-
Re: Eerste keer States
Nou, mijn bedrag is wel voor twee personen. en inclusief 20% tip
$ 10 per persoon, zou dus $ 8,00 voor de tip zijn, dat lukt me echt nooit.
die $ 30, 00 pp is echt een normaal bedrag in Florida, en ik eet echt niet in heel dure restaurants, maar in steakhouses zoals Longhorn, vaak in TGI Friday's, Tony Roma en ga zo maar door.
Eric
-
De tip had ik er nog niet bij berekend dat komt er dus uiteraard wel bij.Wij eten altijd ergens waar er buffet is ivm.de kinderen,vooral de golden corral heeft een zeer uitgebreide keuze of een chinees buffet. overigens is de grant china buffet een absolute aanrader als je naar Bradoton gaat.
-
Ja, ik ben nog nooit in zo'n buffet geweest, maar ja, ik heb ook geen kinderen bij me. en vermoedelijk zijn de kinderen gratis, dan wordt het alweer een ander verhaal.
Ik vond het al heel raar, $ 10 per persoon, drankje is meestal al $ 1,60 op het moment (free refills) kopje koffie na afloop ook $ 1,20 en dan nog de tip.
Maar uiteraard kan het allemaal wel, ik neem bijna altijd voorgerecht ( mmmmmozzerellasticks) hoofdgerecht en vaak nog lekker toetje ook als ik nog plaats heb !1
Tsjonge, ik krijg nu al weer trek, fff langs wat websites surfen :P
Eric
-
Met z'n drieën ben je bij Ponderosa volgens mij zo'n $ 40 kwijt. Even optellen (ik weet niet of de bedragen precies kloppen):
$ 10 Kleine steak voor mij
$ 12 Garnalen in knoflooksaus voor vrouw
$ 9 fishfingers voor kind
$ 6 voor 3 drankjes met gratis refills
minus 10% met coupon
plus 6% taxes
plus $4-5 fooi
kom ik toch rond de 40 dollar uit.
Golden Corral heb ik helemaal geen ervaring mee. Ga ik dit jaar zeker een keertje proberen. Black Angus lijkt me ook wel wat. Ik ben een beetje een gewoontediertje: als het ergens bevalt, waarom zou je dan ergens anders heengaan (terwijl ht ergens anders misschien nog wel beter is). En dit gewoontediertje heeft het gewoon heel erg naar zijn zin in Orlando.
-
Het menu van Ponderosa met prijzen vind je hier:
http://www.orlando-ponderosa.com/pages/Menu.htm
Onderaan vind je zelfs de kortingscoupons om uit te printen.
Het water loopt me al in de mond.
Groeten
Knaapje
-
Kijk voor goedkope kleding ook bij Ross Dress for Less, zowel dames-, heren- en kinderkleding (ook "de merken" maar dan van vorig jaar....) en Target. Walmart is ook een goede tip.
-
Vergeet de TJ Maxx niet. Hier verkopen ze allerlei restpartijen. Zijn ook grote merken te krijgen. Naast kleding verkopen ze ook allerlei andere zaken.
-
De kinderen zijn niet gratis maar betalen wel minder(rond de 6 dollar volw. rond de 9 dollar komen alleen de drankjes en de tip er nog bij koffie is gratis.Verder is er een uitgebreid desserbuffet en er is een gedeelte waar continu verse pizza,koekjes en muffins worden gebakken,om het kwartier gaat er dan een belletje dat er weer verse pizza is.Maar het is geen restaurant waar je gezellig blijft natafelen.Maar daar houden de Amerikanen over het algemeen ook niet zo van ze hebben het liefs dat je snel betaald en weer plaatsmaakt wat ook wel weer logisch is als je ziet hoe druk het daar is.Maar eeeehh waar ging jij eten?want die mozerellasticks.....
-
De lekkerste Mozzerella Sticks eet ik bij TGI Friday's, die trouwens nog meer heerlijke voorgerechten heeft.
Soms bestel ik in de plaats van een hoofdgerecht (elke dag steak gaat ook vervelen) gewoon drie maal een voorgerecht, probeer oom een de spinach dip, of mmmmmmmm, de sizzling chicken, smothered in cheese.
Mjammie.
Eric
http://img260.echo.cx/img260/2736/sizphoto9nn.jpg
:D Zie hier het volledige appetizers menu: :D
kijk ook even naar de onderste, dan loopt je het water toch in de mond !1
APPETIZERS
SESAME JACK CHICKEN STRIPS
Crispy, fried chicken breast strips with toasted sesame seeds for extra crunch, served with our legendary Friday’s® Jack Daniel’s® sauce. Game day just got better.
LOADED POTATO SKINS
Loaded with Cheddar cheese, crisp bacon and served with sour cream and chives. Half-order also available.
FRIED MOZZARELLA
Hot and gooey inside. Crisp and golden outside. Served with marinara sauce for dipping.
POT STICKERS
Chinese pork dumplings steamed, then pan-fried and served with Szechwan dipping sauce.
FRIDAY’S® TOSTADO NACHOS
Crisp tortillas topped with bacon-flavored refried beans, spicy nacho meat and cheese. Served with pico de gallo, guacamole, sour cream and jalapeños.
CHICKEN QUESADILLAS
Caramelized onions, peppers and cheese. Served with Avocado Ranch dressing and pico de gallo.
TUSCAN SPINACH DIP
Parmesan and Romano cheeses blended with spinach, artichokes and sautéed onions and peppers. Served with tortilla chips and wedges of crusty ciabatta garlic bread.
BUFFALO WINGS
Served with Bleu cheese dressing and celery sticks.
BUFFALO CHICKEN STRIPS
Breaded and fried chicken breast strips topped with spicy Buffalo Wing sauce. Served with Bleu cheese dressing and celery sticks.
JACK DANIEL'S® TOWER
Jack Ribs, Shrimp and Sesame Jack Chicken Strips. Served with our original Friday’s® Jack Daniel’s® sauce.
FRIDAY’S® THREE-FOR-ALL
Looking for an appetizer that your entire table can agree on? Try our Friday’s® Three-for-All. Packed with Potato Skins, Fried Mozzarella and Buffalo Wings, it offers a little something for everyone. Served with sour cream and chives, marinara sauce and Bleu cheese dressing.
-
airco!
Nog een gratis tip voor je. Ik weet niet of je het gauw koud hebt, maar buiten is het meestal 35 graden en binnen (attracties,restaurants,winkels) is het 18 graden. Neem voor jezelf, maar vooral voor je kind, een trui of vest mee. Voor je het weet ben je je stem kwijt. Vooral als je half nat na een plensbui een winkel in vlucht sterf je het af. Tenminste ik wel!