Wie heeft er ervaring met deze cruise-line? En nog leuke tips voor Grand-Bahama en Paradise-Island?
Alvast bedankt!!
Afdrukvoorbeeld
Wie heeft er ervaring met deze cruise-line? En nog leuke tips voor Grand-Bahama en Paradise-Island?
Alvast bedankt!!
Wij gaan 30 oktober vanaf Port Canaveral een mini cruise doen met de Royal Carribean naar de bahamas. Het is de eerste keer dus hoe het is, ik heb geen flauw idee. Ik heb er wel zin in.
Volgens mij doen ze op de boot ook nog iets aan Halloween, maar ook dat is nog even afwachten.
Hallo,
We zijn van plan on op 25 Dec een dag cruise te maken vanaf Ft. Lauderdale naar de bahama's.
Ik heb al heel wat gelezen wat de cruise inhoud en de slechte reviews, waar we toch wel van schrokken, maar we laten ons niet afschrikken en gaan toch.
Mijn vraag is: als je op de Bahama's aankomt, waar moet je dan heen?, we houden erg van snorkelen en hopen koraal en vissen te zien.
Moeten we een taxi nemen en ons ergens naar toe laten brengen?, let wel we zijn er maar een paar uurtjes.
Gr.
Dally
Hoelang is een paar uurtjes, ga je een dagtrip naar Nassau doen? Als je naar Nassau gaat, kan ik www.stuartcove.com voor de snorkeltrip adviseren.
Kan iemand mij vertellen of je zo'n cruise vanuit Miami het beste hier in Nederland al kunt boeken? Via onze reisorganisatie kost een 5daagse cruise naar Nassau, Cococay en Key West 381 euro (voor 2p.). We vertrekken dan eind oktober.
Is dit een goeie prijs of is het slimmer om gewoon in Miami zelf te kijken?
Groetjes Bo
Wij hebben vorig jaar rechtsreeks op de site van Royal Caribian geboekt, zeer vlot verlopen en staan regelmatig aanbiedingen op:lol:
Goeie tip, bedankt! Ik zie inderdaad dat je op hun eigen site maar 123 p.p. betaalt, dat is toch 'n stukje minder dan bij onze reisorganisatie!
Ik vertrek 10 mei met de Majesty of the Seas naar Nassau, Cococay en Key West. Ik ben erg benieuwd! Kun je op dat schip gala kleren kopen? Dan hoef ik hier geen jurk te halen.
je kan er inderdaad GALA kleding kopen, maar stel je daar niet te veel van voor. Je kunt beter gewoon netjes gekleed gaan ,dan met een opgetutte iets daar ga\\:D/an paraderen , want daar doen vele het gewoon voor. Even opvallen en denken dat ze een filmster zijn. Blijfgewoon jezelf en geniet van de welverdiende vakantie.
Dan kun je beter een Macy's binnenlopen of zo. Daar hebben ze vanalles voor een prikje. Aan boord betaal je de hoofdprijs.