Re: Kopen mobile home max $15.000
Even een updatedate.
Morgen zijn we hier een maand.
En de maand is voorbij gevlogen.
Alleen jammer is maar 24 uur in een dag zitten en slechts max. 31 dagen in een maand.;)
M.a.w., we hebben het ontzetttend naar ons zin.
Ons mobile home 55+ park is bezet door een hoop fantastische mensen en we worden buitengewoon vriendelijk behandeld en voelen ons erg welkom.
De dagen rijgen zich in een moordend tempo aaneen.
We willen nog een anual pas kopen voor Disney en Seaworld maar het is er nog niet van gekomen.
Geen tijd.
Wel zijn we een aantal malen naar Kennedy Space Centre geweest waar we nog een anual pass voor hadden die we vorig jaar hebben aangeschaft.
Gisteren zijn we er speciaal heengegaan om een lancering bij te wonen.
Het was spectaculair.
O.k., ik geef grif toe het was geen Space Shuttle.
Dat heb ik een keer van nabij meegemaakt toen ik in 1995 een jaar aan het reizen was door de USA.
Maar het was de moeite waard.
Ook hebben we nog geheel onverwacht bezoek gekregen uit Nederland waar we een paar zeer aangename dagen mee hebben doorgebracht.
En we zijn een paar keer gaan zwemmen in de zee.
Een paar maal naar de Atlantische Oceaan en een paar maal naar de Golf van Mexico.
Aangezien we precies in het midden zitten kunnen we beide kanten uit.
Het enige minpuntje zou kunnen zijn dat we het niet gelijk hebben gekocht.
Want zoals we ons nu voelen is dit precies wat we ons hebben voorgesteld en eigenlijk zijn we nog gelukkiger dan dat we in onze dromen konden verwachten.
We hebben, naar ons gevoel, een aantal hindernissen genomen die vele toch niet voor mogelijk hadden gehouden.
Kijk maar bij het begin van dit draadje.
Maar, ik schat dit zo in, binnen afzienbare tijd zullen wij zelf de eigenaar zijn van dit Mobile Home of van een andere.
Kortom wat wij nu doen kan ik veel mensen aanraden.
Vooral als ze zich niet laten afschrikken voor allerlei problemen die zouden kunnen ontstaan.
Gewoon denken dat , als er een probleem ontstaat, je die gewoon oplost.
Dat hebben wij tot nu toe ook gedaan en we voelen ons er heel gelukkig mee.
Hoi Frans,
Goed om te horen dat jullie het zo naar je zin hebt, de mooiste dagen (kerst) komen er nog aan.
Wat geweldig dat jullie het zo naar je zin hebben! Geniet er nog lekker van!
Dit is goed om te horen, geniet er maar lekker van!
Hoi Frans, in december zijn we ook in Sebring, we zullen dan zeker even langs komen.
Frans,
Mooi dat je het zo naar je zin hebt en het allemaal bevalt. Wij gaan ook tijdens de kerstperiode weer 2,5 week vertoeven in het mooie Davenport. Wellicht treffen we je nog ergens. :D
Hoi Frans, wij zitten de kerstdagen ook weer in Orlando. Ik wil ook wel even langskomen en je mobile home bewonderen. Groeten de biegjes.
wat geweldig om te lezen dat jullie er zo van genieten, best wel een beetje jaloers ;-)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
koenkamphuys
Hoi Frans, in december zijn we ook in Sebring, we zullen dan zeker even langs komen.
Hoi Koen, we kijken er naar uit. Per slot van rekening zijn we steaks bijna buren.:)