Mij lijkt het ook dat die aluminium folie je juist verdachter maakt. Ik zou het niet graag uitproberen. De kans dat je de vervolgvlucht niet haalt lijkt me wel groter. Of je moet er van houden om een vliegveldbank te slapen natuurlijk :wink:
Afdrukvoorbeeld
Mij lijkt het ook dat die aluminium folie je juist verdachter maakt. Ik zou het niet graag uitproberen. De kans dat je de vervolgvlucht niet haalt lijkt me wel groter. Of je moet er van houden om een vliegveldbank te slapen natuurlijk :wink:
Je hoeft het niet te smokkelen want het is gewoon toegestaan!
Waarom problemen op je hals halen als het helemaal niet nodig is??
Ik snap het niet helemaal...
Je gaat daar naar de supermarkt...
Koopt gewoon tarwebloem, gist, krenten, rozijnen en een flesje bier...
Zaakje mengen en en ongeveer 2 uur laten rijzen en bakken maar...
Zo doet de bakker het ook...
Dus waarom oliebollenmix...
Mjah.. waarom zijn er blikken erwtensoep als je ook gewoon erwten prei, uien, knolselderij etc etc in een pan kunt gooien? Zo deed men dat vroeger tenslotte ook...
Ja, vind ik ook! Met Oud en Nieuw maak ik al een heel buffet voor onze gasten, het is dan wel zo makkelijk om gewoon oliebollenmix uit pakken te gebruiken. Het smaakt net zo goed, althans, dat neem ik aan, want alles is altijd schoon op.
Gewoon meenemen hoor!
Wij zitten nu in Florida en hebben 2 pakken pannenkoekenmix meegenomen.
Mijn koffer is wel opengemaakt, er zat netjes een briefje in, maar de pannenkoekenmix hebben ze verder niets mee gedaan.
Allemaal bedankt voor jullie reacties....inmiddels is het niet meer nodig ....een collega van mijn zwager is pas geweest en had 2 pakken oliebollenmix meegenomen ...
Hallo Florida fan's
Wij willen graag naar Orlando vliegen maar dit is alleen met een tussen stop mogelijk.
Mogen wij dan voedsel, voor bij de tussen stop te nuttigen, meenemen daar onze zoon allergieen heeft en niet alles kan eten. of moet je dit ergens aanvragen of met verklaring huisarts.
Gr. John (wishes)
Op de website van Customs vind je alles hierover: http://www.customs.gov/xp/cgov/trave..._travelers.xml
En hier nog wat info: http://help.cbp.gov/cgi-bin/customs....i=&p_topview=1
Met name deze tweede link is zeer informatief. Bekijk even goed of de etenswaren die je mee wilt nemen toegestaan zijn.