begin mei
Dan maar even een linkje proberen, moet toch een keertje lukken!
Waarschijnlijk gaan wij toch ook Discovery Cove boeken maar ik heb een vraag over het ultimate package (Seaworld, Busch Gardens en Aquatica). Er staat dat je 14 dagen onbeperkt toegang hebt tot deze parken. Wij komen komen 23 april aan in Orlando en willen 25 april naar Busch Gardens en vervolgens (na onze rondreis) 5 mei naar Discovery Cove en dan nog een dag naar Seaworld. Klopt het dat we dan Seaworld voor 10 mei moeten doen ivm de 14 dagen?
Voor zever mogelijk ik het weet is het niet mogelijk wat jullie willen.
Als je naar de DC gaat krijg je bij inchecken een persoonlijk pas(soort CC), met deze pas kan je daarna binnen een jaar 14 keer naar een park.
Sjon, Bianca en Romy
Je 14 dagen gaan in op de eerste dag dat je naar 1 van deze parken gaat. Dus niet 14 keer in een jaar.
Dus in jullie geval gaan de 14 achtereen volgende dagen op 25 april in en 8 mei zou dan de laatste dag zijn dat je er gebruik van kunt maken.
Dit staat op hun site:Citaat:
Enjoy unlimited visits to SeaWorld, Aquatica, and Busch Gardens for 14-consecutive days around your reservation.
Bedankt voor de antwoorden ik had ook nog een mail gestuurd naar DC en zei vertelde mij ook dat je gerust eerst naar de andere parken kan als het maar binnen de 14 dagen is.
Wij hebben in mei dit jaar Discovery cove bezocht. Inclusief zwemmen met dolfijnen,
duiken met een helm en het huren van een privé cabana. Wij hebben daar een geweldige dag doorgebracht.
Tevens hebben de drie andere parken div keren bezocht.
Ik wil dit weekend mijn ticket voor DC gaan boeken. Maar waar kan je nu het beste boeken? Op de site van DC zelf?
Zie nl ook deze: http://www.attraction-tickets-direct...rlando-tickets
Iemand ervaring met deze site?
EDIT: laat maar zitten, zie nu dat er GBP 25,= verzendkosten bijkomen bij attraction tickets, beetje too much :)
Ga morgen gewoon op de site van DC zelf boeken.
Kijk eens op de duitse site .
Dank je wel Cindy, die had ik nog niet gezien. Voor zover ik kan zien is verzenden kosteloos en naar ik begrijp worden
de tickets aangetekend verstuurd. (stel dat het kwijt raakt met de post...)
Vind het zo leuk om "echte" tickets te ontvangen :D
Wij boeken altijd rechtstreeks bij DC.
Is voor jou (voor 20 feb.) nu ook goedkoper dan bij attractionticketsdirect.de € 229 en bij DC zelf (omgerekend) € 216.
Via DC krijg je ook nooit een "echt" ticket maar een e-voucher. Het "echte" ticket krijg je pas ter plaatse.
wij boeken ook altijd rechtstreeks op de website
in oktober zijn we een dagje zonder dolphinswim geweest
was wel een beetje vreemd:D, maar afgelopen mei was het al de 3de keer op rij dat we gezwommen hadden
dus hebben we vorige maand voor een 'lowbudget' bezoek gekozen
maar even goed is het dan ook zo de moeite waard .....
Zag het later idd van de prijzen Trails, dus ga op de site van DC zelf boeken, achteraf lijkt het me ook veiliger om e-vouchers te krijgen, je zal de tickets maar kwijtraken ;)