Dank jullie wel, jullie hebben mij gerust gesteld, ik was er toch wel een beetje benauwd voor.
Afdrukvoorbeeld
Dank jullie wel, jullie hebben mij gerust gesteld, ik was er toch wel een beetje benauwd voor.
Hoe zit het eigenlijk met de voorzieningen, heb je bij de 752 toevallig ook allemaal een eigen scherm in de voorstoel?
Voor nu zijn de prijzen met Us het goedkoopste voor Juli/Aug, maar het zou toch wel erg lekker zijn als je je eigen filmpje kan kiezen
Kijk voor informatie over de toestellen op seatguru of seatexpert.
Ook wij reizen via US Airways in April. Ik hoop dus dat het goede vluchten zijn.
Op de heenweg hebben we dezelfde vlucht maar een wissel van vliegtuig (van een 757 naar een 737) ik neem aan dat ik daar niet bang hoef te zijn dat we het niet halen aangezien het vluchtnummer hetzelfde blijft.
Op de terugweg hebben we maar 1 1/2 de tijd om over te stappen, is dat niet te kort?
Evenals bij andere maatschappijen is ook bij US 1 1/2 uur voldoende voor de terugweg.
Ik neem aan dat je via Philladelphia vliegt ?
Yep, zowel heen als terug
Us Airways is wat ons betreft echt de laatste keus van de Amerikaanse maatschappijen en verdikkie, we zijn er al heel wat keren terechtgekomen. Steeds gevalletje van laat boeken en dan bleek alleen US Airways nog betaalbaar.
Het vliegtuigje dat de oceaan over gaat is echt aan de kleine kant voor zo'n lange reis (en dan vooral de voorzieningen aan boord). Eén gang in het midden met oude monitoren in het plafond waarvan de helft stuk was. Norse, humeurige stewardessen en het eten houdt niet over. Meermalen een rampzalig vluchtschema gehad met uren en uren wachten op Philadelphia.
Ander rotgeintje: mijn vrouw reisde alleen en op de terugreis zou ze volgens vluchtschema direct van Orlando naar Manchester vliegen en van daaruit met de KLM naar Schiphol. Mooi niet natuurlijk, gewoon toch een tussenstop op PHL. 'Om marketingtechnische redenen' heeft de vlucht MCO-PHL hetzelfde vluchtnummer als PHL-Manchester zo legde de grondstewardess me uit. Dat heet gewoon klanten bedotten, een reis met overstap verkopen als rechtstreekse vlucht.:evil:
Maar goed, het vliegt - en vliegen is nooit mijn favoriete bezigheid geweest en als je toch probeert een uiltje te knappen heb je geen boordentertainment nodig. En Philly is een prima airport om over te stappen. En nee ik neem dan geen cheesesteak - gatsie met die kaas [-(
Hmmm... Dat klinkt niet zo heel erg positief.
En dan hier weer een positieve reactie.....
Vorig jaar met US airways gevlogen. Alles op tijd, geen problemen.
Aardige stewardessen. Alleen geen schermpje voor in je stoel, maar gewoon in het midden hangt er een scherm.
Hier een zeer slechte ervaring. Kan eigenlijk aansluiten bij koenkamphuijs. Capaciteit vliegtuig te klein voor intercontinentale vlucht (toiletten "vol" halverwege), personeel slecht gehumeurd, vertragingen, non-communicatie, kapotte vliegtuigen, omwegen, en een superslechte afhandeling bij het ontbreken van onze 4 (vier!) koffers op de heenweg.
Wat een drama. Nooit meer US Airways voor ons.
O ja, ik kan één goed ding opgeven: Philadelphia. Op die luchthaven (de hub van US Airways aan de oostkust) ging alles qua afhandeling zeer goed. Immigrations, customs, kofferafhandeling .... alles snel en goed. Binnen een 30-40 minuten na de landing stonden we al bij de volgende vlucht.
En ik het er lekkere philly cheesesteaks gegeten. (ja Koen, met heel veel kaas, ik ben nou eenmaal een Gouwenaar!).