Ook Alamo verhuurt deze transponders. $10,- p/w en de tolkosten worden nadien verrekend met je CC.
Afdrukvoorbeeld
Ook Alamo verhuurt deze transponders. $10,- p/w en de tolkosten worden nadien verrekend met je CC.
top bedankt voor de snelle info. alleen nu weten we de kosten van kissimmee naar miami en terug nog niet?
Hier kun je het helemaal zelf berekenen: http://www.sunpass.com/tollcalculator.cfm?From=Help
Ik betaalde eind 2008 nog $ 13,60 enkele reis over de turnpike van Kissimmee tot aan Miami Beach. Dat zal nu wel 15 dollar of 15,50 zijn. Zoals de calculator in de link van Michael66 ook laat zien. In Miami zelf heb je ook nog her en der tolwegen.
Hoi allemaal dit is misschien een stomme vraag maar Oké.
We zijn vanmorgen uit kissimmee weggereden richting cocoa beach, nu dus moeten we nou bijelk poortje stoppen op deze weg? Sorry als het al ergens staat maar het internet valt hier elke keer weg. Alvast bedankt Danielle
Ja je moet bij ieder poortje betalen #-o
Groetjes,
Pieter
http://www.sunpass.com/missedtoll.cfmIf you are driving a rental car and missed a toll:
Please contact your rental car agency directly for their policies regarding missed tolls.
Ik ga in elk geval de Sunpass aanschaffen, voor het gemak en je krijgt meestal een kleine korting op de toll. We zullen regelmatig gebruik maken van de tolwegen, dus verdien je de Sunpass toch weer een beetje terug.
Boek je de Sunpass al bij de autoreservering, of bij de balie op het vliegveld?
Let vooral op de zinssnede "missed a toll". Als je op een (lange) tolweg consequent bij alle poortjes doorkacheld, zou ik geen minuut wachten om Alamo te contacten.
Op dit moment ben je een "repeat offender" en sta je misschien al gesignaleerd.
Ik dacht te hebben gelezen dat alle auto's van Alamo standaard uitgerust zijn met een transponder, dus misschien kunnen ze die nog met terugwerkende kracht activeren, en kun je de toll alsnog voldoen.
Even Alamo bellen (variant op Apeldoorn ;-)), dus
Als je geregeld naar Florida gaat is de aanschaf van een transponder waarschijnlijk zelfs voordelig ipv deze bij de verhuurder erbij te huren.
Maar daar was al ergens de nodige tekst over en ik meen dat Ta2 Gerrit er ook 1 had gekocht afgelopen jaar.