Re: Aquatica vs wet'n wild
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
dejo
Na het lezen wist ik het nog steeds niet.
Zoals wel vaker gezegd, de één houd van de dochter, de ander van de moeder en de derde van allebei......Misschien schiet er nog iemand te hulp.
Ennne... A-a is beslist geen kinderachtig park hoor, de attracties doen in mijn beleving niet onder voor W&W.
Apples & Oranges...
Wet'n Wild is de oudste van de twee..
Aquatica is vrij nieuw en een flink stuk ruimer opgezet...
Maar ze zijn alletwee even NAT
Ik zou voor Aquatica gaan,omdat wij Wet'n Wild wat verouderd vinden.Wij gaan in ieder geval met onze kleine naar Aquatica.
Succes
Ga maar naar Aquatica, zul je geen spijt van krijgen.
Ben er 3 keer geweest, eigenlijk voor mijn dochtjertje hahahaha zij vind het een geweldig zwemparadijs.
Ben het hier ook wel mee ens maar mijn voorkeur gaat uit naar typhoon lagoon, maar dat was je vraag niet :-$
Laat W&W maar voor wat het is.
succes,
Pascal
Ook bij W&W staan ze natuurlijk niet stil, en wordt er regelmatig geinnoveerd.
Ik zag van de week nog een promofilm op TV en dat zag er niet verkeerd uit.
Veel nieuwe en best wel spectaculaire waterattracties.
Natuurlijk kun je het niet vergelijken met het nieuwe megadure Aquatica, maar om het nou maar meteen te vergeten is ook wat overdreven.
Een miljoen bezoekers per jaar denken er in ieder geval anders over.
Re: Wet 'n Wild of Aquatica
Zoals ik al eerder geschreven heb, typhoon lagoon is mijn favoriet. lijkt mij een leuk park voor jullie. Wij komen er al jaren, en blijft leuk. Alleen de muziek al die daar gedraaid wordt geeft je een heel relaxed gevoel. Zou dit toch eens overwegen.
Ik ben 1 keer in W&W geweest. Vond er niets aan, maarja wij waren dan ook al verwent doordat we eerst in 1 vd disney waterparken geweest waren.
greetz,
Pascal
Re: Wet 'n Wild of Aquatica
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Wittmann
We zijn beiden 28, is een waterpark dan wel nog iets voor ons? Misschien zijn deze parken meer gericht op het jongere volkje?
Ik vroeg me even af, bij welk volkje je eigenlijk hoort als je 28 bent........;). Als je er een keer geweest bent, dan weet je pas hoe leuk je vraag eigenlijk is. De attracties in de zwemparken zijn afgestemd op ieder volkje. Als je één keer tegen de reuzengolf in de Surfpool van Typhoon Lagoon bent ingezwommen en bent neergekwakt, weet je dat het geen kinderspeelplaats is. Als je één keer een rondje in de Castaway Creek hebt gemaakt, weet je pas echt wat relaxen is. Kortom, niet twijfelen en gewoon een mooie dag voor uittrekken. Kijk voor alle attracties eens op de site.
Re: Aquatica vs Wet'n Wild
Eigen volkje eerst! Laat dat jongere (en vooral ook oudere 50+-Teleton:-\"-) volk maar wegbljven bij Aquatica, dan is er meer plaats voor ons 40-plus-met-of-zonder-kids-volkje! =D>:smile:=D>
Nee joh, zwemparken zijn van en voor alle leeftijden. In het weekend trekken er wel wat meer jongeren heen, maar over het algemeen is het publiek zeer gemengd.
En allemaal hebben ze de grootste lol !!!