Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com
Ik krijg mijn telefoonnummer niet ingevoerd......
als ik het op dezelfde manier invul als in jou voorbeeld of doe met mijn eigen nummer (010-435-1878, iets veranderd, is niet mijn nummer) krijg ik bij zowel het day als night phonenumber de melding "all phonenumber must begin with your areacode and may not begin with a digit "1"
Wat is de juiste manier om dat in te vullen cq te omzeilen?
gegroet
Peter
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter1962
Ik krijg mijn telefoonnummer niet ingevoerd......
als ik het op dezelfde manier invul als in jou voorbeeld of doe met mijn eigen nummer (010-435-1878, iets veranderd, is niet mijn nummer) krijg ik bij zowel het day als night phonenumber de melding "all phonenumber must begin with your areacode and may not begin with a digit "1"
Wat is de juiste manier om dat in te vullen cq te omzeilen?
gegroet
Peter
Je moet zorgen dat het op een Amerikaans nummer lijkt.
Amerikaanse nummers beginnen altijd met drie cijfers van de staat.
Dus een nummer kan bv. zijn: 407-333-1408.
Het is wel verstandig om als je bij staat Florida invult, ook een netnummer uit Florida te gebruiken.
Ik kopieer altijd gewoon een adres + nummer van een hotel wat ik op het internet opzoek.
Dan weet je zeker dat het overeenkomt.
Eric
Ik heb het allemaal geprobeerd, nummer aan de staat aanpassen, jouw voorbeeld nummer gebruikt, bei met en zonder () met en zonder spaties. ik snap het niet meer.....
Peter
Het is wel verstandig om als je bij staat Florida invult, ook een netnummer uit Florida te gebruiken.
Ik kopieer altijd gewoon een adres + nummer van een hotel wat ik op het internet opzoek.
Eric[/quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter1962
Ik heb het allemaal geprobeerd, nummer aan de staat aanpassen, jouw voorbeeld nummer gebruikt, bei met en zonder () met en zonder spaties. ik snap het niet meer.....
Peter
Eric
[/quote]
Misschien heb je hier iets aan:
http://p070.ezboard.com/fpricelinean...opicID=6.topic
Staat precies uitgelegd hoe je als non-US resident kunt registreren
Knaapje
Daar stond hetzelfde als in dit forum, maar die melding blijft, ook al zit er geen 1 in het telefoonnummer.
Peter
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knaapje