Heeft er iemand al eens de tickets via wdtc.disneyinternational.com gekocht en gebruikt?
Afdrukvoorbeeld
Heeft er iemand al eens de tickets via wdtc.disneyinternational.com gekocht en gebruikt?
Wat wil je precies weten? In de terms en conditions vind je alle info over het bedrijf. Ze vallen onder de Britse wetgeving. Voor je tickets koopt wordt je tot twee keer toe gewaarschuwd dat de tickets alleen voor de Britse markt zijn. Njit wees hier al eerder op. Onthoud dat je altijd gevraagd kan worden on je te legitimeren. Vraag je ook even af waarom geen Nederlandse touroperator de vingers brandt aan de verkoop van deze aantrekkelijk geprijsde tickets.
En mochten er forumleden zijn die de tickets met succes hebben gebruikt, (good for them...) onthoud dan altijd dat resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst bieden........:-k.
Hallo,
Wij willen één pretpark (Epcot) bezoeken. De rest van de parken slaan we over. Weet iemand of er ook kaarten voor één park, één dag te koop zijn? Ik zie deze nergens te koop staan?
Gewoon aan de kassa.
Zoals in een ander topic geschreven staat , kun je een kaartje voor 1 dag beter aan de kassa van het desbetreffende park kopen .:?
http://www.attraction-tickets.com/di...orld/epcot.htm
Hier kosten de kaartjes maar 80 dollar incl. tax of zijn deze ook alleen voor de engelse markt.
Heb je al gebeld? Ben benieuwd.....The offer you selected is only available by phoneCitaat:
How can we offer these great prices?
We are able to offer such low prices because of our close relationships with local attractions and hotels. We have been doing business in the Orlando destination since 1976. Our parent company, Westgate Resorts, is one of the top sellers of theme park and attraction tickets worldwide. Due to the nature of fluctuating hotel rates and ticket prices, we can only offer these amazing deals by phone. So, call today and save even more! Call:
En vergeet het mooie regeltje niet wat onder de hoofdpagina staat:
Oftewel, er zit een uurtje of 2 verkoop praat aan vast.Citaat:
This advertising material is being used for the purpose of soliciting sales of a vacation ownership plan.
Thanx! Opletten dus..
En dit is dus zo'n combinatie "zeer vervelende fout op website" plus hardnekkige mythes en zie hier. De typering "enkel voor Britten" is een hardnekkig fout gebruikte term door WDTC UK. Als de echt kleine lettertjes gelezen wordt -je weet wel, diegene waarop uiteindelijk teruggevallen wordt- dan zijn deze tickets gewoon voor EU-inwoners, worden ze ook als dusdanig aangemoedigd, verkocht EN algemeen geaccepteerd. Dit is precies hetzelfde als de zogenaamde "britse" aanbieding die elk jaar weer terug komt voor de combi free dining + 42% korting op een verblijf in OKW en SSR. Lees de kleine lettertjes en zie daar; een EU-inwoner gebeuren.
Dit is een hardnekkig verkeerd gehanteerde term door Disney, hetzelfde zie je terug komen bij DCL. Waarbij men een "britse" kortingscode aanbiedt die bij checken van alle kleine lettertjes ook wederom eigenlijk een EU-inwoner korting betreft. Gevalletje Disney is erg duf in het marketen van eigen producten en vergeet door het nog altijd hoge percentage Britten nog steeds al snel de rest van de EU.
En ja; been there, done that, en noem het maar op. Incl. controle persoonsgegevens, etc. etc.
Geloof vooral mij niet. Niet doen, wie weet wat voor gek ik ben en iets uit mijn mouw schud of elke maas in regelgeving gebruik. Maar doe eens gek; check het eens aan het loket van willekeurig elk WDW-park. Doe nog gekker, we kunnen er immers niet vanuit gaan dat een basic medewerker altijd alles bij het rechte eind heeft; begin eens een babbeltje met een van de managers hierin. Het zijn simpelweg EU-inwoner tickets die verkeerd gemarket worden als Brit-optie. Heck, zelfs op officiële WDW papieren die CM's dienen te informeren wordt het als dusdanig aangeduid.
En waar kunnen we die écht kleine lettertjes vinden?
Ja dus, genoeg ervaring. Beetje zot om te herhalen wat ik net gepost heb maar samengevat zijn het dus tickets voor EU-inwoners. Zoals gezegd; geloof mij niet op mijn groene ogen. Wie weet wat voor gek ik ben. :wink: Ben je er niet zeker van? Laat het valideren door WDTC UK of WDTC USA. Kan even duren, maar het antwoord is klip en klaar aangezien het EU-tickets zijn.
Ik heb zo recent als afgelopen December nog een ticket gekocht via WDTC UK (als los component) te activeren. Lang leve de vooruitgang, sinds najaar '11 kunnen deze tickets ook geupgrade worden naar een annual pass. Dat heb ik op dat moment ook meteen gedaan, aangezien er nog een reis in de pijpleiding zit voor najaar '12. Ticket was al aangeschaft toen daar nog geen zicht op was. Heeft me overigens bepaald geen windeieren gelegd. Werkmethode is dat men naar de officiële prijs voor dat ticket kijkt, dat omrekent naar dollars en vervolgens het verschil tussen betaald en prijs voor annual pass laat betalen. Iets waar ik een leuke winst op heb kunnen pakken. Ik heb mijn 14-dagen ticket voor de prijs van een 7-daags ticket kunnen kopen (jaarlijkse actie, alhoewel het niet zo heel veel scheelt) en kennelijk heeft men een koers gebruikt die ronduit gunstig uitvalt. Alles bij elkaar opgeteld heb ik ruim $100,- bespaard op mijn annual pass dan wanneer ik hem rechtstreeks in de US voor de huidige prijs van $550,- had aangeschaft.
Ik ben geen risico-nemer. Niet met bedragen zoals voor dit soort parktickets. Zou een ticket in ene niet geldig blijken, dan zou dat een dusdanige hap in mijn budget zijn dat het geen acceptabel risico meer is. Dat gezegd hebbende; de kleine regeltjes die geleverd worden met de tickets zijn klip en klaar. Geen risico. Het zijn EU-inwoner tickets, en dat zit wel snor met mijn Nederlanderschap. Sterker nog; men hanteert een hogere fee om een ticket te bezorgen binnen de EU maar buiten de UK. Das al een redelijke hint, zullen we maar zeggen. :wink: Niet dat die optie nodig is; tickets los kun je als voucher bestellen. Die print je, neem je mee naar de Willcall van een van de parken en wissel je daar in voor een daadwerkelijk ticket. Wel even je ID meenemen!
Check dan ook eens waarom Nederlandse touroperators (die toch echt graag hun geld aan Floridagangers willen verdienen) deze tickets niet op de nederlandse markt kunnen/willen verkopen. Het enige dat ze weerhoudt is dat Disney ze officieel weigert te accepteren. Ik vraag zelf ook wel eens iets na en dan bij voorkeur niet aan een kassamedewerker maar aan een directeur......:wink:.
Disney, Universal en SeaWorld verkopen al jaren verschillende tickets voor verschillende markten tegn aangepaste prijzen. De Thuismarkt voor Floridians, de Zuid Amerikaanse Markt en ga zo maar door. En dit is mogelijk door de legitimatie te vragen. Disney is hier in mijn ervaring nog steeds soepel mee, SeaWorld en Universal controleren veel strenger.
Uit commercieel oogpunt zal de verkoper waar het hier om gaat, natuurlijk liever niet op zijn site vermelden dat de tickets bestemd zijn voor de Britse markt. Het ligt toch veel meer voor de hand dat ze deze tickets zonder restricties zouden leveren aan een ieder die maar wil? Waarom zouden ze dit dan vermelden als ze weten dat het mensen afschrikt? Ik vraag het me maar af.
Geloven doen we in de kerk. Persoonlijk laat ik mij graag overtuigen, maar dan wil ik het wel zelf na kunnen lezen in de voorwaarden. Helaas beschik ik niet over de officiele WDW papieren waar je naar verwijst. Ik zie ook niet waarom de voorwaarden die volgens jou voor de free dining actie gelden, per definitie ook voor de tickets zouden moeten gelden.
ik heb in 2010 disneykaarten gekocht bij american estates
7 dagen met fun en more option
eenmaal in disney was er maar 1 ticket van de 3 met een fastpass
de andere 2 gaven elke keer een fout melding
dus daar heb je dan niets aan,en zeker frustrerend omdat er op alle passen een fastpass zou zitten
ik heb toen bij thuiskomst naar AE gemailt maar nooit antwoord gekregen
nu wil ik eerdaags weer tickets bestellen voor disney
maar ben en beetje huiverig,en weet dus niet precies waar ik goed aan doe
Ben je niet gewoon bij Disney ter plaatse naar de kassa gegaan? Lijkt mij een stuk handiger dan wachten tot je thuis bent. Zij kunnen daar precies zien wat voor een tickets het zijn.
..... er zijn geen toegangstickets met een fastpass....ook niet zonder fastpass. Je kunt met ieder MYW-toegangsticket naar een fastpass machine gaan en daar dan een fastpass mee krijgen.
Is er iets met een ticket dan ga je direct naar de klantenservice en leg je het probleem voor. Het wordt dan direct opgelost. Daar heb je wat aan!
In de regel is het ook niet handig om dergelijke problemen per mail te melden. Een beller is altijd sneller!
ehh ja dat bedoel ik..op 1 ticket kregen we een fastpass,op de andere 2 niet (foutmelding)
en dit bij meerdere atracties,in verschillende parken
en idd had beter direct actie ondernomen..maar ja eerste keer op reis
alles wat onzeker...:wink:
nu wel wat wijzen hihi
Ja, daarmee had je meteen "Disney" moeten aanspreken.
Ivm de tickets via wdtc.disneyinternational.com heb ik een mail naar Disney Travel UK gestuurd. Hun antwoord is:
The Walt Disney Travel Company UK is able to assist with 5 Day Premium,
7 Day Premium, 14 Day Ultimate, and 21 Day Ultimate Tickets exclusively
for residents of the UK, Ireland, and the EU. The tickets are sold via
the website www.disneyworld.co.uk or by contacting one of our Disney
experts at 0800 169 0730.
Voila deze tickets zijn dus ook voor ons te koop en niet enkel voor de UK
Wij hebben ook deze ultimate tickets vaak gebruikt. Men heeft onze paspoorten ook bekeken, geen enkel probleem:-\"
Misschien is de vraag hier op het forum al eens eerder gesteld maar kan het zo snel niet vind!
Ik wilde weten ofdat iemand ervaring heeft met het kopen van bv tickets voor de disney parken in van die cheap ticket stores langs de weg in florida.
Dat zijn van die winkeltjes die alleen maar tickets verkopen...
ben er niet binnen geweest toen omdat ik de tickets al had gekocht bij american estates.
Maar ben toch benieuwd ofdat iemand dit wel heeft gedaan en hoe waren de ervaringen en de prijzen..
Voor onze vakantie in mei
Alvast bedankt voor de reacties
Hallo iedereen,
Ik heb even een vraagje, ik ben aan het rondneuzen op verschillende sites waar ik het best mijn Disney tickets kan kopen en ben ook even aan het bekijken welk pakket ik het best zou nemen...
De bedoeling is dat we alle vier de parken, telkens één dag bezoeken en dat we ook één dag naar Typhoon Lagoon zouden gaan... Neem ik dan best een Magic Your Way Base Ticket met waterpark fun & more optie voor 4 dagen of voor 5 dagen? Bij het laatste staat er "Per dag waarop uw ticket geldig is, krijgt u extra toegang tot de volgende Parken en activiteiten (b.v. 4 dagen Base ticket geeft recht op 4 extra opties"... Het is mij nu niet helemaal duidelijk of ik dan 4 dagen toegang heb tot de gewone parken + nog eens 4 dagen extra toegang tot de waterparken op andere dagen? Als dat laatste klopt dan heb ik genoeg aan een vierdaags ticket, of zou ik toch voor een vijfdaags ticket moeten gaan? Wie kan mij duidelijkheid geven? Alvast bedankt!!!
Zie dit topic: Disney Tickets: Een prijsvergelijking . Daar vind je alle info over hoe de tickets werken.
Korte antwoord: 4 dagen MYW Base + Fun and More = 4 dagen disneypark + 4 dagen Fun-And-More.
Wanneer je meedoet aan een Disney Event, kun je goedkoper Disney Tickets aanschaffen.
Ik heb me ingeschreven voor de Run Disney Expedition Everest 5k op 5 mei 2012. Daarna krijg je een code en kun je de tickets bestellen.
De tickets zijn alleen geldig tussen 28 april 2012 en 12 mei 2012.
Ik heb later mijn kinderen apart ingeschreven en die kregen ook de code. Dus theoretisch gezien, kun je een kind inschrijven voor $15 en dan daarna goedkopere tickets bestellen. Krijg je ook nog een (kinder)T-shirt. :p
Prijzen voor de tickets in dollars(exclusief tax):
aantal dagen / MYW
1 58.58
2 116.09
3 157.62
4 192.77
5 225.78
6 236.43
7 246.02
aantal dagen / MYW + hopper
1 76.68
2 134.19
3 175.73
4 210.87
5 243.89
6 254.54
7 264.12
aantal dagen / MYW + FUN
1 76.68
2 134.19
3 175.73
4 210.87
5 243.89
6 254.54
7 264.12
aantal dagen / MYW + Hopper + FUN
1 94.79
2 152.30
3 193.83
4 228.98
5 261.99
6 272.64
7 282.23
@fitnessmouse
Een paar vraagjes:
Kan je met de code meerdere tickets bestellen?
Zijn er nog voorwaarden voor de toegangstickets? Bijv. Alleen geldig voor de dagen erna? Of alleen voor US citizens?
Daar de tickets gekoppeld zijn aan een specifiek event , zijn ze slechts geldig 7 dgn ervoor en tot 7 dgn erna.
Je kunt met een code meerdere tickets bestellen, maar 1 persoon uit het gezelschap moet gereistreerd zijn voor het event.
Ze zijn niet alleen voor us citizens, volgens mij kan iedereen bestellen, want bij registratie kon ik ook alle landen kiezen.
Zie www.rundisney.com/everest
En dan moet je wel rennen zeker?
Lijkt me niet alleen mooi om korting te krijgen, maar ook te gek om mee te doen. Ik heb tot een paar jaar geleden nog survival runs gelopen en dit lijkt er een beetje op.
Noob question: 5K is toch gewoon 5 kilometer?
Question 2: Die kortingscode, daar staat helemaal niks van op de site. Krijg je die na registratie thuis gestuurd? Ik zie wel dat je tickets met korting kunt bestellen tijdens de registratie, maar dat geldt alleen voor de deelnemers zelf.
Q3: Hoe krijg je die tickets in bezit? Het ophalen gaat pas vanaf 4 mei lees ik. Of is dit een kortingscode waarmee je "gewoon" op de eigen site van Disney kunt boeken?
Daan je hebt gelijk, is wel een hoop kilometers ;)
FF googlen en 5k walk is inderdaad 5KM. how-to-train-for-5k-walk
Hier staat ook nog wat informatie over dat er discounted tickets verkrijgbaar zijn.
Hier ben ik dan ook nog wel benieuwd naar.Citaat:
Q3: Hoe krijg je die tickets in bezit? Het ophalen gaat pas vanaf 4 mei lees ik. Of is dit een kortingscode waarmee je "gewoon" op de eigen site van Disney kunt boeken?
Maar de prijzen zijn wel heel erg interessant, 4 dagen incl. Fun $210.87 in plaats van $298.00
Het is inderdaad 5 km. Mag je bijna 50 minuten over doen, dus als je snel wandelt moet het ook wel lukken:razz:
De tickets voor de afterparty zitten bij je hardloop-pakket, die moet je dus ophalen op 4 mei of 5 mei. (yeah, Expedition Everest in het donker!!!)
Je kunt ook een 1-daags Disneyticket tegelijk met je inschrijving bestellen, maar die kun je dan dus inderdaad pas op 4 of 5 mei ophalen.
De meerdaagse Disney tickets kun je daarna (na de inschrijving) apart bestellen met de code en je kunt kiezen voor verzending of ophalen bij een (disney?)hotel. Ik heb het bestel-proces niet helemaal doorlopen, omdat ik reeds UK-tickets heb.
Ik ga de 5K alleen lopen, mijn man blijft dan bij de kinderen. De kinderen doen wel mee met de Kids RAce, die is een uur eerder (20.30u)
AFterparty tickets zijn inclusief bij inschrijving van een volwassene (of $44 als je niet meerent), voor de kinderen moeten die wel los besteld worden ($24)
Wij gaan er in elk geval een leuk feestje van maken\\:D/
Mijn gedachte was dus; als je niet wilt rennen, maar wel goedkope tickets wil, kun je 1 kind inschrijven voor de KidsRace voor $15. Tickets kun je vanaf 28 april gebruiken; en op 5 mei is je kind 'ziek' en kan niet meedoen. Of is dat een slechte gedachte?
bedankt voor de antwoorden.
Mijn echtgenote wil ook meerennen terwijl ik bij de kinderen blijf, dat hebben jullie goed geregeld...
Weet jij hoe in hoeverre we aanwezig zijn bij dat kids event. mijn dochter is zes en die wil meedoen, ik weet alleen niet in hoeverre ze de aanwijzingen begrijpt . Mijn zoon is echter net geen vier, dus die moet ik ook in de gaten houden.
Kan mijn vrouw eerst met mijn dochter mee en daarna starten?
@fintessmouse: Heb jij dit event al eens eerder gedaan?
Ik zelf ben niet echt een sporter, maar mijn dochter wel. Vroeg me meer af, hoe het gaat als alleen mijn dochters lopen.
Kan je dan wel een beetje meelopen/helpen. Het engels van mijn dochters is niet erg top dus af en toe een beetje begeleiding hebben ze wel nodig. Anders lopen ze zo de Safari op :lol:
Event zelf lijkt me wel erg leuk om mee te maken.
Het is voor ons ook de eerste keer.
Ik hoop dat we langs de zijlijn onze kinderen kunnen helpen, zij zijn ook pas 6 en (net 5dgn) 9 jaar.
Het rennen zal het probleem niet zijn, meer de speurtocht elementen.
@fitnessmouse
Mijn dochters aangemeld hoor, en hebben er heel veel zin in om mee te doen. Ook gelijk kaartjes met korting besteld. Bedankt voor deze tip!!!
De prijzen die jij in je eerste post hebt staan zijn zelfs al incl. tax.. En shipping met Fedex naar NL is slechts $10.00.
van harte beterschap met je kind, hoop dat het snel weer beter is, dit gebeurd soms met kinderen. Die van mij hebben er ook soms last van vooral aan het einde en aan het begin van de grote vakantie
ik heb een mailtje gestuurd en meteen antwoord gekregen. We kunnen meerennen met de kinderen. Er is geen entreeticket nodig om mee te doen, alleen voor de afterparty.
ik ga mijn echtgenote en dochter morgen inschrijven. ik denk dat ik ook mijn zoon maar inschrijf. die lijkt al vier...
(edit: zojuist vrouw en dochter ingeschreven. Durfde het niet aan met de jongste. Die rent maar met mij mee en krijgt van mij een shirt en pin)