ok jammer. ik las dat Cindy schreef dat je bij Tap meer als 23 kg. mee mocht nemen.
Afdrukvoorbeeld
ok jammer. ik las dat Cindy schreef dat je bij Tap meer als 23 kg. mee mocht nemen.
Ik heb hier de gewichten in economy bekeken en hier geplaatst.
In Executive mag Elke volwassene
Handbagage: 2 koffer tot 16 kg.
De totale afmetingen van de koffer mogen niet groter zijn dan 115 cm.
Ruimbagage: 2 bagagestuk(ken) van 32 kg elke. De totale afmetingen van elke koffer mogen niet groter zijn dan 158 cm.
Totaal toegestane gewicht van ingecheckte bagage: 2 bagagestuk(ken) van 32 kg each.
Opmerking: deze informatie geldt alleen op vluchten uitgevoerd door Tap Portugal.
Heeft iemand ervaring met de rechtstreekse vlucht vanuit Frankfurt met Lufthansa? Deze gaat volgens mij rechtstreeks naar MCO. Prijs die ik nu voor mijn reis zou hebben is € 720,- retour.
Frankfurt is een rotvliegveld maar Lufthansa is ok. De prijs is aan de hoge kant maar ik weet niet precies wanneer je wilt vliegen. Met een overstap is 9 van de 10 keer goedkoper dan een directe vlucht.
In wat voor opzicht is Frankfurt een rotvliegveld? De periode dat we waarschijnlijk gaan zou april zijn. Ik wil het liefst rechtstreeks, dat overstappen vond ik maar niks, maar zou niet weten welke opties ik buiten Frankfurt nog meer heb. Misschien Londen?
Vanuit London kan je rechtstreeks vliegen naar Orlando. Ik geloof zowel van Heatrow als vanaf Gatwick. Ik weet niet zeker of Air France nog vanuit Parijs naar Orlando vliegt. Vanaf Amterdam met Arkefly maar dan heb je terug een korte stop in Miami.
Frankfurt is erg kruipdoor, sluipdoor. Ik krijg het altijd benauwd als ik daar ben.
Hoelang rijd je naar frankfurt of naar londen .....want die tijd ben je ook kwijt . En 720. Euro is wel veel voor in april wij betalen volgend jaar in april 500 euro met klm
Het punt bij mij is, dat ik geen zin heb in een overstap haha! Dan zou ik naar Frankfurt gaan met de trein. Heen moet ik namelijk alleen, omdat mijn vriendin dan al in Amerika is.