Kijk naar ons, 6 weken voor vertrek nog alles geboekt. Ja we hadden geluk met de tickets anders hadden we het ook niet gedaan. Vliegtickets is het probleem in deze. De rest is zo te regelen. Geen enkel probleem.
Afdrukvoorbeeld
Kijk naar ons, 6 weken voor vertrek nog alles geboekt. Ja we hadden geluk met de tickets anders hadden we het ook niet gedaan. Vliegtickets is het probleem in deze. De rest is zo te regelen. Geen enkel probleem.
En wij boeken gelijk zodra het mogelijk is (de 330 dagen grens). Onze ervaring is dat de prijs, zeker vanaf ons vertrekpunt: Nantes, zelden of nooit lager wordt.
En ons motto is: het kan maar geregeld zijn.
Wij hebben vorig jaar even gewacht om te boeken en we konden voor 505euro met united naar orlando vliegen . Dus elke dag kijken en op het juiste moment toeslaan .
Ja een sport is het zeker haha! Zou fijn zijn als er ook wat calorietjes mee verbrand kunnen worden, want dan had ik aardig wat kilo's kwijt geweest..
Maar goed even zonder gekheid, jammer genoeg ben ik toch wel aan bepaalde data gebonden omdat ik mn cruise al heb geboekt en die gaat precies op 27/4 met de Meivakantie.
Ik ga er dus gewoon lekker voor zitten en elke dag maar weer op jacht naar een mooie prijs.
En wanneer kom je terug
We willen 18/5 weer terugvliegen
sorry Teleton, ik liet me even gaan. Wat ik wilde zeggen is dat er geen pijl op te trekken is...
Het is al vaak beschreven maar hier nog een leuke link..
http://vliegtickets.opreisgids.nl/ni...ij-boeken.html