Afdrukvoorbeeld
Ook van ons bedankt. Ga er morgen één regelen voor Oktober 2009.
En nu (weer) eens een Full-size SUV :-), want de benzine wordt toch steeds goedkoper ;-)
Zonder gekheid, die keer gaat er een rolstoeler mee, dus vandaar (en vanwege de leuk ;-) )
zie nu ook dat de equinox er wwer tussen staat en zelfs als tip word aangegeven.
Kan iemand mij in begrijpelijk nederlands :-\" uit leggen wat het verschil is tussen die twee verzekeringen bijvoorbeeld:
Bei der Fahrzeugübernahme wird eine Tankfüllung zu ähnlichen Preisen wie bei der regulären Tankstelle berechnet. Das hat den Vorteil, dass Sie bei Wagenrückgabe keine Tankstelle mehr suchen müssen und so den Wagen mit leerem Tank abgeben.en
Kosten für die erste Tankfüllung inklusive. Sie geben den Wagen leer zurück.
(Bei Annahme in Manhattan ist die Tankfüllung nicht enthalten!)
Mijn duits is matig maar als ik dit lees is er bijna geen verschilalleen dat er bij het ophalen een volle tank tegen de daar geldende prijs wordt berekend dat dit het voordeel heeft dat je de auto met een lege tank mag inleveren.bij de ander dat de volle tank inclusief is en dat de auto leeg ingeleverd kan worden.Zie ik dit goed wie heeft er evaring met USA-REISEN en welk pakket kan je het beste nemen en waarom. Alvast bedankt.
Mijn duits is ook zeer matig, maar ik lees in de eerste tekst dat de kosten voor de eerste tankbeurt bij je huurprijs worden opgeteld. Je mag 'm dan wel leeg inleveren.
In de tweede tekst staat dat de eerste tank inclusief is, dus daar hoef je niets meer voor te betalen. Je mag 'm ook leeg inleveren.
Het verschil zit 'm dus in het wel of niet betalen van die eerste tank benzine, voor zover ik het begrijp :)
Op blz. 3 van dit topic: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=1321 staat dat er tussen de 2 verschillende pakketten van usa.reisen.de ook nog een verschil inzit qua extra bestuurders.
Ondanks je "zeer matige" Duits goed verwoord Marjol.:wink:
In de eerste tekst moet je bij de "overname" van de auto een tank betalen qua gallonprijs die ongeveer gelijk ligt aan die bij reguliere tankstations en kun je de auto weer leeg inleveren.
Bij de tweede tekst is de tank vol en gratis en kun je de auto leeg inleveren (uitgezonderd Manhattan, daar zit je tank niet vol)
Ik kan me wel nog herinneren dat die "ongeveer gelijk prijs" wel heel erg ruim genomen moet worden, althans dat meen ik hier ergens gelezen te hebben. Dus twijfel je over welke optie je wilt pakken, kijk dan eerst even wat ze bij een verhuurbedrijf vragen voor een gallon en wat ze bij de reguliere tankstations vragen......
Hallo,
Ook mijn duits is zeeeeeer matig. Eigenlijk ken ik helemaal geen duits, begrijp wel sommige dingen die ik lees omdat hun taal toch redelijk hard op onze taal lijkt. Maar ik heb een fantastische ontdekking gedaan. Nl; als je naar translate.google.com gaat, kan je daar de pagina kopiëren en die wordt volledig vertaald. Nu ik het in het Nederlands lees, zijn ook wij overtuigd om met hen te boeken. Wij kiezen voor de midsize SUV van 20/02/2009 tot 27/02/2009 in Fort Myers en dit kost ons 209,52 € voor de all inclusive met gps.
als ik naar de site van alamo ga, zou ik voor een standaart "auto'tje" meer betalen. En ik heb altijd al eens met zo'n SUV willen rijden.
grtz
Afgelopen zomer hadden we voor onze rondreis in Californië, Arizona, Utah en Nevada een Equinox klasse geboekt via USAreisen. We moesten de auto laat ophalen bij Alamo vlakbij LAX. Eenmaal aangekomen bij de balie kregen we natuurlijk de upgrade voor een full size SUV aangeboden, voor de "small fee" van 700 dollar voor 4 weken. Dat aanbod begrijpelijk afgeslagen. Eenmaal buiten op het parkeerterrein konden we de "kleinere" Suv's niet vinden, na wat hulp van een werkneemster zagen we er nog maar eentje staan, een Jeep Cherokee. Deze leek ons toch wel wat te klein voor deze rondreis dus liet ik mijn oog vallen op een hele mooie zilvergrijze Jeep GRAND Cherokee met alles erop en eraan (Satelitte radio etc). Ik vroeg het meisje vriendelijk of je we die mochten meenemen en het antwoord was "Sure, the keys are inside" en met een vriendelijke glimlach ging ze er weer vandoor. Baggage ingeladen en vervolgens naar de exit gereden, de vrouw daar keek niet eens naar het type auto en weg waren we!
Midden in Joshua Tree kregen we een melding dat de olie ververst moest worden dus maar naar het dichtsbijzijnde Alamo kantoor gereden (Palm Springs), gelukkig niet al te ver van ons hotel vandaan. Hier mochten we wederom zonder probleem een Full Size SUV (Toyota 4Runner) meenemen ondanks dat de rental agreement duidelijk Midsize aangaf. Met andere woorden onze eerste ervaring met USAreisen.de is zonder problemen verlopen, aanstaande vakantie in Florida boeken we wederom via hen.
Even een kleine kanttekening; de Jeep en Toyota vallen onder de Standardsize, maar zijn inderdaad behoorlijk groter dan de Midsize en je had dus een mooie gratis upgrade.
Fullsize zijn bijv. de Chevy Tahoe/Suburban en de Dodge Durango en die zijn nog veeeeel groter, ook wat verbruik betreft trouwens.....
Maar ook jullie ervaring met onze Duitse vrienden was weer positief, net als die van ons al een paar keer.
Ook Wij hebben het gedaan bij USA Reisen een Equinox geboekt voor een goede prijs en hadden gelijk de vouchers en een blad met tips al binnen nu nog wachten tot augustus O:)