Re: Tijdelijk ophogen limiet op credit card
hallo,
Dat klopt dat hebben wij vorig jaar ook gedaan en dat is toch wel handig, maar het is vooral handig als je aan het eind van de maand gaat dan heb je het volle bedrag te besteden en begin van de nieuwe maand heb je het weer te besteden en dat kan wel eens handig zijn toch???
Je kan geloof ik ook bij visa sparen op je kaart of zoiets, kan ook handig zijn denk ik.
groetjes monique
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
bono
hallo,
Dat klopt dat hebben wij vorig jaar ook gedaan en dat is toch wel handig, maar het is vooral handig als je aan het eind van de maand gaat dan heb je het volle bedrag te besteden en begin van de nieuwe maand heb je het weer te besteden en dat kan wel eens handig zijn toch???
Je kan geloof ik ook bij visa sparen op je kaart of zoiets, kan ook handig zijn denk ik. groetjes monique
Off topic: Dat is lang geleden Monique, welkom terug!
.
off-topic:
dat klopt, ben bezig al jullie reisverslagen te lezen, ben bij toeval met die van jou bezig.
Die van Marjol al gedaan(erg leuk verslag!) en nu die 68 pagina's van Njit nog (poeh dat wordt nog wat!!)
Heb net geboekt via martinair......26 nov.tot 10 dec. 2007 joepie!
gr. monique
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
bono
en nu die 68 pagina's van Njit nog (poeh dat wordt nog wat!!)
Correctie: 68 paginas van Spaceace. Ik heb alleen de foto's erbij gezocht. Ik zou het nooit zo uitgebreid kunnen tikken. Zou bij mij meer in steno zijn.
Komen overigens nog wel een aantal pagina's bij, het verslag is nog niet af!
off-topic uhem nogmaals! sorry!
even snel(uhem) ik dacht het even vandaag uit te printen op mijn werk samen met die van marjol.
Wat denk je is die lade bak leeg, ik met een rood hoofd snel een nieuw pak er in gedaan, wat denk je 68 van jullie en 45 van marjol hoppa.
Ik kreeg gelijk commentaar van collega's of ik een vrachtwagen nodig had!!
Dus dat doen we maar niet meer............
gr. monique
Nou dan lezen we die extra pagina's ook nog wel hoor njit.
En al dat printen gaat ten laste van je cc...:-D :-D
Zo...we zijn weer on-topic=D>
Maarrrrrr, welkom terug Monique!!
Volgende week mag je hopelijk met mijn werk beginnen :grin:
Nou jij alvast heel veel plezier van je cc, (zorg dat je het limiet niet overschrijt) dan maar en ik zal mijn best doen het zo goed mogelijk bij te houden met lezen.
Maar je kan er altijd nog even extra op storten dus even alleen op water en brood en dan komt het toch weer allemaal goed!
Goede en fijne vakantie alvast, succes met de koffers!
Bedankt voor je reactie.
gr. Monique